- ionicaochiana73
- OP
- 19 mesaje
- din 22 Apr 2009
- Astra 2001 1.7 dti
- Iasi
ionicaochiana73
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2009
- Mesaj Privat
buna stimati colegi de site.am un opel astra -(g) dti 2001.astazi am schimbat urmatoarele la ea.(specific ca toate sunt noi);-racitor de ulei(gm),kit distributie+pompa de apa,filtre(ulei,aer,motorina),ulei-gm,si antigel tot gm.
---PROBLEMA care am avuto inainte era urmatoarea.imi baga ulei in vasul de espansiune.circa 20,30 grame,si daca mergeam sa zic asa cu o viteza de 120 km/h un traseu de 50 km ,de la circa 20 km incepea sa ma franeze si nu se mai functioneaza regulat motorul,nu imi mai da voie sa se duca mai in sus.sau se duce dar mai incet si greu,se chinuie.specific ca iam schimbat acum o saptamana si debitmetru de aer (mergea foarte greu) si acum circa un an am curatat si agr.
---ACUM nu mai baga ulei in vas dar tot cand se incalzeste mai bine motorul nu mai merge regulat motorul cand e in sarcina,imi face anunmite socuri,nu mari dar suficiente sa iti reduca din viteza si parca nu mai are masina putere.nu mai functionea
CE POATE SA FIE?MA DAT PESTE CAP.SI INCA CEVA AM BAGAT SI CALCULATORUL SI M-IA GASIT O SINGURA EROARE PE LA RADIO(NU MAI AM RADIO ORIGINAL).ATAT.
---PROBLEMA care am avuto inainte era urmatoarea.imi baga ulei in vasul de espansiune.circa 20,30 grame,si daca mergeam sa zic asa cu o viteza de 120 km/h un traseu de 50 km ,de la circa 20 km incepea sa ma franeze si nu se mai functioneaza regulat motorul,nu imi mai da voie sa se duca mai in sus.sau se duce dar mai incet si greu,se chinuie.specific ca iam schimbat acum o saptamana si debitmetru de aer (mergea foarte greu) si acum circa un an am curatat si agr.
---ACUM nu mai baga ulei in vas dar tot cand se incalzeste mai bine motorul nu mai merge regulat motorul cand e in sarcina,imi face anunmite socuri,nu mari dar suficiente sa iti reduca din viteza si parca nu mai are masina putere.nu mai functionea
CE POATE SA FIE?MA DAT PESTE CAP.SI INCA CEVA AM BAGAT SI CALCULATORUL SI M-IA GASIT O SINGURA EROARE PE LA RADIO(NU MAI AM RADIO ORIGINAL).ATAT.
- ionicaochiana73
- OP
- 19 mesaje
- din 22 Apr 2009
- Astra 2001 1.7 dti
- Iasi
ionicaochiana73
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2009
- Mesaj Privat
mi sa blocat motorul dupa ce am schimbat aceste piese.am fost la servisul -auto center bosh- din iasi.sunt niste incepatori.am cumparat o alta chiuloasa la cerinta lor si dupa ce lau incheiat inapoi am parcurs 1400 metri si mi sa blocat iar.habar nu aveau ce are.am luat masina si am plecat de la ei.mergeau numai pe incercari.am cheltuit 35 mil si nu stiau ce are. mau tinut 1 saptamana fara sa faca mai nimic. AUTO CENTER BOSCH IASI-UN SERVICE DE INCEPATORI.
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- ionicaochiana73
- OP
- 19 mesaje
- din 22 Apr 2009
- Astra 2001 1.7 dti
- Iasi
ionicaochiana73
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2009
- Mesaj Privat
asa este bv19 max ai dreptate si imi cer scuze ca nu am fost mai complet in explicatii.da,mi sa blocat axul cu came.si am cumparat alt motor de la chiuloasa in sus ,complet,inclusiv chiuloasa.lau incheiat si iar mi sa blocat in 1400 metri axul cu came.a fost tot verificat ce am cumparat de la sh .masina avea 80 000 km si a mea are 210.000 km.
sa incep de la inceput---cand circulam cu masina peste 100km/h mai mult de 5 km ,adica peste 3000 ture se aprindea cheita si imi baga ulei in vas.deja aveam 60 000 km parcursi cu distributia am decis sa imi cumpar distributie+pompa apa.totul nou.citisem pe forum ca e de vina racitorul de ulei (problema cu uleiul din vas)am cuparat nou gm -6,8 mil.
mi sa indicat de la magazin sa ma duc la acest servis AUTO CENTER BOSH-IASI.nu cunosteam nimic despre acest servis,dar totusi am intrat in el.miau facut distributia si miau schimbat racitorul de ulei.am parcurs 200 km si masina sa blocat.
sa incep de la inceput---cand circulam cu masina peste 100km/h mai mult de 5 km ,adica peste 3000 ture se aprindea cheita si imi baga ulei in vas.deja aveam 60 000 km parcursi cu distributia am decis sa imi cumpar distributie+pompa apa.totul nou.citisem pe forum ca e de vina racitorul de ulei (problema cu uleiul din vas)am cuparat nou gm -6,8 mil.
mi sa indicat de la magazin sa ma duc la acest servis AUTO CENTER BOSH-IASI.nu cunosteam nimic despre acest servis,dar totusi am intrat in el.miau facut distributia si miau schimbat racitorul de ulei.am parcurs 200 km si masina sa blocat.
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- ionicaochiana73
- OP
- 19 mesaje
- din 22 Apr 2009
- Astra 2001 1.7 dti
- Iasi
ionicaochiana73
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2009
- Mesaj Privat
categoric prima imagine a fost kitul pus gresit si am plecat cu masina inapoi la servis pe platforma.au desfacut si au spus ca nu e de la kit.asa.miau inceput sa imi desfaca capacul -axelor cu came si am vazut ca erau blocati.miau spus de la servis sa cumpar alt ax cu came cu tot cu platforma axelor si daca gasesc sa iau si chiuloasa intreaga.zis si facut.am luat au montat si dupa cum am spus dupa 1400 metri iar sa blocat.cand au desfacut iar ,acelasi treaba.blocat ax cu came dar in alta parte.specific ca ,cureaua distributiei acum era roasa pe laterale si se vedea ata,am aratat mecanicului si am zis ca eu inapoi aceasta curea nu o mai pun.el impreuna cu seful de service au spus ca nu are nimic.aici miam dat seama ca e ceva necurat.dupa asta nici nu mai stiau la ce sa se gandeasca,ultima solutie a lor era pompa de ulei ,cica nu baga suficient,dar becul la ulei niciodata nu sa aprins .(specific ca in ambele cazuri motorul sa blocat la turatia de relantiu).cand am vazut ca nu sunt siguri pe ei si ca urmeaza alta incercare ,care probabil si alt blocaj la axele cu came ,am plecat de la acest service.categoric nu am mai avut incredere.nici pana acum nu am dus masina in alta parte,ce poate avea,de la ce se blocheaza axele?
- ionicaochiana73
- OP
- 19 mesaje
- din 22 Apr 2009
- Astra 2001 1.7 dti
- Iasi
ionicaochiana73
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2009
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- ionicaochiana73
- OP
- 19 mesaje
- din 22 Apr 2009
- Astra 2001 1.7 dti
- Iasi
ionicaochiana73
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2009
- Mesaj Privat
nu pot sti,pt. ca au spus scurt ca nu sa rupt cureaua si au demontato rapid.oricum siau batut joc de aceasta masina.aici pe forum se spunea ca uleiul in vas e din cauza racitorului.la mine nu a fost asa.lam schimbat nou si a fost acelasi problema,defectiunea era din oringurile de pe injectoare rupte si deteriorate.leam schimbat si inaintea blocajului 2 nu a mai intrat ulei.dar blocajul e problema mai mare.nu pot sa imi dau seama care e problema. -mecanicii ma intrebau pe mine care ar fi problema.eu leam spus ca nu sunt specialist.sunt un simplu sofer de 20 de ani care am si scoala profesionala auto de 1,5 ani.leam spus ca tot timpul ma uit pe forum opel si ma mai informez si eu cu,cate ceva.
- ionicaochiana73
- OP
- 19 mesaje
- din 22 Apr 2009
- Astra 2001 1.7 dti
- Iasi
ionicaochiana73
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2009
- Mesaj Privat
- deleted-41395
- *
- 12 mesaje
- din 03 Nov 2009
deleted-41395
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
Majoritatea motoarelor 1.7 dti au o pelicula de ulei in vasul de expansiune. Ai grija cu service-urile Bosch ca sunt invatati la reparatii scumpe. La ei din orice diagnoza rezulta ca ai o problema ce pentru a fi remediata te costa cel putin 1000, 2000 lei. Am fost la ei ca imi scotea masina fum si mi-au spus ca e pompa de injectie, are debitul marit: las-o la noi te costa intre 500 si 1000 de euro, nu stim pana nu o desfacem. Merg cu masina de aproape 2 ani de atunci si nu s-a mai stricat pompa. Asa ca aveti grija cu concernele astea de service-uri.
costica33
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2009
- Mesaj Privat
@Ionica dute repede la service-ul Ocean din Dancu si vezi ca au baieti care chiar se pricep la motoare. Majoritatea sunt de la bras si au plecat acolo.
