makarike
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Salutare,
Am gasit dimineata masina cu bateria moarta(caranda de 80 A), nu se mai aprindea absolut nimic in bord, am luat o alta baterie, buna, am pornit masina fara probleme, am lasat-o peste noapte conectata, dimineata, aceeasi problema. Am fost la un service sa vad care e problema, am pus o baterie buna pe masina si mecanicul mi-a zis ca alternatorul "incarca mai mult decat ar trebui, dar in limite normale". Am pus si bateria descarcata(caranda 80 A), am pornit-o cu cabluri de la alta masina si in 1-2 minute a inceput sa miroase a ars in zona alternatorului. Am schimbat alternatorul si azi am fost sa schimb bateria intrucat era in garantie. Acolo mi-a verificat tensiunea sa vada daca exista vreun consumator ascuns si valoarea tensiunii s-a oprit pe la 178 mA, iar pe baterie mi-a aratat ca trebuie sa fie de cel mult 50 mA cu toti consumatorii opriti.
Acum, mie mecanicul imi spune ca bateria era in scurt si mi-a ars alternatorul.
Cel de la Caranda imi zice ca nu se poate asa ceva si cel mai probabil am un consumator ascuns; bateria am pus-o la ei pe redresor si astept ca maine sa-mi spuna daca e o problema cu ea sau nu.
Multumesc anticipat pentru raspunsuri si imi cer scuze daca n-am fost foarte concis, dar nu sunt tocmai in tema cu fenomenul.
Am gasit dimineata masina cu bateria moarta(caranda de 80 A), nu se mai aprindea absolut nimic in bord, am luat o alta baterie, buna, am pornit masina fara probleme, am lasat-o peste noapte conectata, dimineata, aceeasi problema. Am fost la un service sa vad care e problema, am pus o baterie buna pe masina si mecanicul mi-a zis ca alternatorul "incarca mai mult decat ar trebui, dar in limite normale". Am pus si bateria descarcata(caranda 80 A), am pornit-o cu cabluri de la alta masina si in 1-2 minute a inceput sa miroase a ars in zona alternatorului. Am schimbat alternatorul si azi am fost sa schimb bateria intrucat era in garantie. Acolo mi-a verificat tensiunea sa vada daca exista vreun consumator ascuns si valoarea tensiunii s-a oprit pe la 178 mA, iar pe baterie mi-a aratat ca trebuie sa fie de cel mult 50 mA cu toti consumatorii opriti.
Acum, mie mecanicul imi spune ca bateria era in scurt si mi-a ars alternatorul.
Cel de la Caranda imi zice ca nu se poate asa ceva si cel mai probabil am un consumator ascuns; bateria am pus-o la ei pe redresor si astept ca maine sa-mi spuna daca e o problema cu ea sau nu.
Multumesc anticipat pentru raspunsuri si imi cer scuze daca n-am fost foarte concis, dar nu sunt tocmai in tema cu fenomenul.
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat