Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • eugen25m

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Salut din nou,

Stie cineva ce se poate face pentru coborarea temperaturii de lucru a motorului?
O rezistenta pusa pe undeva, sa intre mai devreme ventilatoarele.
La mine temperatura normala este de 99 - 102grade, iar daca o alerg ajung aproape pe rosu dupa care pornesc ventilatoarele pe viteza mare si imi scade temperatura la 100.

Ce e de facut?
Pompa de apa si termocupla sunt noi, radiatorul e curatat, voi schimba si senzorul temperatura apa.

Multumesc,
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Rezistente ai pe ventilatoare dar probabil sunt arse.
Verifca rezistentele si releele ventilatoarelor.
  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Cauze posibile:
- Termostatul poate este defect din nastere (verifica furtunul gros care iese din termostat vezi daca se incalzeste daca se deschide)
- Porneste caldura vezi baga caldura in bord (circuitul Mare de racire) daca nu este termostatul.
- Senzorul temperatura apa. (ori defect, ori cine a montat termostatul a uitat sa puie mufa la loc/bine sau a atins-o fara intentie.
(de scos si verificat)
- Ventilatoarele de la radiator (de verificat|testat daca merg, eventual sigurate, etc.)
- Pana unde completezi cu antigel mai era unul pe aici. (Verifica nivelul de antigel pana la semn nu mai mul numai putin, nu stiu cum este la a ta)
3. Cred ca la tine este asa.

Verificare Termostat - Furtunul dupa termostat de aici. si cel care duce in Caloriferul din bord daca se incalzeste.
Fi cu ochii si pe ventilatoare daca pornesc.

Nu strica sa vezi daca si termostatul a fost montat bine.
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am patit aproape ca tine, mi se incalzea vara peste 100 grade, in Bucuresti, in trafic, am tras pe dreapta de cateva ori, eram disperat. Dupa ce am schimbat mai multe la sistemul de racire, bineinteles fara rezultat, la sfatul unui coleg de aici de pe forum, am urcat masina pe rampa, am luat un pistol cu aer comprimat, am demontat cat am putut pe-acolo sa am acces la radiatoare si am suflat tot noroiul, praful si insectele. Nu iti pot spune cata mizeria era acolo. Am avut supriza sa constat ca totul s-a rezolvat si sunt de atunci cam 2-3 ani. Te sfatuiesc sa faci si tu asa, mai ales ca nu te costa mai nimic. Cred ca ar trebui sa vezi si ce ulei folosesti, stiu ca uleiul reprezinta cam 40% din racirea motorului.
Tine-ne la curent!
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Hi,m-am comfruntat cu acest defect ! Am schimbat TOT ! Au ramas doar furtunele si radiatorul .
Pana la urma (dupa cativa ani) am schimbat radiatorul cu unul nou din cutie .
SI TOTUL A REVENIT LA NORMAL !
Astazi temperatura de croaziera este de 95gC
  • dinescurzv

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Sal,

Detin on omega din 2003 2.5 diesel. Iar acum iarna se incalzeste foarte greu iar daca stau la relanti se raceste nu isi mentine temperatura la 90 grade. Si consumul este unul foarte mare. Care ar fii motivul. Termostatul? Aveti idee care model este si daca il pot schimba singur cateva sfaturi va rog. Multumesc!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Termostat care nu inchide.
Din cate stiu carcasa e prinsa in 4 suruburi si e conectata la 2 furtune. Treaba de 1 ora cel mult.
  • petrik2007

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Sunt 3 modele parca, cel putin la Vectra, te uiti cum arata tevile de intrare iesire termostat si cumperi unul la fel(daca cumperi cu corp cu tot asa cum e recomandat), deschiderea sa fie de 92 grade, nu mai mica.

Inlocuirea termostatului se face cu motorul rece si se adauga antigel dupa ce deschide termostatul, se aeriseste singur.
  • dinescurzv

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Termostatul este pozitionat in dreapta motorului cum te uiti la el? Aceasta ar fii si cauza consumului crescut?

Multumesc!
  • petrik2007

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2013

  • Mesaj Privat
La omega asa arata termostatul: http://www.repuestosauto.es...26_-27/3860/10195
sper sa nu se considere reclama, siteul e din spania

Editez inca o data, termostatul se afla in partea stanga a motorului daca te uiti din fata http://www.youtube.com/watch?v=kLcoIblTLY4
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR