coste81
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2013
- Mesaj Privat
Buna.
Sunt posesorul unui Opel Astra J 2010 cu motor 2.0 CDTI 6+1 viteze.
Am urmatoarea problema: Ori de cate ori las ambreajul cu cutia de viteze la liber urmatoarea data cand calc ambreajul si bag in viteza intra greu mai ales in 1 si marsarier. Cu cat este mai rece motorul cu atat mai greu. Dimineata trebuie fortat destul de mult. Cand e cald doar mai agata un pic dar tot se simte. Daca de exemplu nu as lasa ambreajul dupa ce pornesc motorul ar intra perfect in viteza si as putea continua tot asa dar sa nu las ambreajul la liber.
De la service mi-au spus ca ar trebui sa schimb tot kitul de ambreiaj cu conducta si rurment deoarece nu stiu din ce cauza nu debraiaza. Nu inteleg ce este asta pt ca nu ma pricep.
Ce ziceti asta ar fi cauza? Este destul de scump acest schimb si de aceea va cer si voua parerea.
Multumesc.
Sunt posesorul unui Opel Astra J 2010 cu motor 2.0 CDTI 6+1 viteze.
Am urmatoarea problema: Ori de cate ori las ambreajul cu cutia de viteze la liber urmatoarea data cand calc ambreajul si bag in viteza intra greu mai ales in 1 si marsarier. Cu cat este mai rece motorul cu atat mai greu. Dimineata trebuie fortat destul de mult. Cand e cald doar mai agata un pic dar tot se simte. Daca de exemplu nu as lasa ambreajul dupa ce pornesc motorul ar intra perfect in viteza si as putea continua tot asa dar sa nu las ambreajul la liber.
De la service mi-au spus ca ar trebui sa schimb tot kitul de ambreiaj cu conducta si rurment deoarece nu stiu din ce cauza nu debraiaza. Nu inteleg ce este asta pt ca nu ma pricep.
Ce ziceti asta ar fi cauza? Este destul de scump acest schimb si de aceea va cer si voua parerea.
Multumesc.
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
coste81
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2013
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
In principiu, ar trebui sa fie placa de presiune, intrucat nu debraiaza complet. Ar mai putea fi si rulmentul sa nu apese placa suficient. Uleiul nu are cum sa ti-l verifice, intrucat nu cutia nu are buson de nivel, are doar de umplere si golire. Verificarea uleiului in cutie se face prin inlocuirea acestuia.
crymy
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2011
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
Cred mai putin conteaza motorul si modelul masinii; probabil aveti cutia M32 in 6 trepte. E o problema destul de cunoscuta si se pare ca intr-adevar cam asa fac toate. Eu am Astra H cu aceeasi cutie si la rece, de cand a venit frigul cateodata intra greu doar in treapta 1. Foarte rar ce-i drept. Un schimb de ulei cu unul sintetic mai de buna calitate a dat rezultate foarte bune in anumite cazuri. Mai multe detalii s-au discutat aici: http://www.astraownersnetwo...php/t-140637.html
Uleiul in cauza este Fuchs TITAN SINTOFLUID SAE 75W-80 (GL-5)
Uleiul in cauza este Fuchs TITAN SINTOFLUID SAE 75W-80 (GL-5)
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Am pornit masina mai devreme, in prima faza intra perfect, am lasat-o doua minute la relanti, dupa care am bagat in march arriere, nu mai vroia, ciudat. Alta chestie, am incalzit motorul, turatia statea la 950, am oprit, am pornit imediat iar, statea normal la 820, dupa care a inceput sa urce singura la 950 si a ramas acolo, amplificandu-se si sunetul motorului.
coste81
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2013
- Mesaj Privat
Crymy eu am rezolvat problema si suna foarte asemanator cu ce am avut eu.
Incearca urmatorul lucru. In momentul cand intra greu in viteza incearca sa acelerezi de cateva ori in timp ce bagi usor in viteza sau chiar tine acceleratia putin apasata (bineinteles cu ambreiajul calcat) ... daca cedeaza si intra usor este aceeasi problema si nu e bine deloc pentru ca trebuie sa scoti din buzunar vre-o 10 000 lei daca o faci la reprezentanta si 6000 - 7000 lei in alt loc.
Problema la mine a fost ca volanta avea un mic joc care nu ii permitea se debraieze complet. O volanta e cam 5000 lei. Cand schimbi volanta schimbi si tot chitul de ambreaj si uite asa ajungi la niste sume incredibile. Am constatat cu ocazia asta ca piesele pentru opel j sunt mai scumpe ca la gama vw.
Norocul meu a fost ca cel de la care am cumparat-o recent a fost deacord sa injumatatim cheltuielile si a fost mai suportabil asa.
Acum merge perfect.
Oricum iti recomand sa incerci sa remediezi cat mai repede ca se mai strica si timoneria si atunci vorbim iar de alti bani.
Incearca urmatorul lucru. In momentul cand intra greu in viteza incearca sa acelerezi de cateva ori in timp ce bagi usor in viteza sau chiar tine acceleratia putin apasata (bineinteles cu ambreiajul calcat) ... daca cedeaza si intra usor este aceeasi problema si nu e bine deloc pentru ca trebuie sa scoti din buzunar vre-o 10 000 lei daca o faci la reprezentanta si 6000 - 7000 lei in alt loc.
Problema la mine a fost ca volanta avea un mic joc care nu ii permitea se debraieze complet. O volanta e cam 5000 lei. Cand schimbi volanta schimbi si tot chitul de ambreaj si uite asa ajungi la niste sume incredibile. Am constatat cu ocazia asta ca piesele pentru opel j sunt mai scumpe ca la gama vw.
Norocul meu a fost ca cel de la care am cumparat-o recent a fost deacord sa injumatatim cheltuielile si a fost mai suportabil asa.
Acum merge perfect.
Oricum iti recomand sa incerci sa remediezi cat mai repede ca se mai strica si timoneria si atunci vorbim iar de alti bani.
crymy
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2011
- Mesaj Privat
coste81, merci mult pt raspuns.
Corect, asa face - daca accelerez putin in momentul in care bag in viteza intra usor. Eu am luat masina noua si sincer am observat din primele zile ca intra cam greu in vitezele 1, 2, dar am zis ca poate se mai lasa in timp. Iarna asta a fost criminal, la plecare de pe loc ii dadeam viteza a doua ca intra mai repede. In perioada asta friguroasa nu am iesit din Bucuresti ca sa-mi dau seama daca e vreo schimbare dupa ce se incalzeste motorul si majoritatea drumurilor pe care le fac au 5-6km. Gandul ca trebuie sa schimb toate astea ma indispune maxim, masina are doar 36000 km.
Faptul ca apare la toate imi pare o problema de design/fabricatie, nu are legatura cu felul in care a fost utilizata. Deocamdata cred ca o mai las asa, sper sa fie mai ok o data ce se incalzeste...Probabil voi incerca prima daca cu uleiul...
Corect, asa face - daca accelerez putin in momentul in care bag in viteza intra usor. Eu am luat masina noua si sincer am observat din primele zile ca intra cam greu in vitezele 1, 2, dar am zis ca poate se mai lasa in timp. Iarna asta a fost criminal, la plecare de pe loc ii dadeam viteza a doua ca intra mai repede. In perioada asta friguroasa nu am iesit din Bucuresti ca sa-mi dau seama daca e vreo schimbare dupa ce se incalzeste motorul si majoritatea drumurilor pe care le fac au 5-6km. Gandul ca trebuie sa schimb toate astea ma indispune maxim, masina are doar 36000 km.
Faptul ca apare la toate imi pare o problema de design/fabricatie, nu are legatura cu felul in care a fost utilizata. Deocamdata cred ca o mai las asa, sper sa fie mai ok o data ce se incalzeste...Probabil voi incerca prima daca cu uleiul...
coste81
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2013
- Mesaj Privat
crymy aceeași indispoziție am avut-o si eu in momentul când am aflat cat urmeazã sa plãtesc, daca mai era si noua nu știu ce mã fãceam.
poți încerca urmãtorul lucru, la mine a funcționat. Daca nu lași deloc ambreiajul când cutia de viteze este la liber o sa-ti intre ușor, cel puțin la mine așa a fost dar asta înseamnã ca la orice semafor trebuie sa ții ambreiajul calcat ceea ce este destul de solicitant si neplãcut la fel si când pleci de pe loc nu lasã deloc de ambreiaj si o sa fie ok.
Sunt curios ce rezolvare o sa gãsești. Poate o împãrtãșești cu noi pe forum.
Bafta.
poți încerca urmãtorul lucru, la mine a funcționat. Daca nu lași deloc ambreiajul când cutia de viteze este la liber o sa-ti intre ușor, cel puțin la mine așa a fost dar asta înseamnã ca la orice semafor trebuie sa ții ambreiajul calcat ceea ce este destul de solicitant si neplãcut la fel si când pleci de pe loc nu lasã deloc de ambreiaj si o sa fie ok.
Sunt curios ce rezolvare o sa gãsești. Poate o împãrtãșești cu noi pe forum.
Bafta.
edytro
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Gorj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2013
- Mesaj Privat
Tibicsrb
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Arad
- Masina: Zafira Tourer 2012 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2016
- Mesaj Privat
salutare,
am si eu o Zafira Tourer 2012 - 148.000km. A20DTH diesel 130CP, am masina de la 135.000km.
din iarna, cand au fost frigurile alea mai mari (prin Arad) a inceput sa intre mai greu in viteza 1-2 sau R. am zis ca de la frig si am mai lasat-o..a venit caldura si totusi nu s-a revenit. sunt situatii cand merge bine, alteori opresc la semafor si la plecare nu intra 1-a decat la a doua incercare, sau putin fortat.
ambreajul lucreaza bine, nu agata sau chestii de astea.
am fost la Opel si mi-a spus ca problema ar fi de la parghiile dintre schimbator si cutie - au mai schimbat la insignia si s-a rezolvat. doar ca alea sunt scumpe si necesita o gramada de ore munca/manopera.
zic ei bine sau dau cu presupusu?
garantie as avea la masina 30mii, doar pe cutie viteze si motor - clar ca au spus ca acele parghii sunt adiacente cutiei de viteze si nu intra pe garantie .
am si eu o Zafira Tourer 2012 - 148.000km. A20DTH diesel 130CP, am masina de la 135.000km.
din iarna, cand au fost frigurile alea mai mari (prin Arad) a inceput sa intre mai greu in viteza 1-2 sau R. am zis ca de la frig si am mai lasat-o..a venit caldura si totusi nu s-a revenit. sunt situatii cand merge bine, alteori opresc la semafor si la plecare nu intra 1-a decat la a doua incercare, sau putin fortat.
ambreajul lucreaza bine, nu agata sau chestii de astea.
am fost la Opel si mi-a spus ca problema ar fi de la parghiile dintre schimbator si cutie - au mai schimbat la insignia si s-a rezolvat. doar ca alea sunt scumpe si necesita o gramada de ore munca/manopera.
zic ei bine sau dau cu presupusu?
garantie as avea la masina 30mii, doar pe cutie viteze si motor - clar ca au spus ca acele parghii sunt adiacente cutiei de viteze si nu intra pe garantie .