Ally06
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2013
- Mesaj Privat
Salut , am un Opel Insignia 2.0 CDTI din 2009 , 1956 cm3 , 81 kw .
De la un timp , ma refer in ultimile saptamani am intampinat probleme cu masina si de exemplu daca merg cu ea , bag I-a , a II-a si pe urma nu pot sa ii dau mai mult , ramane blocata ca si cum nu ar mai avea aer sa ii dau mai departe . Numai fortez nimic , trec cateva secunde iar dupa aceea reusesc sa avansaez in treapta si iar revine problema . Mentionez ca nu neaparat dupa primele 2 trepte intampin problema , o pot intampina si la a 4-a si la a 5-a dar chiar mai nou am vazut ca si la I-a . Daca merg incet cu ea , cateodata mi se zgaltaie masina , ca si cum s'ar ineca . Am fost la service si mi-am schimbat filtrele de ulei/aer si motorina si am crezut ca o sa rezolv problema iar dupa tot a persistat problema . Am fost la un service , mi-a bagat tester-ul si mi-a zis ca am probleme cu filtrul de particule . Ce e de facut ? Ce imi recomandati ?
De la un timp , ma refer in ultimile saptamani am intampinat probleme cu masina si de exemplu daca merg cu ea , bag I-a , a II-a si pe urma nu pot sa ii dau mai mult , ramane blocata ca si cum nu ar mai avea aer sa ii dau mai departe . Numai fortez nimic , trec cateva secunde iar dupa aceea reusesc sa avansaez in treapta si iar revine problema . Mentionez ca nu neaparat dupa primele 2 trepte intampin problema , o pot intampina si la a 4-a si la a 5-a dar chiar mai nou am vazut ca si la I-a . Daca merg incet cu ea , cateodata mi se zgaltaie masina , ca si cum s'ar ineca . Am fost la service si mi-am schimbat filtrele de ulei/aer si motorina si am crezut ca o sa rezolv problema iar dupa tot a persistat problema . Am fost la un service , mi-a bagat tester-ul si mi-a zis ca am probleme cu filtrul de particule . Ce e de facut ? Ce imi recomandati ?
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Ai filtru de particule infundat. Probabil nu ai fost atent la comportamentul masinii, ai intrerupt regenerarea de mai multe ori. Asa mi-a facut si mie acum cativa ani, dar la Astra, cei de la service mi-au zic in prima faza sa merg turat cu treapta 2 sau 3, cat ma lasa masina, dar nu s-a rezolvat nimic! Filtrul a fost dat jos, spalat, curatat, bagat in ceva cuptor din cate stiu. In fine, abia a mai fost salvat, Sper sa fie si la tine asa, unu nou e cateva mii de euro. Cauta un service care se ocupa cu asa ceva
Ally06
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2013
- Mesaj Privat
- bogdaninsig
- *
- 1 mesaje
- din 13 Nov 2013
- Insignia 2009
- Bucuresti
bogdaninsig
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2013
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
bogdaninsig a scris:salut. am si eu intrebare, am o insignia din 2009 2.0, 81kw si la ultima diagnoza cei de la opel (fundeni) mi-au spus ca exista o problema pentru ca masina isi face regenerare la filtrul de particule prea des si ca nu stiu de ce face asta. are cineva vre-o idee? multumesc anticipat!
Daca ai sa citesti la sectiunea Insignia ai sa vezi ca acesta problema este destul de dezbatuta.
Sunt foarte multi factori care pot determina o frecventa crescuta a procesului de regenerare:stil de condus,trafic,durata de deplasare,probleme tehnice privind admisia,etc.
In primul rand cauta un service mai bun,unde iti pot efectua o diagnoza din care sa reiasa exact ce problema ai,poate doar cu un update de soft se va putea remedia acest inconvenient.
malin1
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1976 12s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2011
- Mesaj Privat
insignia are o gestiune a filtrului de particule ceva mai ciudata. Este chiar nevoie ca periodic sa vada autostrada. Cam la 1000 km maxim. Sa zicem, tot a doua regenerare. Mai mult motoarele de 160CP pun bine fumingine in filtru chiar in momentul regenerarii. o regenerare in oras va duce curatirea doar pe la 40, 50 %.
Injectoarele de la 150 si 160CP nu sunt bine calibrate si au periodic nevoie de curatire, refacerea calitatii jetului fiind extrem de importanta. Altfel e o masina chiar buna. Doi din clientii mei au inceput cu 30 km de autostrada la fiecare 1000km, si au trecut de la o regenerare la fiecare 200 km la una la 500 km. Motorul mare face si regenerari spontane ( curatire doar din temperatura si presiune fara a fi necesara interventia calculatoruluio pentru regenerare. O viteza constanta de 140 in a sasea duce la 550 gr minim , constant , in DPF. timp de 20 minute , iaca regenerea spontana.
Injectoarele de la 150 si 160CP nu sunt bine calibrate si au periodic nevoie de curatire, refacerea calitatii jetului fiind extrem de importanta. Altfel e o masina chiar buna. Doi din clientii mei au inceput cu 30 km de autostrada la fiecare 1000km, si au trecut de la o regenerare la fiecare 200 km la una la 500 km. Motorul mare face si regenerari spontane ( curatire doar din temperatura si presiune fara a fi necesara interventia calculatoruluio pentru regenerare. O viteza constanta de 140 in a sasea duce la 550 gr minim , constant , in DPF. timp de 20 minute , iaca regenerea spontana.
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Teodor_900
- **
- 71 mesaje
- din 29 Jun 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
Teodor_900
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2013
- Mesaj Privat
Am achizitionat si eu un Insignia SH A20 DTH de 160 cp, dupa 200-300 km de la achizitionare am fost nevoit sa curat filtru de particule , l-am trimis la o firma specializata dupa acea la remontare a fost nevoie sa fie stearsa eroare cu ''check service soon'' dupa aia am intrat sa vad cat apare ca-i incarcat filtru de particule .surpriza ''255 %'' masina merge ok, de la aceasta operatiune efectuata vreo 12.000-13.000 km efectuati , masina isi face regenerarea filtrului de particule la 700-800 km, surpriza mare ca acum tot acelasi procent de ''255 % '' imi arata la incarcarea filtrului, la acest procent nici nu cred ca mai mergea masina. I-au facut ceva oare cei de la firma de curatat? Astept parerii,opinii multumesc !
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Teodor_900
- **
- 71 mesaje
- din 29 Jun 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
Teodor_900
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2013
- Mesaj Privat
malin1
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1976 12s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2011
- Mesaj Privat
- Teodor_900
- **
- 71 mesaje
- din 29 Jun 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
Teodor_900
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2013
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Ori testerul cu care citesti e ciudat ori ai mai multe probleme.
Saturatia - filtru imbacsit - masina e deja in limp? sau necesita o initializare DPF daca sti ca il aveai curat.
Tensiunea de incarcare - releu prajit - se apinde vre-un bec pe masina?!?
Vad ca esti din Ploiesti. Mergi la colegul MariusNapcori pentru un verdict corect
Saturatia - filtru imbacsit - masina e deja in limp? sau necesita o initializare DPF daca sti ca il aveai curat.
Tensiunea de incarcare - releu prajit - se apinde vre-un bec pe masina?!?
Vad ca esti din Ploiesti. Mergi la colegul MariusNapcori pentru un verdict corect
- Teodor_900
- **
- 71 mesaje
- din 29 Jun 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
Teodor_900
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2013
- Mesaj Privat
- Teodor_900
- **
- 71 mesaje
- din 29 Jun 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
Teodor_900
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2013
- Mesaj Privat
Astazi filtru de particule si-a inceput iarasi regenerea dupa aproximativ 700 km....am apucat sa ies pe autostrada de la lazu pana la ovidiu aproximativ 30 km am tinut-o cam la 130km/h ,procentul a ramas acelasi de ''255 %'' e clar ca ceva nu-i in regula.....Si mai am o problema cu valoriile care mi le indica la raportul de echilibrare cilindrii este diferenta mari intre ei...or fi injectoarele????? Atasez niste poze si astept pareri.... Mutumesc anticipat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Teodor_900
- **
- 71 mesaje
- din 29 Jun 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
Teodor_900
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2013
- Mesaj Privat
Da,filtrul a fost curatat la o firma specializata,demontat de pe masina si trimis prin curier,apoi a fost montat intr-un service al unui cunoscut, am stat langa masina, acesta l-a montat pe masina fara sa reseteze ceva......probabil trebuie facut cum ai spus si tu...eu am o interfata Op-com care pot citi doar valoriile nu pot face nici o modificare..... Multumesc !
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
malin1
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1976 12s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2011
- Mesaj Privat