gigel73
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Galati
- Masina: Mokka 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2013
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,591 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,591
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
gigel73
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Galati
- Masina: Mokka 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2013
- Mesaj Privat
gigel73
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Galati
- Masina: Mokka 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2013
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 740 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 740
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
mac01
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2011
- Mesaj Privat
Deci;
Prima data verifici contactele de la bornele bateriei sa nu fie oxidate. Verifici firul de masa la caroserie sa aiba un contact bun. Verifici firul de plus care pleaca de la alternator la baterie sa nu aiba contact imperfect.
Daca dupa toate verificarile nu ai gasit nimic, pune alt acumulator, porneste masina, pune un aparat de masura si vezi daca se incarca in timp ce merge motorul. Tensiunea la aparat trebuie sa fie intre valorile 13,8-14,4v.
Daca acumulatorul se incarca, inseamna ca a cedat bateria. Daca acumulatorul nu primeste tensiunile descrise mai sus, inseamna ca alternatorul este defect si acumulatorul este bun.
Bafta.
gigel73
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Galati
- Masina: Mokka 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2013
- Mesaj Privat
- LuisVuiton
- *
- 10 mesaje
- din 05 Aug 2009
- Omega 2000 Y25dt
- Bucuresti
LuisVuiton
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 2000 Y25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2009
- Mesaj Privat
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
Deschideo si cu un spray de contacte electrice spala aceste contacte si cred ca nu vei mai avea acest defect un an ,doi !
Succes
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
- LuisVuiton
- *
- 10 mesaje
- din 05 Aug 2009
- Omega 2000 Y25dt
- Bucuresti
LuisVuiton
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 2000 Y25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2009
- Mesaj Privat
Am avut in trecut un Opel Omega Caravan 2.5td din 99 timp de 3 ani a fost exemplara , acum am cumparat un Opel Omega Sedan Facelift 2.5td anul 2001 inmatriculata Bg persoana de la care am cumparat masina e un om de treaba si sustine ca in germania lucrand acolo avand probleme la fostul motor a preferat sa il schimbe cu un altul tot 2.5 td care dupa spusele lui are 90000km ,adevarul e ca motorul functioneaza foarte frumos cutia automata nu am avut pana acum, funtioneaza bine doar consumul e Dubios de mare .
Eu in viitorul apropiat Am Proiecte familiare mari si nu consider ca e bine sa fac un credit ptr masina noua , asa ca am cumparat masina de bani pe care i-am avut (1500)si nu regret nimic poate doar numerele de Bg dar la o adica sunt Cetatean European si am Drepturi 😊)).
Va multumesc ptr tot si rog moderatori sa nu se supere daca am gresit postarea subiectului .
Sarbatori Fericite si Happy New Year 😊
gigel73
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Galati
- Masina: Mokka 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2013
- Mesaj Privat