- SAlexandru666
- OP
- 6 mesaje
- din 16 Dec 2022
SAlexandru666
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2022
- Mesaj Privat
Salut, chiar ieri mi am achizitionat plãcuțe noi si discuri pentru puntea fata de la TRW.
Dupa montarea acestora am fãcut si un test de franare la service, totul bine, 2400N cu 2320N (aprox)
In acea seara am dat si o tura de maxim 20km, dupa care a inceput scartaitul franelor.
La rece, nu scartaie deloc, dupa aprox 20km de mers incep sa scartaie la franare (tare) si in timpul mersului, pana la 20kmh (tare), pana la 40 kmh (mai încet), de la 40kmh in sus nu se mai aude nimic, doar atunci cand franez. Pana acum cu ele am fãcut aprox 60km.
Se incalzeste janta de pe fata dreapta, si spate stanga (au umblat si la saboti sa monteze cablul de frana de mana)
Ce pareri aveti?
MODEL: Opel Astra G Combi F35
MOTOR: 1.7DTI 75hp
LOCATIE: Constanta
Dupa montarea acestora am fãcut si un test de franare la service, totul bine, 2400N cu 2320N (aprox)
In acea seara am dat si o tura de maxim 20km, dupa care a inceput scartaitul franelor.
La rece, nu scartaie deloc, dupa aprox 20km de mers incep sa scartaie la franare (tare) si in timpul mersului, pana la 20kmh (tare), pana la 40 kmh (mai încet), de la 40kmh in sus nu se mai aude nimic, doar atunci cand franez. Pana acum cu ele am fãcut aprox 60km.
Se incalzeste janta de pe fata dreapta, si spate stanga (au umblat si la saboti sa monteze cablul de frana de mana)
Ce pareri aveti?
MODEL: Opel Astra G Combi F35
MOTOR: 1.7DTI 75hp
LOCATIE: Constanta
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- SAlexandru666
- OP
- 6 mesaje
- din 16 Dec 2022
SAlexandru666
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2022
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
culisantele sunt una, pistonul etrierului e alta.
Daca etrierii nu sunt gripati, atunci e posibil sa ai o buba cu pompa de ABS (banui ca ai ABS pe ea).
Roata incinsa inseamna ca placuta freaca pe disc tot timpul. Asta e fie din partea de executie (etrier gripat) fie din partea de comanda (pompa nu mai elibereaza presiunea - si atunci etrierul se comporta ca si cum ai fi cu frana calcata)
Daca etrierii nu sunt gripati, atunci e posibil sa ai o buba cu pompa de ABS (banui ca ai ABS pe ea).
Roata incinsa inseamna ca placuta freaca pe disc tot timpul. Asta e fie din partea de executie (etrier gripat) fie din partea de comanda (pompa nu mai elibereaza presiunea - si atunci etrierul se comporta ca si cum ai fi cu frana calcata)
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- SAlexandru666
- OP
- 6 mesaje
- din 16 Dec 2022
SAlexandru666
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2022
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat