Bebeff
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Vectra 2001 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat
In treapta I si a II-a masina functioneaza normal dar incepand cu treapta a III-a la peste 2800-3000 ture i-mi intrerupe puterea; dupa cateva secunde i-si revine si merge normal pana cand povestea se repeta. Pe liber nu se tureaza decat pana la 4200 iar in mers constant la 1500 ture se aprinde becul cu un motor. Din cate am citit eu pe aici poate fi de la calculatorul de injectie sau de la vacuum. Va rog sa-mi dati niste sugestii sau idei.
- jE
- *******
- 8,417 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,417
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
snypes00
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1999 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2007
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,417 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,417
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Bebeff
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Vectra 2001 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,417 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,417
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Bebeff
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Vectra 2001 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat
stefan26
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Braila
- Masina: Omega 2003 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2007
- Mesaj Privat
am si eu omega cu acelasi motor si astfel de probleme mai apar. in principal trebuie sa verifici daca se umfla furtunul de la turbo la intercoooler sau de la intercooler la motor cand accelerezi, ca poate fi spart asta. daca furtunul e ok, trebuie sa verifici furtunasele alea msubtiri de vacuum sa se fi decuplat vreunul. ai trei electrovalve si trei comenzi 1) circuit by pass turbo - cand accelerezi, vezi un soi de parghie care se misca 2) supapa egr 3 ) niste supape care inchid o parte din admisie. daca si alea sunt ok (nedeconectate) atunci .... sa zicem ca mai incerci un schim de filtre (motorina si aer). daca si dupa asta e nasol, atunci mai ai doua sanse :
1)debitmetru de aer, ar trebui sa iasa ca defect in reprezentanta, mai ales ca e 10 - 12 milioane si vor sa il vanda:)
2)pistonasul de avans in pompa de injectie sau defect electroonic - cel mai negru cosmar:(
1)debitmetru de aer, ar trebui sa iasa ca defect in reprezentanta, mai ales ca e 10 - 12 milioane si vor sa il vanda:)
2)pistonasul de avans in pompa de injectie sau defect electroonic - cel mai negru cosmar:(