Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • ADIYLM

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2014

  • Mesaj Privat
salutari dragi opelisti de vreo 3 ani,ierni am un opel zafira diesel. in prima iarna a pornit greu am pus prob pe seama bateriei vechi a masinii avuta pe ea in momentul cumpararii. am trecut iarna cu bateria pe redresor. in primavara am luat baterie noua.in toamna mi s a rupt cureaua de la alternator si mia daramat alternatorul,rola rulmenti carbuni si reparat la meserias.a mers bine .a venit iarna iar probleme la pornire am pus problema pe seama alternatorului crezand ca cedeaza in urma reparatiilor.pe vara dupa un drum de 600km mi sa descarcat bateria am zis ca sigur sa dus alernatorul si l am schimbat second.toate bune pana se lasa iar frigul dupa un drum iar mai lung iar fara baterie iar borna de plus ardea puternic de aici iar cu bateria pe redresor. am dat jos electromotorul si alternatorul si le am dus la electrican amandoua bune le am pus la loc aceeasi problema am dus si masina nimic in neregula. am cumparat alt electromotor si alternetor second si pus pe masina aceeasi problema.tot punand la baterie am observat in una din zile ca au licarit becurile de avarii am repetat procedeul cand si cd mai licareau. dp undrum de vreo 30 km fara consumatori iar sa dus bateria ,am luat born am pus o la loc am pornit o pe coasta,distributia pe lant, dupa care am mers 50km cu farurile aprinse era seara dupa cateva opriri nici o problema...am vb cu mai multi electricieni ,,,am alarma pe masina sa o caut sa o dau jos ca se cupleaza cd si cd si de aia se consuma bateria doar cd are ea chef . un prieten cu ford patit la fel sch 3 baterii pana ia zis cineva ca are alarma dar el o opreste din cheie dupa deschiderea masinii si a rezolvat probl mie nu imi tine poanta
am desfacut toata masina s o caut nimic am gasi un sistem hands free pt telefon din fabrica legat pe direct adica nu pe contact l am scos dar tot asa patesc... dupa atata poveste stie cineva am sau nu alarma, dc am cum pot da de ea cum o pot dezamorsa sau dc nu ce imi consuma bateria doar cd are cheff
Skip ads

  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,014
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Bine ai venit!
In primul rand verifica cum iti incarca alternatorul, intai masori tensiunea bateriei fara motor pornit, apoi cu motorul pornit + ventilator si faruri pornite, tensiune optima de incarcare trebuie sa fie in jurul valorii de 14,4 V.
  • ADIYLM

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2014

  • Mesaj Privat
multumesc de raspuns tocmai incercasem si obtinui aprox urm valori14.3alternat, 13.4 bateria, 14.0 cu farurile aprinse, la pornire cobora la 10.2 cu farurile stinse si pe langa astea in timp ce masuram miscai de cablul ce pleaca din borna de plus catre alternator si avusei o variatie de la 14.3 la 13.6.nu stiu dc o fi contact imperfect in borna calu dezizolat sau contact imperfect la alternator sau electromotor. incerc sa schimb borna in primul rand ca e mai usor apoi verific restul variantelor bine ar fi sa fie numai atat dar totusi de ce uneori licare avariile cd pun borna inca o data multumesc de raspuns ma duc sa ma apuc de lucru
  • ADIYLM

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2014

  • Mesaj Privat
am schimbat borna si nu imi mai variaza tensiunea la incarcare astept sa vad cum se mai comporta de aici incolo
  • ADIYLM

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2014

  • Mesaj Privat
salutari tuturor a trecut ceva timp sa vad cum se comporta masina toate s bune, toate problemele erau din borna
dupa ce am schimbat o, bineinteles am schimbat si bateria caci cea veche se dusese, nu mai am probleme la pornire
bateria care am pus o este tot veche de pe alta masina, dar masina mi a pornit si la frig fara probleme. Variatia care imi aparea, era in functie de cum atingeam borna si nu din cauza vreunui consumator precum alarma sau casetofon..Precizez ca borna era cea originala a masinii pe care sigur o stiti cu cablajul incorporat total in aluminiu forma hexagonala, si sarmele cablajului se rosesera in interior ne observandu se la exterior coroziunea.M am mai interesat si de alarma masinile pana in 2010 nu prea vin cu alarma din fabrica iar dc cumva vechii proprietari au pus alarma pe masini si pana ce ati cumpara masina au taiat doar goarna alarmei din diverse motive firele acesteia or sa se observe alaturat celor instalatiei din fabrica deci daca nu este umblat la instalatia masinii sigur nu aveti alarma. Cautand alarma pe masina am mai gasit pe stalpul masinii,dreapta jos la picioarelle ocupantului din dreapta blocul centralizatei la care nu era umblat si un sistem hands free pt telefon pus tot din fabrica sistemul era legat pe direct si l am dat jos preventiv totusi ne fiind un consumator puternic ... deci sigur NU AM ALARMA pana la noi comentarii sa aveti drumuri bune si parte de reparatii cat mai putine
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Eu cred ca,nu trebuie sa vorbesti cu specialistii(electricienii),trebuie sa-i lasi sa rezolve problema.Un contact imperfect este depistat de un meserias intr-un timp relativ scurt,de ordinul minutelor,deci nu se merita sa strici citeva baterii pina la aflarea cauzei.Fiecare isi rezolva problemele cind si cum,doreste,valoarea costurilor difera de la caz la caz...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR