- diaconuconstantin
- OP
- 3 mesaje
- din 21 Oct 2013
- Zafira 2006 Z19DT
- Prahova
diaconuconstantin
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2013
- Mesaj Privat
Buna seara !
Detin un Opel Zafira B din anul 2006 , motor 1.9, 120cp (Z19DT).
Motorul masinii prezinta urmatorul fenomen de o jumatate de an in coace : dimineata porneste greu( indiferent ca este cald sau frig) fiind nevoie sa dau de 2-3 ori la automat .De asemenea are un mers neregulat si se aprinde martorul - masina cu cheita-.
Dupa o anumita perioada isi revine si functioneaza in parametrii normali.
Am fost in service cu ea ,au verificat-o cu testerul si in cele din urma am schimbat pompa de injectie si supapa de presiune de pe rampa de inalte , ele fiind considerate a fi problema .
Cu toate acestea de 2 zile a reaparut aceeasi problema. Daca ati mai intampinat aceasta defectiune sau daca aveti o sugestie va rog sa o prezentati.
La bord au aparut urmatoarele coduri de eroare: P0002-75 (cod necunoscut) , P0002-5B (circuit ventil nu este in domeniu) , P0090-5B (interval /performanta circuit electroventil de reglarea presiunii in injectie –deviatie pozitiva) , P0090-0A (interval/ performanta circuit electroventil de reglare a presiunii in injectie – deviatie pozitiva).
Valoare injectoarelor este urmatoarea : I. -1.73 II. +0.76 III. +2.13 IV. -0.49
Variatie turatie motor : intre 700 – 850 rpm.
Va multumesc .
Detin un Opel Zafira B din anul 2006 , motor 1.9, 120cp (Z19DT).
Motorul masinii prezinta urmatorul fenomen de o jumatate de an in coace : dimineata porneste greu( indiferent ca este cald sau frig) fiind nevoie sa dau de 2-3 ori la automat .De asemenea are un mers neregulat si se aprinde martorul - masina cu cheita-.
Dupa o anumita perioada isi revine si functioneaza in parametrii normali.
Am fost in service cu ea ,au verificat-o cu testerul si in cele din urma am schimbat pompa de injectie si supapa de presiune de pe rampa de inalte , ele fiind considerate a fi problema .
Cu toate acestea de 2 zile a reaparut aceeasi problema. Daca ati mai intampinat aceasta defectiune sau daca aveti o sugestie va rog sa o prezentati.
La bord au aparut urmatoarele coduri de eroare: P0002-75 (cod necunoscut) , P0002-5B (circuit ventil nu este in domeniu) , P0090-5B (interval /performanta circuit electroventil de reglarea presiunii in injectie –deviatie pozitiva) , P0090-0A (interval/ performanta circuit electroventil de reglare a presiunii in injectie – deviatie pozitiva).
Valoare injectoarelor este urmatoarea : I. -1.73 II. +0.76 III. +2.13 IV. -0.49
Variatie turatie motor : intre 700 – 850 rpm.
Va multumesc .
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Bine ai venit.
Daca ai garantie la reparatie, fuga la service sa o repare corespunzator.
Au schimbat supapa din dreapta rampei sau din stanga ?
Trebuie citita presiunea in rampa la pornire. Posibil ca supapa de presiune sa fie defecta sau pt. alt tip de motor.
Injectoarele se pot repara la Buzau, cu garantie.
Noroc.
Daca ai garantie la reparatie, fuga la service sa o repare corespunzator.
Au schimbat supapa din dreapta rampei sau din stanga ?
Trebuie citita presiunea in rampa la pornire. Posibil ca supapa de presiune sa fie defecta sau pt. alt tip de motor.
Injectoarele se pot repara la Buzau, cu garantie.
Noroc.
