Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • bicu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Meriva 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2012

  • Mesaj Privat
am un OPEL MERIVA 1.7CDTI-2004,inmatriculat, anul trecut,la care am inlocuit KIT de distributie(curea transmisie,role,pompa de apa),asta am facut-o la 16000km,alte inlocuiri la motor majore in afara de cele uzuale n-am facut,acum cand temp. exterioara este negativa,peste noapte,la pornire scoate un fum albastru,scurt timp,apoi se simte miros de gaze nearse si cel mai alarmant se aude in motor timp de 2,3 min un zgomot de trocaneala,ca si cum ar fi rupt o biela,dupa care dispare de tot cand a inceput sa se incalzeasca motorul,iar daca plec de pe loc si nu are o temp. a motorului de cca. 45;50gr. la accelerare se aude ca la masina de cusut,vara nefiind temp. negative nu se aude nici un zgomot ciudat.Am schimbat tipul de motorina,tot degeaba,sa fie tipul de ulei,care l-am folosit:5w30GM?,sau alte cauze specifice anotimpului rece.
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,682
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Din descriere, ma duce gandul la un tachet ce se dezamorseaza sau injector pe duca.
  • bicu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Meriva 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2012

  • Mesaj Privat
cu tachetul cred ca se poate vedea numai daca se desface motorul,in ceea ce priveste injectorul,se poate vedea prin diagnoza,NU?Eu am o interfata opcom.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,682
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Sunt zgomote distincte si ar trebui ceva experienta.
Nu se pot verifica corect injectoarele prin tester. Cel mai indicat, test retur.
  • bicu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Meriva 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Acum temp. exterioara este pozitiva(6-7 gr),totul merge bine,totusi am sa fac o masurare cu OPCOM la fiecare cilindru(injector),cu toate ca nu va fi atat de relevant,dupa care voi incerca testul RETUR.
  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Tachetii se dezamorseaza cu atat mai mult cu cat uleiul a fost mai incins la oprire...asadar vara zgomotul de tacheti la pornire este cel mai pronuntat...Bataile de tacheti dureaza in mod normal 2 secunde...multi nici nu sesizeaza...
Zgomotul pe care il descrii provine de la combustia brusca...motorul fiind rece...motorina nu ia foc gradual..ci abia la sfarsitul cand compresiei temperatura este suficienta...luand foc brusc gradietul de presiune este ridicat si de aici zgomotul...
Intr-o anumita masura este normal...toate dieselurile rontaie la rece...acum depinde si cat de pronuntat...
In principiu injectoarele uzate care nu mai pulverizeaza bine nu fac decat sa inrautateasca fenomenul...sunt o cauza posibila...
De asemenea si compresia scazuta duce la fenomene asemanatoare...
Verifica compresie si functionarea injectoarelor..Bafta !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR