Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • chelbosu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Masina s-a oprit din mers, am incercat sa o pornesc dand curent la valva de inchis si deschis motorina, a pornit dar mergea numai la relantiu . Am oprit-o si pe urma nu a mai vrut sa mai porneasca. Ma poate ajuta cineva?
Skip ads

  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,192
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
spune-ne ceva despre motor, ce motor ai, ce an este masina, etc.
  • chelbosu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Am un opel astra G anul 2000 motor Y17DT,
Calculatorul de injectie l-am probat pe alta masina si merge, calculatorul de pe motor merge, numai ca nu baga motorina in capul injectorelor.Imi puteti spune c-am ce ar avea?
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,192
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Iti sugerez sa scoti calculatorul de pe pompa de injectie si sa-l probezi pe alta masina. Eu acolo suspectez o problema.
  • chelbosu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2012

  • Mesaj Privat
BUNA DIMINEATA AM scos calculatorul de injectie din spatele pompei de injectie si lam pus re alta masina si porneste masina am scos si calculatorul de pe motor cu imobilizatorul si cipul de pe cheie si porneste masina dar a mea cand le pun nu vrea sa porneasca nici motorina nu vrea sa scoata pe la conducta 4 de la injectoare ce am de facut va multumesc daca ma ajutati cu un raspuns
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,192
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Pune un tester pe ea si vezi ce spune.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Schimba valva spill ca posibil sa fie afectata de 12V pusi pe ea, curata pompa, verifica daca este la punct, curata sita de la timing valve, curata sita de sus de pe pompa unde ai un T.
  • chelbosu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2012

  • Mesaj Privat
imi spune si mie un baiat din constanta care poate sa rezolve problema pentru ca valva spill am schimbato dar degeaba mai departe nu pot sami mai bag nasul nustiu ce probleme mai mari si grave fac
  • chelbosu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2012

  • Mesaj Privat
domnule Dancuciureanu te rog sa-mi spui unde se afla sita de pe pompa de injectie in forma de T
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sus pe pompa, ai doua furtune care intra in T si el e infipt in pompa.
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
dar to nu ne-ai spus da ca ai pus tester si ce cod eroare genereaza posibil sa fie o problema de amorsare ,sauelectrica in instalatia electrica a masinii verifica alimentarea cu 12 volti la ECU pompei
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Decat sa masoare 12v in mufa mai usor e pe siguranta, sub capota in cutie vezi una mare galbena de 20A.
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Decat sa masoare 12v in mufa mai usor e pe siguranta, sub capota in cutie vezi una mare galbena de 20A.
Corect .Dar nu o dsingura data mi sa intimplat sa nu fie in regula conectorul de la Ecu pompei (datorita multiplelor conectari deconectari\\masini venite de la alti mecanici\\\ am gasit fire intrerupte contacti largiti etc,etc.deci nu spun ca metoda de a controla tensiunea la siguranta nu e buna dar eliminarea 100% o poti avea dupa ce te-ai convins ca ajunge pe pinul mufei .cu ocazia asta poti si verifica vizual starea pinilor din ea
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mufa o vede doar pe sub masina, pe deasupra este aproape imposibil. Mufe arse am vazut destule dar nu e bai, 8 fire si gata.
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
OK astept cu curiozitate sa ne dea un mesaj daca a rezolvat ,si cum ,problema Salutari cu respect
  • chelbosu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2012

  • Mesaj Privat
imi cer scuze ca nu vam raspuns pana acum sa rezolvat masina a pornit cu mare interventie dupa 3 zile a gasit infundat sita din pompa plus mizerie in capul valvei split si nu venea curent la valva split dar au rezolvato acum merge bine
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
chelbosu a scris:imi cer scuze ca nu vam raspuns pana acum sa rezolvat masina a pornit cu mare interventie dupa 3 zile a gasit infundat sita din pompa plus mizerie in capul valvei split si nu venea curent la valva split dar au rezolvato acum merge bine
motivul pentru care nu venea curent la valva?
  • raresbogdan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2012

  • Mesaj Privat
SALUt!Sunt posesorul unui opel astra G 2003 tip Y17DT,am aceeasi problema descrisa de chelbosu, masina s-a oprit in mers, am scos calculatorul si l-am dat spre verificare si reparare, dupa montare masina a pornit insa dupa ce m-am pus in miscare in cc 10 m s-a oprit.Am demontat iar calculatorul, a fost verificat .....nu s-au constatat probleme,l-am montat, motorul a pornit pentru scurt timp dupa care s-a oprit.Banuiesc spill valva........voi ce ziceti?Astept sa postati pareri. Sad
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
raresbogdan a scris:SALUt!Sunt posesorul unui opel astra G 2003 tip Y17DT,am aceeasi problema descrisa de chelbosu, masina s-a oprit in mers, am scos calculatorul si l-am dat spre verificare si reparare, dupa montare masina a pornit insa dupa ce m-am pus in miscare in cc 10 m s-a oprit.Am demontat iar calculatorul, a fost verificat .....nu s-au constatat probleme,l-am montat, motorul a pornit pentru scurt timp dupa care s-a oprit.Banuiesc spill valva........voi ce ziceti?Astept sa postati pareri. Sad
cred ca pentru a elimina total presupunerea unui defect la valva si in speta la ECU trebuie sa faci proba cu alt calculator functional si apoi putem discuta
  • _-Iulian-_

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2002 y1.7dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2012

  • Mesaj Privat
raresbogdan a scris:SALUt!Sunt posesorul unui opel astra G 2003 tip Y17DT,am aceeasi problema descrisa de chelbosu, masina s-a oprit in mers, am scos calculatorul si l-am dat spre verificare si reparare, dupa montare masina a pornit insa dupa ce m-am pus in miscare in cc 10 m s-a oprit.Am demontat iar calculatorul, a fost verificat .....nu s-au constatat probleme,l-am montat, motorul a pornit pentru scurt timp dupa care s-a oprit.Banuiesc spill valva........voi ce ziceti?Astept sa postati pareri. Sad


valva spill afectata de 12v si celebrele lipituri reci asta este parerea mea.de aia se opreste dupa 10-15 min deoarece se incalzeste calculatorul pompei de injectie ,dupa ce se raceste (1-2 ore) masina functioneaza perfect dar tot un timp scurt.lipiturile se refac si valva spill se inlocuieste
sper ca am fost de ajutor!dupa ce gasesti problema raspunde.ne
bafta!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR