- ianisvarga
- OP
- 1 mesaje
- din 15 Nov 2012
- Astra 2000
- Bihor
ianisvarga
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2012
- Mesaj Privat
Buna,
Am o problema la Opel Astra G1.7 DTI an 2000. La rece apas pedala de ambreiaj care ramane blocata in podea si nu pot sa scot masina din viteza, totodata se si pierde lichid pe langa cutie. Problema asta a aparut la o luna dupa ce am schimbat kit-ul de ambreiaj (disc, placa presiune,rulment). Am fost cu ea in service si mecanicul a zis ca problema e la rulmentul de presiune si ca e defect rulmentul din fabricatie (rulmentul marca Bolk) am inlocuit rulmentul respectiv cu unu de aceeasi firma (Bolk) iar dupa aproximativ o luna (aprox 500-600km) problema a reaparut. Acum nu as mai vrea sa schimb in fiecare luna rulmentul respectiv si sa tot platesc manopera la om. Poate fi o alta cauza pentru defectiunea care apare.
Inca o precizare dupa ce a aparut problema nu se aude niciun huruit sau troncanit cum am mai citit pe forumuri ci doar faptul ca se blocheaza in viteza cand vreau sa o scot din parcare atata timp cat motorul e rece.
Va rog sa ma ajutati cu pareri si sfaturi.
Multumesc anticipat,
Drumuri bune!
Am o problema la Opel Astra G1.7 DTI an 2000. La rece apas pedala de ambreiaj care ramane blocata in podea si nu pot sa scot masina din viteza, totodata se si pierde lichid pe langa cutie. Problema asta a aparut la o luna dupa ce am schimbat kit-ul de ambreiaj (disc, placa presiune,rulment). Am fost cu ea in service si mecanicul a zis ca problema e la rulmentul de presiune si ca e defect rulmentul din fabricatie (rulmentul marca Bolk) am inlocuit rulmentul respectiv cu unu de aceeasi firma (Bolk) iar dupa aproximativ o luna (aprox 500-600km) problema a reaparut. Acum nu as mai vrea sa schimb in fiecare luna rulmentul respectiv si sa tot platesc manopera la om. Poate fi o alta cauza pentru defectiunea care apare.
Inca o precizare dupa ce a aparut problema nu se aude niciun huruit sau troncanit cum am mai citit pe forumuri ci doar faptul ca se blocheaza in viteza cand vreau sa o scot din parcare atata timp cat motorul e rece.
Va rog sa ma ajutati cu pareri si sfaturi.
Multumesc anticipat,
Drumuri bune!
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Eu nu prea cred sa fie din rulment ,oricat slab calitativ ar fi ori porcnea la prima actionare ori tinea minim 20 000 km .
Eu inclin sa cred ca pierde pe undeva pe traseu lichid de frana, cel mai des se intampla sa piarda pe la aerisitor,dar se poate sa piarda si pe la conducta lui sau punctul de racordare.
Poti sa faci o proba cu rulmentul demontat ,faci pedala si vezi pe unde pierde.Asa esti 100 % sigur. Bine asta e treaba mecanicului.
Eu inclin sa cred ca pierde pe undeva pe traseu lichid de frana, cel mai des se intampla sa piarda pe la aerisitor,dar se poate sa piarda si pe la conducta lui sau punctul de racordare.
Poti sa faci o proba cu rulmentul demontat ,faci pedala si vezi pe unde pierde.Asa esti 100 % sigur. Bine asta e treaba mecanicului.
22mau
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 1.7DTY
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2010
- Mesaj Privat
Salut tuturor,
Am vazut mai multe topicuri si nu stiu unde sa ma adresez cu problema mea (sper sa fie ok aici). Sunt posesor de Opel Astra G 1.7 dti (2001), iar zilele trecute dupa ce am rulat cativa km schimbatorul de viteze a ramas blocat in treapta 1 de viteze fara sa mai pot sa debreiez (pedala de ambreiaj nu a mai raspuns la comenzi), in cele din urma am franat si masina s-a oprit. Dupa ce am oprit masina am reusit sa o scot din viteze ca si cum nimic nu se intamplase. Am pornit mai departe si se pare ca agata la schimbarea treptelor de viteze sau intra greu in viteze (zgomot de carait), mai ales cand dau in marsarier. Pedala de ambreiaj nu mi se pare ca este schimbata (moale sau tare) ce este drept ca a fost tare mereu.
