- lungumirel
- OP
- 3 mesaje
- din 23 Dec 2013
- Vectra 2004 Y20DTH
- Constanta
lungumirel
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2013
- Mesaj Privat
Buna ziua!Sunt un posesor de vectra c y20dti din anul 2004 cu EGR electronic,nu sint convins ca e dti sau dth.As vrea si eu un raspuns ,pote cineva a patit ce din pacate patesc eu!Cind se incalzeste motorul se aprinde masina cu cheia pe ia si pe urma se aprinde check engine si se stinge masina cu cheie si nu mai trage motorul!Precizez ca nu mai trece de 2500 turatii.puteti sa-mi dati posibile cauze?
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- bezart
- **
- 187 mesaje
- din 05 Nov 2012
- Corsa 2012 12 XER
- Bucuresti
bezart
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2012 12 XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2012
- Mesaj Privat
intra intr-un mod de limitare..faptul ca se aprinde check engine inseamna care are legatura cu emisiile..fara coduri este foarte greu de diagnosticat...
Daca nu scoate fum si merge relativ rotund...senzor temperatura aer sau lichid racire (le considera implauzibile dupa un anumit parcurs) debitmetru, EGR usor afectat (ca daca e mai grav nu mai vezi in spate) ..poate legatura cu DPF daca masina are...etc....le-am enumerat doar pe cele mai probabile...
Daca nu scoate fum si merge relativ rotund...senzor temperatura aer sau lichid racire (le considera implauzibile dupa un anumit parcurs) debitmetru, EGR usor afectat (ca daca e mai grav nu mai vezi in spate) ..poate legatura cu DPF daca masina are...etc....le-am enumerat doar pe cele mai probabile...
- lungumirel
- OP
- 3 mesaje
- din 23 Dec 2013
- Vectra 2004 Y20DTH
- Constanta
lungumirel
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2013
- Mesaj Privat
Va multumesc de raspunsuri,da am pus-o pe tester si a dat contact imperfect la EGU.O sa ma duc si la opel dar am avut o experienta nefericita si acolo. Nu mai am increrdere in ei,deoarece am avut si o vectra b 2 si mi-au spus ca e pompa de injectie,cind de fapt am avut turul obturat la rezervor!Din tot ce am lecturat pe forum am ajuns la concluzia ca are joc la tija supapei de la EGR,si pe acolo se scurg gaze care du eroare la EGR si intra in mod de avarie si nu mai trage!Daca ati trecut prin simtomele astea povestitimi si mie ,poate trag niste concluzii logice,fara s-a dau bani degeaba in stinga sau in dreapta!
- lungumirel
- OP
- 3 mesaje
- din 23 Dec 2013
- Vectra 2004 Y20DTH
- Constanta
lungumirel
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2013
- Mesaj Privat
Va multumesc de raspunsuri,da am pus-o pe tester si a dat contact imperfect la EGU.O sa ma duc si la opel dar am avut o experienta nefericita si acolo. Nu mai am increrdere in ei,deoarece am avut si o vectra b 2 si mi-au spus ca e pompa de injectie,cind de fapt am avut turul obturat la rezervor!Din tot ce am lecturat pe forum am ajuns la concluzia ca are joc la tija supapei de la EGR,si pe acolo se scurg gaze care du eroare la EGR si intra in mod de avarie si nu mai trage!Daca ati trecut prin simtomele astea povestitimi si mie ,poate trag niste concluzii logice,fara s-a dau bani degeaba in stinga sau in dreapta!
- bezart
- **
- 187 mesaje
- din 05 Nov 2012
- Corsa 2012 12 XER
- Bucuresti
bezart
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2012 12 XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2012
- Mesaj Privat