alzayr
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2015
- Mesaj Privat
Buna seara,
doresc sa incep prin a spune ca sunt nou pe acest forum, iar cunostintele mele in mecanica sunt aproape de 0
Ma uitam in seara asta la motor si am zarit un conector care sta in "aer". Ma puteti lamuri ce este cu ea.
Tin sa precizez ca becul masinuta cu cheita nu se aprinde niciodata in bord ca si cum ar fi dezactivat.
Tin sa precizez ca am un Bertone 1.8 116 CP, 85kw.
Multumesc mult!
doresc sa incep prin a spune ca sunt nou pe acest forum, iar cunostintele mele in mecanica sunt aproape de 0
Ma uitam in seara asta la motor si am zarit un conector care sta in "aer". Ma puteti lamuri ce este cu ea.
Tin sa precizez ca becul masinuta cu cheita nu se aprinde niciodata in bord ca si cum ar fi dezactivat.
Tin sa precizez ca am un Bertone 1.8 116 CP, 85kw.
Multumesc mult!
- deleted-76099
- **
- 345 mesaje
- din 02 Jul 2012
deleted-76099
- Mesaje scrise: 345
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
Depinde de nivelul de echipare din fabrica. Ele sunt cablate pana intr-un anumit punct si terminat cu o mufa dar fara a continua acel cablu pana la un senzor etc. De exemplu sunt masini care au senzor de nivel in vasul de expansiune, senzor nivel la vasul de apa spalare parbriz etc, senzori care nu o sa-i gasim pe masini cu nivel de echipare standard. Sunt colegi care au scris exact ce si cum intr-o sectiune de exemplu poti folosi functia cautare--mufe necunoscute