- diaconuconstantin
- OP
- 3 mesaje
- din 21 Oct 2013
- Zafira 2006 Z19DT
- Prahova
diaconuconstantin
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2013
- Mesaj Privat
- diaconuconstantin
- OP
- 3 mesaje
- din 21 Oct 2013
- Zafira 2006 Z19DT
- Prahova
diaconuconstantin
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2013
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Dupa mesajul postat anterior(21 oct.) am fost cu ea in 2 service-uri.Am verficat injectoarele si sunt in parametrii.Am cumparat supapa de presiune noua si am schimbat-o pe cea de pe rampa de inalta presiune,inclusiv am schimbat pompa de inalte cu regulatorul de pe ea.Codurile de eroare si simptomele sunt aceleasi.Mentionez ca dupa montarea supapei de presiune noi motorul a pornit usor si a mers normal,dar dupa parcurgerea a circa 100km vechile defectiuni au revenit.Curios este faptul ca acum mi s-a si oprit motorul in mers.Nu mai stiu unde sa merg cu ea si ce as putea sa ii faca.Orice idee este bine venita.
Multumesc.
Dupa mesajul postat anterior(21 oct.) am fost cu ea in 2 service-uri.Am verficat injectoarele si sunt in parametrii.Am cumparat supapa de presiune noua si am schimbat-o pe cea de pe rampa de inalta presiune,inclusiv am schimbat pompa de inalte cu regulatorul de pe ea.Codurile de eroare si simptomele sunt aceleasi.Mentionez ca dupa montarea supapei de presiune noi motorul a pornit usor si a mers normal,dar dupa parcurgerea a circa 100km vechile defectiuni au revenit.Curios este faptul ca acum mi s-a si oprit motorul in mers.Nu mai stiu unde sa merg cu ea si ce as putea sa ii faca.Orice idee este bine venita.
Multumesc.
drg86yen
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2004 z-c/bl11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2010
- Mesaj Privat
salut daca te ajuta cu ceva aceeași problema am avut si eu cu masina Vectra c z19td,am schimbat regulatorul de presiune,curatat egr-ul,clapa de acceleratie, senzorul admisie,dupa toate astea masina pornea dar se oprea dupa 10 km si numai pornea.Ieri am luat-o de la inceput,am zis sa schimb senzorul dupa pompa,cand am desfacut senzorul lipsea o garnitura,am pus garnitura si acum merge bine.deci pierdea presiune,verifica toate mufele de la senzori,da-le cu putin spray de contacte.verifica furtunele de alimentare.inclusiv filtru sa fie bine etansat,conducte.sper sa-i dai de cap.bafta!
timica
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Italia
- Masina: Astra OPC 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2013
- Mesaj Privat
Am o astra 1.9 cdti de 150 cai. Acum vreo luna de zile imi dadea eroare la EGR. Masina mergea la fel ca si inainte sa apara eroarea, fara nicio problema. Sa stricat partea electronica de la EGR. Azi am cumparat altul nou, l-am montat pe masina. Am pornit motorul, am cancelat eroarea cu Op-com, am mai lasat-o sa mearga in jur de 1 min si am oprit-o. Totul perfect. Dupa 10 min a trebuit sa plec si surpriza motorul invartea dar nu a mai vrut sa porneasca. Pe op-com imi da eroarea p0090-5b (interval/performanta circ electoventil de reglare a presiunii in injectie-deviatie pozitiva). Cand pun contactul nu se mai aude acel bazait(usor sesizabil) de la pompa din rezervor ci se aude ca si cum ar clocoti motorina ( ceva de genu - bluuummm bluummm Wink ). Masina era parcata cu fata in deal. A venit mecanicul si a tractato pana la atelier acolo pe loc drept dupa ce a pus de mai multe ori contactul si a dat o cheie a pornit imediat. Pe testerul lui tot aceeasi eroare ii dadea. Motorina era putina in rezervor, era pe rosu, iar mecanicul a zis ca filtrul de motorina era aproape gol. Am mers cu ea in seara asta la munca in jur de 60km si nu a dat nicio problema. A pornit imediat. Am parcat masina din nou cu fata in deal si la fel a pornit ca si pana acum. Ce credeti ca poate fi ? Sa imi fac griji ? Mecanicul zicea ca daca mai face figuri o sa cheme pompista sa desfaca common rail-u......