Ai mai putea incerca si la reprezentanta opelului sa vezi ce are dar e bine sa te fereste de brand-uri ca iti iau multi bani si fac treaba aiurea
Eu in locul tau daca imi schimbam distr. si se bloca motorul direct la PROTECTIA CONSUMATORULUI mergea. 100% e vinovat service-ul bosh=borsh
Ai mai putea incerca si la reprezentanta opelului sa vezi ce are dar e bine sa te fereste de brand-uri ca iti iau multi bani si fac treaba aiurea
Eu in locul tau daca imi schimbam distr. si se bloca motorul direct la PROTECTIA CONSUMATORULUI mergea. 100% e vinovat service-ul bosh=borsh
- ionicaochiana73
- OP
- 19 mesaje
- din 22 Apr 2009
- Astra 2001 1.7 dti
- Iasi
ionicaochiana73
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2009
- Mesaj Privat
am dus masina in alta parte,au incheiat motorul iar si cica nu ajunge ulei suficient pe axul cu came. au dat jos pompa de ulei,am cumparat alta noua cu tot cu fulie.au montato si tot asa cand ii vine ulei suficient pe ax cand nui vine.mecanicul spune ca ii vine din abundenta pana la filtrul de ulei dar nu stie nici el de ce nu vine la ax.problema e intre filtrul de ulei si chiuloasa. de ce nu ii vine ulei sufcient pe axele cu came?
costica33
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2009
- Mesaj Privat
- ionicaochiana73
- OP
- 19 mesaje
- din 22 Apr 2009
- Astra 2001 1.7 dti
- Iasi
ionicaochiana73
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2009
- Mesaj Privat
da,exact .cand mia schimbat mecanicul de la autocenter boch iasi racitorul de ulei mia pus silicon si a intrat inauntru .a descoperit alt mecanic particular ca nu ajungea uleiul in rampa(la axul cu came) din cauza catorva bucati de silicon. pentru acest motiv mia blocat axele cu came,nu avea suficienta ungere,siliconul obtura calea de acces a uleiului.rezultatul -am cumparat alta chiuloasa +ax cu came.in viata mea nu mai am ce cauta la acest atelier !niste mecanici nepriceputi care au lucrat la dacii inainte.
- nelu.1270
- ***
- 581 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Astra 2001 Y17DTI
- Bucuresti
nelu.1270
- Mesaje scrise: 581
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
- LADARU DRAGOS
- *
- 14 mesaje
- din 04 Sep 2010
- Corsa 2001 y17dtl
- Bacau
LADARU DRAGOS
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2001 y17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2010
- Mesaj Privat
deci sa inteleg ca toata problema e de la silicon de la racitor ulei-care zici ca oricum nu era de la el ci de de la suporturi oringuri, deci daca ti-au diacnosticat asta gresit astia de la bosch si ai ndovada cu facturi la manopera da-i in judecata -o sa ai castig de cauza si recuperezi si banii. daca citeai pe forum ai fi vazut ca majoritatea mecanicilor zic sa schimbi termoflotul,garnitura de chiuloasa,dar problema in multe cazuri sunt acele oringuri suport . deci cauta-ti un mecanic bun si nu mai arunca cu bani la toti carpacii. bafta.
- nelu.1270
- ***
- 581 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Astra 2001 Y17DTI
- Bucuresti
nelu.1270
- Mesaje scrise: 581
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
- LADARU DRAGOS
- *
- 14 mesaje
- din 04 Sep 2010
- Corsa 2001 y17dtl
- Bacau
LADARU DRAGOS
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2001 y17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2010
- Mesaj Privat
pai cand schimbi pompa schimbi si antigelul ce-i asa filozofie? 2 litri antigel 2 apa distilata cu 50 lei ai rezolvat-o, schimbi pompa si nu mai ai 50 lei de antigel ? daca nu vrei sa-l schimbi ...scoti antigelul prin partea inferioara a radiatorului -ai un robinet acolo-intr-un recipient curat,si apoi in bagi inapoi. bafta la rezolvare.
- nelu.1270
- ***
- 581 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Astra 2001 Y17DTI
- Bucuresti
nelu.1270
- Mesaje scrise: 581
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
Teoria si practica de a inlocui antigelul o stiu de cad tot fac asta la fiacare 2 ani.....daca vrei sa stii ...cantitatea de antigel+apa distilata este alta decat 4 litri care spui tu.....intrebarea mea este(era)cat antigel se pierde la schimbarea pompei de apa si atat,nu cat costa antigelul....multumesc! daca stie cineva rog sa imi raspunda.