IULIAN1
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2013
- Mesaj Privat
- gmc78
- **
- 489 mesaje
- din 16 Aug 2007
- Kadett 1986 13s
- Hunedoara
gmc78
- Mesaje scrise: 489
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Kadett 1986 13s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2007
- Mesaj Privat
Citeste putin pe aici si vei gasi raspunsul :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=25893&postdays=0&postorder=asc&start=120
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=25893&postdays=0&postorder=asc&start=120
IULIAN1
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2013
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
DIN FABRICA asa este la kadett,fara exceptie,pe mijloc baga rece.Ca nu mai inchide gura de aerisire s-ti ingheata mana pe schimbator,e altceva,asta e defectiune.
Baga rece pe mijloc pt,situatiile cand e viscol sau ploua torential,sau cand bate foarte tare vantul si nu poti sa deschizi geamul.Daca lasi caldura mai incet,se aburesc geamurile sau ti se face frig..Ce solutie ai atunci..?Deschizi aerisirile de pe mijloc...Usurel,in functie de cat ai nevoie.
La mine se inchideau bine din rotita,dar daca n-ar fi facut-o,as fi bagat niste purfix din acela care se pune pe la geamuri,sa etanseze mai bine.
Ii gasise o intrebuintare ideala curentului de aer rece de pe mijloc.Prin 95-96 imi luasem CD DAEWOO ,ca altul nu mai vazusem,care se incingea foarte tare.Cand se incingea,sarea cd-ul,asa ca dadusem niste gauri deasupra lui,in tubulatura de plastic,si aerul rece batea direct in el..Am rezolvat-o romaneste.
Baga rece pe mijloc pt,situatiile cand e viscol sau ploua torential,sau cand bate foarte tare vantul si nu poti sa deschizi geamul.Daca lasi caldura mai incet,se aburesc geamurile sau ti se face frig..Ce solutie ai atunci..?Deschizi aerisirile de pe mijloc...Usurel,in functie de cat ai nevoie.
La mine se inchideau bine din rotita,dar daca n-ar fi facut-o,as fi bagat niste purfix din acela care se pune pe la geamuri,sa etanseze mai bine.
Ii gasise o intrebuintare ideala curentului de aer rece de pe mijloc.Prin 95-96 imi luasem CD DAEWOO ,ca altul nu mai vazusem,care se incingea foarte tare.Cand se incingea,sarea cd-ul,asa ca dadusem niste gauri deasupra lui,in tubulatura de plastic,si aerul rece batea direct in el..Am rezolvat-o romaneste.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Exact la fel este si la Renault 5/9/11/Rapid model [1983-1988] nu baga aer cald pe mijloc 'by design', la fel pe iarna daca nu-ti inchide corect din rotitza aeratoarelor iti vine aer rece direct pe mâna daca obisnuiesti sa conduci cu mana dreapta pe schimbator. Eu cred ca asa se gandea pe atunci, ca pe mijloc trebuie sa bage doar aer rece ca sa nu se abureasca masina cu motorul rece. La masinile astea de clasa C (ex. Kadett, R9/11) habitaclul este relativ mic ca si volum, iar daca respiri 1-2min cu fata spre parbriz ai sa vezi ca pe partea soferului se face ceva condens in interior, pe parbriz. Trebuie sa ai un burete imbracat in piele perforata la tine, cu care sa mai dai pe parbriz pâna incepe sa bage caldura, oricum nu astepti prea mult (stationezi 1min dupa pornire la relanti si apoi dupa 3 strazi de mers cu ea intr-a 3-a la 2.000rpm iti baga deja caldura) asta evident daca ai scutul motor la locul lui/nu ai radiatorul din habitaclu cu celule obturate/si termostatul iti lucreaza corect.
IULIAN1
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2013
- Mesaj Privat