Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • kalim7s

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Am gasit acest topic pe ebay sper sa nu fie considerat reclama unde se vinde o volanta single mass pentru vectra c motorul cu 8valve.
http://www.ebay.com/itm/VAU...CSC-/251135863240

Am totusi cateva intrebari la care poate prin bunavointa voastra as vrea sa aflu raspunsuri :
1) Daca ii pun single mass masina la relantii o sa fie mai zgomotoasa?
2) Kitul de ambreiaj nu cumva stiti si pe aici pe la noi pe unde il pot gasi?
3)Daca masina mea este cu motor z19DT si este de fabricatie 2008 ce tip de cutie am ? F40 sau M32?
Skip ads

  • insignia

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
m32....
f40 nu mai se fabrica.....kit masa simpla ptr 1.9 numai pe Anglia le gasesti la pret de acolo +transport....iara cu garantia.....se face insa ai mult de asteptat
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,672
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am adus eu pentru un amic, Astra Z19DTx cu M32, kit conversie in masa simpla luat tot din UK. Cost total la el retin ca a fost 3000 lei cu tot cu montaj. Nu se simte o anume imbunatatire sau inrautatire, ci pur si simplu nu mai "bate" volanta, asta dupa ce montase o volanta cu masa dubla noua care continua sa fie zgomotoasa.
Din momentul in care am trimis banii la englezoi, a durat cam 3 saptamani pana a sosit.
Nu cred ca gasesti pe RO, am senzatia ca e ceva facut acolo in vr-un garaj mai dotat, nu avea nici o stanta pe volanta, nimic pe cutie.
Poti vedea ce cutie ai din decodarea VIN.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
si eu stiu pe cineva care are asa ceva pus pe masina.
dupa vreo 70.000 de la trecerea la masa simpla a schimbat cutia (masina avea per total vreo 250.000).
motorul era remapat la 155-160 cp si cutia M32 (care din cate am inteles e mai putin rezistenta decat F40).
depinde probabil si de stilul de mers.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,672
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
M32 pica si cu volanta buna sau nu, si resoftata sau nu, si cu ulei schimbat sa nu.... si pot continua.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
El a dat vina pe volanta + remapare.

Eu am F40 + z19dt stock si sunt multumit.

Am studiat mai cu atentie ce e acolo si pare a fi o volanta cu masa plina mai groasa, un disc de ambreiaj cu arcuri, placa de presiune si rulmentul cred ca sunt cele originale...
Exceptand discul de ambreiaj, cred ca restul kitului se poate obtine prin sudarea volantei cu masa dubla si pastrarea celorlaltor elemente.

Am sa studiez solutia cand masina mea va avea nevoie de o volanta noua.
Momentan dupa 35000 inca nu se aude nimic si e liniste si pace...
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,672
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
De sudat nu ar fi greu, insa mai greu de centrat Very Happy
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,082
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Ati luat de la techniclutch? Si eu am fost pe punctul de a da o comanda dar m-am razgandit cand am vazut ce review-uri avea pe forumuri.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,672
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca da, aceiasi persoana/magazin. Cum spuneam, nici macar un ambalaj mai acatarii nu a avut kit-ul, iar piesele in sine par facute de un mic atelier, cum era pe vremuri SRL-ul X care facea bucsi de Dacie Very Happy
Totusi , una peste alta, pare in regula piesa....
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:De sudat nu ar fi greu, insa mai greu de centrat Very Happy
ce anume ar insemna centrat?
Adica dupa sudura mai raman chestii neuniforme si din cauza lor volanta nu mai e echilibrata?
Sau din cauza ca volanta uzata are cele 2 mase care nu mai sunt paralele/centrate corect?

Cred ca ne-ar trebui aici si parerea unui strungar (bun), poate gasim pe cineva prin romanica sa ne ajute...
Poate reinventam roata dintata pe care GM a facut-o piesa de schimb odata cu placutele de frana...
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,672
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Nu doar GM a facut treaba asta Very Happy

In interiorul ei sunt niste piese oarecum in miscare. Sa spunem ca ai suda, va trebui sa faci placa de presiune si discul de ambreiaj sa se aseze perfect in linia impusa de motor si axul cutiei. Nu cred ca ar fi imposibil, insa extrem de complicat felul in care sudezi volanta.
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,082
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Volanta de deformeaza de la sudura ( daca o sudezi in puncte tine vreo 2 plinuri) si chiar daca o echilibrezi dupa sudura, nu o sa gasesti disc cu arcuri sa intre in placa de presiune.
DB77AAA nu ai facut niste poze la piese inainte de montaj?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,672
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
In prima postare din topic ai o poza. Fix aia e, volanta dintr-o singura bucata, disc cu arcuri. Retin ca s-a pastrat doar rulmentul din ambreiajul vechi intrucat era la fel si parea mai tapan cel original.
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

De la tecniclutch am vrut sa-mi iau si eu kitul asta pentru conversie, dar la fel ca @elegance, am vazut review-uri plus asta http://techniclutch.weebly.com/ si m-am razgandit. Singura varianta viabila pe care am gasit-o e din ungaria, si costa in jur de 750E kitul. Volanta e din otel cu disc din kevlar/sinter plus placa de presiune adecvata. Oamenii garanteza ca nu bate la relanti, si ca tine 600NM.

Adi G.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Pai daca volanta e un disc plin nu mai are ce sa bata...
Problema se pune daca se duce placa de presiune sau discul, gasesti de schimb sau trebuie sa iei tot kit-ul iar?
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

Daca te referi la kitul custom, se pot procura ulterior piesele individual.
La diesel e mai complicat cu volanta, numai imi amintesc exact explicatia stiintifica, ideea e ca nu tre sa fie prea usoara (aluminiu) altfel bate (chiar daca e single mass). Am avut ocazia sa vad/ascult kituri de conversie custom pe VAG, si toate care aveau volanta usurata bateau la relanti.

Adi G.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR