Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Bebeff

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
In treapta I si a II-a masina functioneaza normal dar incepand cu treapta a III-a la peste 2800-3000 ture i-mi intrerupe puterea; dupa cateva secunde i-si revine si merge normal pana cand povestea se repeta. Pe liber nu se tureaza decat pana la 4200 iar in mers constant la 1500 ture se aprinde becul cu un motor. Din cate am citit eu pe aici poate fi de la calculatorul de injectie sau de la vacuum. Va rog sa-mi dati niste sugestii sau idei.
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,417
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
la tester ai fost? daca ti se aprinde becul ala, mare minune daca nu ai ceva eroare stocata, mergi sa ti-o citeasca...
  • snypes00

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1999 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2007

  • Mesaj Privat
din pacate nu e o eroare care poate fi depistata la un tester.o spun pt ca am aceeasi problema si cei de la gold si platin (reprezentanta)au ridicat din umeri
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,417
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
din ce am "auzit" de G&P pe aici pe forum, te intreb: da'... la mecanic cand mergi?
  • Bebeff

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am fost sila mecanici, unul spune ca trebuie schimbata pompa de injectie, altul ca este stricata partea electrica a pompei, altul ca este o problema la vacuum-ul masinii. Pe care sa il cred si pe care sa il las sa umble la masina???
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,417
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mecanic nu inseamna orice jmeker care si-a luat salopeta, o cheie si niste ulei uzat sa se dea pe maini, ci inseamna un om care stie sa repare o masina. de unde esti? pune-ti orasul la profil, si cei din zona te vor ajuta, trimitandu-te la un mester bun
  • Bebeff

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Sunt din focsani.
  • stefan26

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 2003 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
am si eu omega cu acelasi motor si astfel de probleme mai apar. in principal trebuie sa verifici daca se umfla furtunul de la turbo la intercoooler sau de la intercooler la motor cand accelerezi, ca poate fi spart asta. daca furtunul e ok, trebuie sa verifici furtunasele alea msubtiri de vacuum sa se fi decuplat vreunul. ai trei electrovalve si trei comenzi 1) circuit by pass turbo - cand accelerezi, vezi un soi de parghie care se misca 2) supapa egr 3 ) niste supape care inchid o parte din admisie. daca si alea sunt ok (nedeconectate) atunci .... sa zicem ca mai incerci un schim de filtre (motorina si aer). daca si dupa asta e nasol, atunci mai ai doua sanse :
1)debitmetru de aer, ar trebui sa iasa ca defect in reprezentanta, mai ales ca e 10 - 12 milioane si vor sa il vanda:)
2)pistonasul de avans in pompa de injectie sau defect electroonic - cel mai negru cosmar:(
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR