antoniu08
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Germania
- Masina: Omega 1999 si24a
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2013
- Mesaj Privat
antoniu08
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Germania
- Masina: Omega 1999 si24a
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2013
- Mesaj Privat
antoniu08
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Germania
- Masina: Omega 1999 si24a
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2013
- Mesaj Privat
- george_torro
- **
- 187 mesaje
- din 15 Nov 2012
- Vectra 2000 X18XE1
- Arges
george_torro
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2012
- Mesaj Privat
UNX
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2013
- Mesaj Privat
UNX
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2013
- Mesaj Privat
- george_torro
- **
- 187 mesaje
- din 15 Nov 2012
- Vectra 2000 X18XE1
- Arges
george_torro
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2012
- Mesaj Privat
gheorge
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Alta tara
- Masina: Omega 1998 2,5td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2011
- Mesaj Privat
jamal
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut !
1.ulei peste bujii ai din cauza garniturii de la capacul axelor cu came .
Sfat : cand pui garnitura chinuie-te si pune-o fara sa o fixezi inainte cu vreun silicon ceva pt ca tot o sa iti ajunga ulei la bujii.
2. cel mai probabil motorul nu sta la relanti pt ca ai clapeta de acceleratie murdara,asa am patit si eu in primele zile cand am luat masina,ori te duci la un service sa ti-o curete cu spray de carburatoare ,ori daca te pricepi o cureti singur.
3.despre becul aprins iti pot spune ca trebuie sa faci o testare la service sau un test cu agrafa (gasesti pe forum detalii)
1.ulei peste bujii ai din cauza garniturii de la capacul axelor cu came .
Sfat : cand pui garnitura chinuie-te si pune-o fara sa o fixezi inainte cu vreun silicon ceva pt ca tot o sa iti ajunga ulei la bujii.
2. cel mai probabil motorul nu sta la relanti pt ca ai clapeta de acceleratie murdara,asa am patit si eu in primele zile cand am luat masina,ori te duci la un service sa ti-o curete cu spray de carburatoare ,ori daca te pricepi o cureti singur.
3.despre becul aprins iti pot spune ca trebuie sa faci o testare la service sau un test cu agrafa (gasesti pe forum detalii)