Cherciu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2005 Y17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2013
- Mesaj Privat
Salut ! Am si eu o problema cu alternatoru cred, am schimbat releul de incarcare si punctea de diodie,bateria,si am reparat electromotoru ( schimbat rotor si platou de carbuni ), dar cand pornesc masina nu imi pleaca incarcarea din prima decat daca turez motoru.
Dupa ce turezi motoru daca il las in relanti cand imi incarca cand NU. Eu cred ca este totusi altceva decat releul de incarcare pe care l-am schimbat, pt ca sunt momente cand incarca si cand NU chiar in relanti iar in sarcina incarca normal tot timpul. Dar dupa ce merg putin cu masina dupa ce se incalzeste bine numai am probleme imi incarca tot timpul si la relanti. Va rog ajutati-ma cu un sfat sau ce ar trebui sa fac pt a-mi repara problema !
Dupa ce turezi motoru daca il las in relanti cand imi incarca cand NU. Eu cred ca este totusi altceva decat releul de incarcare pe care l-am schimbat, pt ca sunt momente cand incarca si cand NU chiar in relanti iar in sarcina incarca normal tot timpul. Dar dupa ce merg putin cu masina dupa ce se incalzeste bine numai am probleme imi incarca tot timpul si la relanti. Va rog ajutati-ma cu un sfat sau ce ar trebui sa fac pt a-mi repara problema !
- insignia
- ***
- 693 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 693
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
ASB- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2013
- Mesaj Privat
Banuiesc ca ai 1.7 Mare atentie cand comandati releul regulator. Pentru Hitachi sunt 2 tipuri de relee, Majoritatea magazinelor recomanda releul de pe Astra G Y17DT si pentru Astra H Z17DTL/H etc . Dar bineinteles ca ... releul seamana dar nu rasare.
Masoara tensiunea la borne sau in meniurile ascunse cand se aprinde martorul in bord . Daca indica valoare 6,9,11,12 V.. 95 % releul este busit sau alt tip. Daca indica 0 V inseamna tensiune de excitatie 0 V . Ultima varianta este mai groasa in sensul ca tensinea de excitatie (fara de care nu pleaca incarcarea ) este comandata de ECU.
Tu ai dus masina la mecanic si ai luat-o mai stricata decat era . Cel care a facut reparatia sa aibe grija ca masina sa mearga cum trebuie, in caz contrar e un carpaci care habar n-are ce face.
Masoara tensiunea la borne sau in meniurile ascunse cand se aprinde martorul in bord . Daca indica valoare 6,9,11,12 V.. 95 % releul este busit sau alt tip. Daca indica 0 V inseamna tensiune de excitatie 0 V . Ultima varianta este mai groasa in sensul ca tensinea de excitatie (fara de care nu pleaca incarcarea ) este comandata de ECU.
Tu ai dus masina la mecanic si ai luat-o mai stricata decat era . Cel care a facut reparatia sa aibe grija ca masina sa mearga cum trebuie, in caz contrar e un carpaci care habar n-are ce face.
- pocris
- **
- 261 mesaje
- din 14 Oct 2010
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
pocris
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2010
- Mesaj Privat
Cherciu - exact aceiasi problema o am si eu. Schimbat punte diode, carbuni, releu.
De facut imi face asa https://www.clubopel.com/vie...p=1507547#1507547 si in special doar la temperaturi scazute. Schimbarile de mai sus nu au modificat nimic. Vezi in topic ce posibila cauza mi-a fost indicata de colegi.
De facut imi face asa https://www.clubopel.com/vie...p=1507547#1507547 si in special doar la temperaturi scazute. Schimbarile de mai sus nu au modificat nimic. Vezi in topic ce posibila cauza mi-a fost indicata de colegi.