Patrocle1
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2013
- Mesaj Privat
Buna.
In primul rand tin sa rog un moderator sa stearga primul cont (Patrocle) caci am uitat parola si pe deasupra mi-a fost spart contul de mail.In prima discutie intrebam daca sa fac motorul la masina sau sa cumpar unul sh..Ei bine l-a facut o segmentare+simeringuri+garnituri,chiulasa rectificata,distributie schimbata etc,etc si am ajuns undeva la 17 mil vechi si daca tot am investit ceva in motor iata ca am mai luat ceva de pe net si nu stiu sa o pun (ma gandesc ca nu e nu stiu ce ) anume o bara de rigidizare Am pus eu asa de forma (vezi poze)da nu prea stiu....sa dau telescoapele jos?doar oalele alea...imi este cam frica sa nu sara ceva de la loc.Si ar mai fi o problema.dupa ce am adus masina de la mecanic am constatat ca am un furtun sub carburator care este infundat cu un surub (sper ca se vede in poza) dar daca merge masina bine asa...asa o las ,zic eu..voi ce parere aveti? Multumesc de ajutor anticipat si va doresc sarbatori fericite
In primul rand tin sa rog un moderator sa stearga primul cont (Patrocle) caci am uitat parola si pe deasupra mi-a fost spart contul de mail.In prima discutie intrebam daca sa fac motorul la masina sau sa cumpar unul sh..Ei bine l-a facut o segmentare+simeringuri+garnituri,chiulasa rectificata,distributie schimbata etc,etc si am ajuns undeva la 17 mil vechi si daca tot am investit ceva in motor iata ca am mai luat ceva de pe net si nu stiu sa o pun (ma gandesc ca nu e nu stiu ce ) anume o bara de rigidizare Am pus eu asa de forma (vezi poze)da nu prea stiu....sa dau telescoapele jos?doar oalele alea...imi este cam frica sa nu sara ceva de la loc.Si ar mai fi o problema.dupa ce am adus masina de la mecanic am constatat ca am un furtun sub carburator care este infundat cu un surub (sper ca se vede in poza) dar daca merge masina bine asa...asa o las ,zic eu..voi ce parere aveti? Multumesc de ajutor anticipat si va doresc sarbatori fericite
- deleted-61307
- ***
- 741 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 741
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
Sigur e bara de Vectra A? Ca eu stiu ca barile astea la capete au ceva gen L (cornier) cu gauri.
https://fbcdn-sphotos-c-a.ak...8_427110674_n.jpg
[img]https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1505487_235634103274788_427110674_n.jpg[/img]
https://fbcdn-sphotos-c-a.ak...8_427110674_n.jpg
[img]https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1505487_235634103274788_427110674_n.jpg[/img]
Patrocle1
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2013
- Mesaj Privat
Da.sunt 99%sigur .asta in cazul in care nu am primit teapa desii nu cred ca se complica saitul de tuning
http://www.horguemtuning.ro/prod_3230.html
Sper ca nu se considera reclama linkul
Diferenta este ca este pentru motor de 2.0 8v iar al meu este de 1.6.Nu cred sa fie ceva diferenta
http://www.horguemtuning.ro/prod_3230.html
Sper ca nu se considera reclama linkul
Diferenta este ca este pentru motor de 2.0 8v iar al meu este de 1.6.Nu cred sa fie ceva diferenta
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Bine ai venit.
Tot n-am inteles cum ai ajuns la concluzia ca ai avea nevoie de o bara de rigidizare ! Nu-ti ,,iese,, geometria rotilor ? E moale ,,coapta,, caroseria si sub greutatea motorului telescoapele au tendinta de ,,culcare,, spre interior ?
Oricum , aceea nu este o bara de rigidizare ci .... nu stiu cum sa-i spun ..... e o marfa care trebuia vanduta. Oricum a fost creeata din pix in spatele unui birou fara ca macar sa se discute tehnic cu un tinichigiu mecanic auto. ,,Rigidizarea,, oferita de ea actioneaza in primul rand asupra kitului telescop, implicit asupra acelei bucsi-tampon de cauciuc. Ideea era de rigidizarea telescopului in sine , nu sa se realizeze asta prin piesele invecinate lui. Dupa un timp va ceda kitul telescop care va fi silit sa preia socurile.
O bara de rigidizare adevarata e ca si cea postata de @Mariod. Daca filetul telescopului e suficient de lung, se pune bara pur si simplu si se adauga o a doua piulitza ( luata de la un telescop vechi/defect). Daca nu mai e loc pt a 2-a piulitza , atunci se desface cea existenta si se intercaleaza bara. De desfacut nu e necesar sa desfaci nimic altceva in oricare dintre variante.
Ps - daca bara cumparata e destul de grosutza ( ceea ce nu cred) poti merge la un atelier/meserias sa taie jos acele palarii haioase si sa-ti sudeze in locul lor niste vinclu, plat-banda , ceva , in care sa faci niste gauri pentru fixare.
PS - daca surubul in cauza iti da furnicaturi in palme , poti incerca sa vezi ce se intampla daca il scoti si eventual cupleaza la el un furtunas de vacum. In cel mai trist caz il pui inapoi si gata.
Tot n-am inteles cum ai ajuns la concluzia ca ai avea nevoie de o bara de rigidizare ! Nu-ti ,,iese,, geometria rotilor ? E moale ,,coapta,, caroseria si sub greutatea motorului telescoapele au tendinta de ,,culcare,, spre interior ?
Oricum , aceea nu este o bara de rigidizare ci .... nu stiu cum sa-i spun ..... e o marfa care trebuia vanduta. Oricum a fost creeata din pix in spatele unui birou fara ca macar sa se discute tehnic cu un tinichigiu mecanic auto. ,,Rigidizarea,, oferita de ea actioneaza in primul rand asupra kitului telescop, implicit asupra acelei bucsi-tampon de cauciuc. Ideea era de rigidizarea telescopului in sine , nu sa se realizeze asta prin piesele invecinate lui. Dupa un timp va ceda kitul telescop care va fi silit sa preia socurile.
O bara de rigidizare adevarata e ca si cea postata de @Mariod. Daca filetul telescopului e suficient de lung, se pune bara pur si simplu si se adauga o a doua piulitza ( luata de la un telescop vechi/defect). Daca nu mai e loc pt a 2-a piulitza , atunci se desface cea existenta si se intercaleaza bara. De desfacut nu e necesar sa desfaci nimic altceva in oricare dintre variante.
Ps - daca bara cumparata e destul de grosutza ( ceea ce nu cred) poti merge la un atelier/meserias sa taie jos acele palarii haioase si sa-ti sudeze in locul lor niste vinclu, plat-banda , ceva , in care sa faci niste gauri pentru fixare.
PS - daca surubul in cauza iti da furnicaturi in palme , poti incerca sa vezi ce se intampla daca il scoti si eventual cupleaza la el un furtunas de vacum. In cel mai trist caz il pui inapoi si gata.
Patrocle1
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2013
- Mesaj Privat
Salut
Bara am luat-o pentru simplu fapt ca (din cate am citit pe net) iti ofera o mai buna stabilitate in curba (mai sportiv sa iti zic asa) Masina nu e coapta ...face exceptie ceva gaurele mici la praguri Opelul il pregatesc incet,incet pentru vara cand am de gand sa plec cu el prin aproape toata tara Daca ziceti voi ca nu merita sa o pun bara aia...nu o pun ca oricum de la cine am cumparat-o....o luase de pe saitul respectiv ,nu a apucat sa o puna ca a lovit masina deci am luat-o la o oferta de nici juma de pret Ca sa ma laud cu Opelul meu uite..pun aici o poza
Bara am luat-o pentru simplu fapt ca (din cate am citit pe net) iti ofera o mai buna stabilitate in curba (mai sportiv sa iti zic asa) Masina nu e coapta ...face exceptie ceva gaurele mici la praguri Opelul il pregatesc incet,incet pentru vara cand am de gand sa plec cu el prin aproape toata tara Daca ziceti voi ca nu merita sa o pun bara aia...nu o pun ca oricum de la cine am cumparat-o....o luase de pe saitul respectiv ,nu a apucat sa o puna ca a lovit masina deci am luat-o la o oferta de nici juma de pret Ca sa ma laud cu Opelul meu uite..pun aici o poza
sorinned
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2007
- Mesaj Privat
Salut. Referitor la furtunul acela infundat cu un surub, pe stutul unde este bãgat acel furtun trebuie sa între furtunul ce iese din capsula (egr) acea aurie (argintie) din poza postata mai sus. Probabil membrana supapei egr este spartã (motorul trage aer fals si funcționeazã defectuos) si de acea a fost anulata. Pentru a verifica starea membranei faceți putin vacum cu gura si astupati cu vârful limbii capatul furtunului conectat la supapa egr , in cazul in care vidul creat pe furtun se menține nu va rãmâne decât sa conectati corect furtunul dacã nu lãsați totul conectat asa cum aste acum pana gãsiți alta supapa egr. Scuzati lungimea postului dar sper sa va fie de ajutor. O seara buna.
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Daca nu se impune in mod imperativ o bara de genul , n-are rost s-o pui ..... Daca totusi te intereseaza asa mult , vezi ca sint bari si pentru telescoapele spate. Macar sti o treaba , nu ?
@Patrocle1 - bara in cauza e o improvizatie ( nu a ta , ci conceptul in sine vorbind de turismele de oras) si a facut istorie odata cu modelul dacia 1300 care atunci cand avea aripile interioare motor coapte , permiteau suportilor de arc fata sa se deplaseze spre baterie de ajungeai la un moment dat sa nu mai poti inchide capota din cauza filetelor telescoapelor ce se ridicau. Se rezolva la tinichigiu cu schimbarea aripilor interioare. Se mai incearca si acum mentinerea/corectarea geometriei rotilor pe fata mai ales la masinile cu directie ,,totul pe telescop,,
Pentru o stabilitate buna:
- presiune egala si corespunzatoare in pneuri
- fara jocuri la rulmenti fata /spate
- fara jocuri la fixare punte spate de caroserie
- evident, fara jocuri la tren rulare fata ( bucsi antiruliu, bara stabilizatoare , semibielete, geometrie reglata)
- telescoape + kit telescoape ( palarii, rulmenti, distantiere, etc) in buna regula
- distribuirea uniforma sau simetrica a bagajelor/persoanelor in masina.
- ....si daca vrei mai mult - coboara garda la sol a masinii - fiecare cm conteaza.
Daca ai senzatia in curbe ca masina are tendinta sa serpuiasca indecis , sa se incline excesiv sau parca iti da sentimentul ca iei curba cu ,,lateralul,, atunci evident trebuie sa te ocupi serios de lucrurile astea.
@Patrocle1 - bara in cauza e o improvizatie ( nu a ta , ci conceptul in sine vorbind de turismele de oras) si a facut istorie odata cu modelul dacia 1300 care atunci cand avea aripile interioare motor coapte , permiteau suportilor de arc fata sa se deplaseze spre baterie de ajungeai la un moment dat sa nu mai poti inchide capota din cauza filetelor telescoapelor ce se ridicau. Se rezolva la tinichigiu cu schimbarea aripilor interioare. Se mai incearca si acum mentinerea/corectarea geometriei rotilor pe fata mai ales la masinile cu directie ,,totul pe telescop,,
Pentru o stabilitate buna:
- presiune egala si corespunzatoare in pneuri
- fara jocuri la rulmenti fata /spate
- fara jocuri la fixare punte spate de caroserie
- evident, fara jocuri la tren rulare fata ( bucsi antiruliu, bara stabilizatoare , semibielete, geometrie reglata)
- telescoape + kit telescoape ( palarii, rulmenti, distantiere, etc) in buna regula
- distribuirea uniforma sau simetrica a bagajelor/persoanelor in masina.
- ....si daca vrei mai mult - coboara garda la sol a masinii - fiecare cm conteaza.
Daca ai senzatia in curbe ca masina are tendinta sa serpuiasca indecis , sa se incline excesiv sau parca iti da sentimentul ca iei curba cu ,,lateralul,, atunci evident trebuie sa te ocupi serios de lucrurile astea.