Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • anghelvlad

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
fratilor problema e urmatoarea: o pornesc si de pornit o ia destul de repede dar la relanti are o bataie metalica destul de suparatoare care merge odata cu relanti-ul. inainte nu se auzea la turatie, acum se aude dar nu tot timpul, adica: la accelerare motorul zici ca macina ceva, trage greu si consuma o galeata dar nu scoate fum. la constant bate dar destul de incet adica rezonabil. insa daca o las in frana de motor, merge perfect rotund. turbo intra, il aud dar nu prea il simt. cand o accelerez pe loc furtunul de la turbo se intareste dar il pot strange cu mana nu ramane beton. nu papa ulei si nu pierde pe niciunde. masina are 246000 km. ulei am bagat GM cu tot cu filtre.


Mai am o problema ca placutele pe spate au ramas stranse in sensul ca roata se invarte la mana fara efort mare dar se simte ca freaca placutele.


Va multumesc din suflet
Skip ads

  • vallyku

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
pai in primul rand se poate ca sa fie doar o bataie de compensator,esti sigur ca uleiul tau nu a ajuns la batranete si trebuie schimbat?Faptul ca iti consuma mult si nu trage bine iar este un semnal de alarma,verifica debitmetru pentru inceput,si sa nu ai pierderi de presiune pe la turbo,si problema cu placutele,este doar dimineata cand lasi seara frana de mana trasa si este frig afara?
  • petrik2007

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Salut, un alt sfat daca nu ai gasit rezolvarea pana acuma, sa te uiti pe la distributie daca e pe lant, sa nu fie macinata vreo patina si roade lantul pe fier, a mai patit asta cineva de pe forum, daca e lantul slab automat ca se deregleaza putin si timpul de injectie.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
anghelvlad a scris:fratilor problema e urmatoarea: o pornesc si de pornit o ia destul de repede dar la relanti are o bataie metalica destul de suparatoare care merge odata cu relanti-ul. inainte nu se auzea la turatie, acum se aude dar nu tot timpul, adica: la accelerare motorul zici ca macina ceva, trage greu si consuma o galeata dar nu scoate fum. la constant bate dar destul de incet adica rezonabil. insa daca o las in frana de motor, merge perfect rotund. turbo intra, il aud dar nu prea il simt. cand o accelerez pe loc furtunul de la turbo se intareste dar il pot strange cu mana nu ramane beton. nu papa ulei si nu pierde pe niciunde. masina are 246000 km. ulei am bagat GM cu tot cu filtre.


Mai am o problema ca placutele pe spate au ramas stranse in sensul ca roata se invarte la mana fara efort mare dar se simte ca freaca placutele.


Va multumesc din suflet


verifica senzorul de presiune de pe galeria de admisie si incearca cu altul nou sau unul bun de la cineva la care ii merge bine motorul ca s-ar putea sa ai o surpriza placuta Smile iar si de asemenea verifica patinele de la lant daca nu sunt prea uzate (dai jos capacul la chiuloasa)
  • anghelvlad

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
vallyku a scris:pai in primul rand se poate ca sa fie doar o bataie de compensator,esti sigur ca uleiul tau nu a ajuns la batranete si trebuie schimbat?Faptul ca iti consuma mult si nu trage bine iar este un semnal de alarma,verifica debitmetru pentru inceput,si sa nu ai pierderi de presiune pe la turbo,si problema cu placutele,este doar dimineata cand lasi seara frana de mana trasa si este frig afara?



uleiul e schimbat de 6000 km 10w40 GM original si cand sterg joja inca si-a pastrat din transparenta nu e pacura ca la ford-ul de-l aveam inainte ca puteai sa-l folosest ca cerneala......

debitmetru de proba nu am de unde sa iau pentru ca nu cunosc pe nimeni acii in italia cu masina ca a mea (astia nu stiu de 2.0 DTI pe astra numa 1.2 si 1.4 benzina si rar 1.7....).

placutele sunt noi, discurile nu si nu consider ca trebuie schimbate deoarece nu au atins pragul de uzura. frana de mana o trag rar, prefer sa o las in viteza. faza e ca merg 30 km si cand o dau incet cu spatele simt la roti un sunet ca de diapazon (ca atunci cand tragi mobila pe jos si se aude un sunet constant ca o tonalitate.) nu e doar dimineata, e tot timpul. mai exact de cand am pus placute noi.

masina pare ca merge putin infranata adica se chinuie in mers, o simt, merge de parca o strange cineva de gat. am verificat turbo si merge. am strans bine colierele cand am schimbat radiatorul de racire motor si sigur nu am gresit nimic acolo.

plus ca am mers 64 km si nu s-a incalzit motorul deloc. doar pe o portiune fff aglomerata am mers putin cu a doua si a ninceput sa se ridice acul dar in rest... canci! cum creste viteza, cade acul direct pe burta...


da, e pe lant dar nu stiu cum se verifica patina de la lant. din cate stiu eu, lantul e inchis de un capac metalic pe partea stanga a motorului si daca il desfac imi trebuie alta garnitura la capac plus ca pierd ceva ulei pe acolo. se poate doar prin desfacerea capacului de la chiuloasa?
  • anghelvlad

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
actualizez:

tocmai am desfacut EGR-ul si spre surpeinderea mea nu era chiar jegos, adica stratul de negreala nu era atat de mare incat sa blocheze fluxul de aer. blocul admisiei nu l-am desfacut dar cred ca voi face asta maine pt ca incepe sa se innopteze. in schimb cu el desfacut i-am facut proba si functioneaza adica am pornit motorul si l-am accelerat. acesta functioneaza corespunzator dupa cum am vazut intr-un film pe youtube

http://www.youtube.com/watch?v=C6-Lw0ZfzxY

altceva am decuplat mufa de la debitmetru si nu a mai pornit turbo. a avut acelasi efect ca atunci cand mi-a iesit furtunasul de vacuum de la turbo. dupa ce am cuplat-o a revenit la normal.

am reusit sa sesizez mai bine bataia sau bataile in zona pompei de injectie dar cred ca nu pompa bate asa de tare. in spatele motorului nu se aude asa de tare si nici in laterale ci doar daca asculti in drept cu pompa de injectie.

va multumesc tuturor celor care v-ati facut timp sa imi dati un raspuns.
  • petrik2007

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Sa nu uiti sa stergi eroarea de la debimetru, eu am scos mufa de proba si nu avea deloc putere, dupa ce am conectat-o inapoi si-a revenit, dar in proportie de 85-90% din putere. Dupa stergerea erorii merge la puterea normala si chiar nu-mi dau seama de ce a influentat eroarea stocata in functionarea motorului.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
frecarea la farne poate sa fie de la bordura din marginea discurilor care nu cred ca ai pilit-o cand ai pus noile placute si acum freaca in placuta... cauta pe forum ca s-a discutat despre asta si legat de bataie eu ti-am spus de senzorul de presiune de pe galeria de admisie nu de debitmetru...
  • petrik2007

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca este din senzorul de la galeria de admisie, cand am curatat admisia am curatat si senzorul respectiv ca era plin de calamina dar masina tragea bine si trage in continuare, dar totusi probeaza cu altul, macar de la dezmembrari.
  • anghelvlad

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
pai placutele pe spate le-am schimbat pe la inceputul lui septembrie ar fi trebuit sa isi faca deja uzura cred....
nu cred ca reusesc azi sa curat senzorul de presiune turbo si admisia... sper sa am timp maine. va multumesc pentru ajutor, o sa revin cu noutati

ma pregatesc sa plec peste 2 zile la un drum de 1400 km. credeti ca ar putea sa afecteze cu ceva masina daca o solicit la un asemenea drum? ma gandesc ca odata ajuns in romania sunt alte posibilitati sa rezolv problemele, aici sunt singur iar mecanicii de aici sunt extrem de scumpi si te amana cu saptamanile
  • petrik2007

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2013

  • Mesaj Privat
trage greu si consuma o galeata dar nu scoate fum.

Tu decizi daca merita drumul, si depinde cat de mare e galeata. Mie i-mi manca 7% dar dupa ce am schimbat termostatul, furtune vacuum si pompa vacuum ca aveam probleme cu ea s-a redus la 5,2%.
  • anghelvlad

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
pai galeata asta e cam 8% asta daca o tin la mers normal cu foarte putine depasiri. la mers batrenesc am reusit de am scos 6.5% dar daca ma grebesc putin cu ea (nu sport) sare la 10%. merg cu ea mixt urban/extraurban cativa km nu o trec de 2400-250 ture si dupa ce o simt ca incepe sa bage caldura o duc pana le la 2600-2700 cam acolo schimb. sa ajung sau sa trec de 3000 se intampla f rar. oricum cat de aglomerat ar fi nu o las sa scada sub 1500 si daca trebuie sa merg mult cu ea in coada mai bine ii dau treapta inferioara. oricum in 30 km nu imi creste temperatura la apa nici macar o linie. e nasol
  • petrik2007

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Daca in 30 km nu se ridica apa decat f putin i-ti recomand schimbarea termostatului, la mine pe autostrada apa era la pana 70 grade, si asta la drum lung (aproximativ 350 km dus, 350 intors) mai tot timpul in zona albastra-rece, dupa schimbare merge ok, de aici ai si consum mare, la mine era 7 deci mai ai si alte probleme.
  • anghelvlad

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
am tras-o la drum 1450km... fara mila, fara regret la modul: daca crapa, crapa.
primii 456 km pana la granita Italiei cu Slovenia a consumat de la linia de plin pana la linia de un sfert adica enorm pentru doar 450km. abia tragea, mi-a fost frica sa nu raman fara combustibil, ceata, restrictii de viteza, un infern.
cum am intrat in Slovenia in prima benzinaria am umplut-o ochi pana la buson si am plecat. la granita Sloveniei cu Ungaria dupa 300 km (296 exact) aveam 750km parcursi de cand am plecat si am repetat procedura pe plin pana la buson....16.28 litri! CUM?
am continuat drumul 700 de km pana la deva cu forja si regim de turatii intre 2700 si 3000 rpm. dupa 700 km de drum acul de la motorina e putin sub linia de un sfert.
termostatul o sa-l schimb zilele astea. poate si furtunele de la vacum dar intai o sa o pun pe tester.
bataile s-au mai atenuat. mai ales bataia de la injector s-a mai calmat poate si de la cele 15 ore de drum in care l-am oprit doar ca sa alimentez.
nu o mai tratez cu mila ca nu-i place. o sa mai revin cu noutati. ce credeti ca s-a intamplat?
  • anghelvlad

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
am rezolvat problema cu temperatura prin schimbarea termostatului. cel vechi era blocat pe deschis. am pus-o pe tester si nu a dat nici o eroare. mai ramane broblema bataii la rece si a franelor spate
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR