Gabel
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2009
- Mesaj Privat
Salut. am cautat putin si nu am gasit nimic in legatura cu problema mea.
Am un Opel Astra H 1.9cdti 8v 120cp. Problema am intampinat`o in felul urmator:
Mergeam pe ceata, in treapta a 3a cu ~50/60 km/h. Consumul instant pe bord de obicei la treapta asta/viteza asta este undeva in jur de 3-3,3l/100km. In schimb, de data asta urcase la 8-9. Banuiam ca a intrat DPF-ul pe regenerare si ca sa ma conving, am scos`o din viteza sa vad consumul la relantiu (de obicei e ~0.7). Turometrul a cazut in 1000rpm, a stat cam o secunda, apoi a urcat in 1200 si de acolo a murit motorul instant.Tot bordul s.a aprins cum era si de asteptat. Am pus contactul, am dat la automat si masina a pornit imediat.
Treaba asta mi s.a intamplat de doua ori intr.o singura seara, si doar in seara aia. Am incercat sa simulez din nou conditiile de atunci, dar de fiecare data consumul ramane la 3L. Nu mai ajunge la 8.
DPFul l.am avut la curatat, poate e o informatie ce conteaza.
Si el a mai intrat pe regenerare la vreo 400km dupa ce l.am curatat, dar statea foarte bine la relatiu. (am verificat sa vad daca chiar e in regenerare, n.am stat intr,una cu el la relantiu cat timp si.a facut regenerarea). Dar atunci parca si consumul era ceva mai mare...vazusem si 15L sau chiar 23L pe instant.
A mai patit cineva sa ii moara motorul asa cum mi s.a intamplat mie? un sfat, orice, e binevenit .
Am un Opel Astra H 1.9cdti 8v 120cp. Problema am intampinat`o in felul urmator:
Mergeam pe ceata, in treapta a 3a cu ~50/60 km/h. Consumul instant pe bord de obicei la treapta asta/viteza asta este undeva in jur de 3-3,3l/100km. In schimb, de data asta urcase la 8-9. Banuiam ca a intrat DPF-ul pe regenerare si ca sa ma conving, am scos`o din viteza sa vad consumul la relantiu (de obicei e ~0.7). Turometrul a cazut in 1000rpm, a stat cam o secunda, apoi a urcat in 1200 si de acolo a murit motorul instant.Tot bordul s.a aprins cum era si de asteptat. Am pus contactul, am dat la automat si masina a pornit imediat.
Treaba asta mi s.a intamplat de doua ori intr.o singura seara, si doar in seara aia. Am incercat sa simulez din nou conditiile de atunci, dar de fiecare data consumul ramane la 3L. Nu mai ajunge la 8.
DPFul l.am avut la curatat, poate e o informatie ce conteaza.
Si el a mai intrat pe regenerare la vreo 400km dupa ce l.am curatat, dar statea foarte bine la relatiu. (am verificat sa vad daca chiar e in regenerare, n.am stat intr,una cu el la relantiu cat timp si.a facut regenerarea). Dar atunci parca si consumul era ceva mai mare...vazusem si 15L sau chiar 23L pe instant.
A mai patit cineva sa ii moara motorul asa cum mi s.a intamplat mie? un sfat, orice, e binevenit .
- simionmarius
- *
- 45 mesaje
- din 20 Aug 2013
- Astra 2009 Z17DTR
- Bucuresti
simionmarius
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2013
- Mesaj Privat
Gabel
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2009
- Mesaj Privat