Aveti idee ce ar putea fii? (rulment presiune, disc, placa, pompa de ambreiaj,...) Nu stiu catre ce sa ma indrepte acesta problema
Multumesc!
Am vazut mai multe topicuri si nu stiu unde sa ma adresez cu problema mea (sper sa fie ok aici). Sunt posesor de Opel Astra G 1.7 dti (2001), iar zilele trecute dupa ce am rulat cativa km schimbatorul de viteze a ramas blocat in treapta 1 de viteze fara sa mai pot sa debreiez (pedala de ambreiaj nu a mai raspuns la comenzi), in cele din urma am franat si masina s-a oprit. Dupa ce am oprit masina am reusit sa o scot din viteze ca si cum nimic nu se intamplase. Am pornit mai departe si se pare ca agata la schimbarea treptelor de viteze sau intra greu in viteze (zgomot de carait), mai ales cand dau in marsarier. Pedala de ambreiaj nu mi se pare ca este schimbata (moale sau tare) ce este drept ca a fost tare mereu.
Aveti idee ce ar putea fii? (rulment presiune, disc, placa, pompa de ambreiaj,...) Nu stiu catre ce sa ma indrepte acesta problema
Multumesc!
S4844
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Ialomita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2020
- Mesaj Privat
ITobol
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2020
- Mesaj Privat
Am și eu o "micã" problemã la ambreiaj.
Acum 2 zile în drum spre servici am oprit la un magazin, am luat o cafea și la plecare pornind motorul cu ambreiajul apãsat masina a dat sã plece!. Am scos-o din viteza, am pornit-o ajungând la servici. Seara în schimb, dupã vreo 4 km amrãmas fãrã ambreiaj. Pedalã ambreiaj f tare, nu pierde lichid de frânã, cu motorul pornit nu intrã în vitezã, cu el oprit intrã,. Am un Opel Astra g hatbach motor y17dt din 2000 cu peste 500000 km rulați. Menționez cã nu am schimbat niciodatã ambreiajul și nici nu am avut vreodatã probleme cu el.
Acum 2 zile în drum spre servici am oprit la un magazin, am luat o cafea și la plecare pornind motorul cu ambreiajul apãsat masina a dat sã plece!. Am scos-o din viteza, am pornit-o ajungând la servici. Seara în schimb, dupã vreo 4 km amrãmas fãrã ambreiaj. Pedalã ambreiaj f tare, nu pierde lichid de frânã, cu motorul pornit nu intrã în vitezã, cu el oprit intrã,. Am un Opel Astra g hatbach motor y17dt din 2000 cu peste 500000 km rulați. Menționez cã nu am schimbat niciodatã ambreiajul și nici nu am avut vreodatã probleme cu el.
S4844
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Ialomita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2020
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
Demontezi și vezi ce este uzat dar trebuie schimbat tot kitul. Înainte de a cumpãra set ambreiaj e cel mai bine sã-l demontezi pe cel de pe mașinã.Sint cazuri cînd în timp ce îți pierde rulmentul lichid sã îl arunce pe discul de ambreiaj și tu schimbi numai rulmentul dar dupã ceva timp te lasã discul.Au fast cazuri cînd sa schimbat set ambreiaj și dupã ceva timp a cedat rulmentul
ITobol
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2020
- Mesaj Privat
Am cumpãrat tot setul nou (disc, placa de presiune, rulment. Urmeazã zilele viitoare când am timp sa le schimb. Rulmentul nu pierde lichid ptr cã nu scade din vas absolut deloc. Probabil vreun arc de la discul vechi a blocat cursa pedalei. Și pompa de ambreiaj am desfãcut-o și este bunã. Oi vede eu. O sã intru sã vã spun și vouã ce are.
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat