raculea
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2012
- Mesaj Privat
Tot am mai auzit si pe la altii , am mai citit si pe diverse forumuri ca spre exemplu (astra J ) pt. europa de est se fabrica mai slabe fata de europa de vest (cica motorul e mai greu / antifonarea mai buna , binenteles la cele pt. europa de vest ) , Este acesta un mit ? sau e adevarat ? sunt curios ce argumente aduceti .
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- aflorii nicusor
- ***
- 714 mesaje
- din 15 Mai 2009
- Tigra 2006 Z1.3 DT
- Neamt
aflorii nicusor
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Neamt
- Masina: Tigra 2006 Z1.3 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2009
- Mesaj Privat
Intradevar, o diferenta intre masini este (nu neaparat la opel). Ca exemplu ar fi calitatea materialelor ( in special tabla). Un coleg de serviciu de-al meu si-a achizitionat un astra g din reprezentanta romaneasca la 0 km , fabricata in Polonia (parca) si deja dupa 3 ani rugina la aripile din spate era grupa mare. In comparatie cu masinile fabricate pentru germani diferenta e destul de mare. (cate masini cumparate din DE, nemasluite si in stare buna au avut probleme, comparativ cu masinile noi cumparate din piata romaneasca?)
- S.Andrei
- **
- 200 mesaje
- din 27 Mai 2008
- Astra 2002 y17td
- Hunedoara
S.Andrei
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2002 y17td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2008
- Mesaj Privat
Imi amintesc ca un coleg care a lucrat la reprezentanta explica acest lucru. Nu am gasit post-ul si am sa incerc sa explic ceea ce a spus el atunci.
Spunea ca atunci cand masinile vin pe platforma la reprezentanta, au etichete in anumite zone ale masinii, etichete pe care scrie A, B sau C ( A cel mai bun, C cel mai prost ).
El spunea ca dupa ce se produce o masina, ea este inspectata si se pun aceste etichete care marcheaza calitatea. Spunea de asemenea ca masinile B si C ajung de obicei in est. Cele cu A ajung in Germania, etc.
Tot el spunea un exemplu in care la un moment dat au primit la reprezentanta un Opel Insignia OPC full, care avea doar etichete de A. Spunea ca nu se putea compara cu celelalte Insignii pe care le aveau ca si calitate.
O zi faina.
Spunea ca atunci cand masinile vin pe platforma la reprezentanta, au etichete in anumite zone ale masinii, etichete pe care scrie A, B sau C ( A cel mai bun, C cel mai prost ).
El spunea ca dupa ce se produce o masina, ea este inspectata si se pun aceste etichete care marcheaza calitatea. Spunea de asemenea ca masinile B si C ajung de obicei in est. Cele cu A ajung in Germania, etc.
Tot el spunea un exemplu in care la un moment dat au primit la reprezentanta un Opel Insignia OPC full, care avea doar etichete de A. Spunea ca nu se putea compara cu celelalte Insignii pe care le aveau ca si calitate.
O zi faina.
raculea
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2012
- Mesaj Privat
acum m-am uitat si pe un site dedicat astra si am vazut doamne fereste pt. astra j masini noi tot felul de probleme ( apa in interior / probleme sistem electric / trepidatii motor / ovalizare disc frana / schimb frane la 4000km ) facand o paralela e adevarat ca nu se mai fabrica masini bune ? le fac intentionat defectuoase ? adica nici in germania nu se mai fac masinile de acum 10 ani ?
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
nu se mai fac pentru ca este o piata de consum si trebuie sa faca chestii noi odata la 2 ani...
si intradevar calitatea difera si este impartita pe linia de fabricatie si sortata pentru unde sa fie trimis produsul respectiv. De ce credeti ca aceasi masina cumparata din romania de noua este mai ieftina decat cea cumparata in germania?...
si intradevar calitatea difera si este impartita pe linia de fabricatie si sortata pentru unde sa fie trimis produsul respectiv. De ce credeti ca aceasi masina cumparata din romania de noua este mai ieftina decat cea cumparata in germania?...
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
Nu cred ca-si permite careva sa vanda calitatea II-a la pret de calitatea I-a. Se poate chiar sa fie special concepute pentru puterea de cumparare a zonei preconizate de vanzare dar sigur se tine cont de concurenta si de prestigiu. Nu cred ca Mercedes face rabat de la calitate in favoarea unui pret mic pentru est. Tind sa cred ca adevarul este la egala distanta intre mit si realitate.
- aflorii nicusor
- ***
- 714 mesaje
- din 15 Mai 2009
- Tigra 2006 Z1.3 DT
- Neamt
aflorii nicusor
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Neamt
- Masina: Tigra 2006 Z1.3 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2009
- Mesaj Privat
Apropos de mercedes, de ce credeti cã sprinterele pana in 2003-2004 nu au ruginã pe ele , comparativ cu modelele mai noi, care in 2-3 ani sunt pãtate de ruginã. Au ajuns si nemþii la concluzia cã nu mai este nevoie de calitate cãci altfel ar da faliment. Oricum eu personal þin sã cred cã maºinile fabricate pentru piaþa de est sunt mai slabe calitativ ca cele facute pentru vest.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
S.Andrei a scris:Imi amintesc ca un coleg care a lucrat la reprezentanta explica acest lucru. Nu am gasit post-ul si am sa incerc sa explic ceea ce a spus el atunci.
Spunea ca atunci cand masinile vin pe platforma la reprezentanta, au etichete in anumite zone ale masinii, etichete pe care scrie A, B sau C ( A cel mai bun, C cel mai prost ).
El spunea ca dupa ce se produce o masina, ea este inspectata si se pun aceste etichete care marcheaza calitatea. Spunea de asemenea ca masinile B si C ajung de obicei in est. Cele cu A ajung in Germania, etc.
Tot el spunea un exemplu in care la un moment dat au primit la reprezentanta un Opel Insignia OPC full, care avea doar etichete de A. Spunea ca nu se putea compara cu celelalte Insignii pe care le aveau ca si calitate.
O zi faina.
Spunea ca atunci cand masinile vin pe platforma la reprezentanta, au etichete in anumite zone ale masinii, etichete pe care scrie A, B sau C ( A cel mai bun, C cel mai prost ).
El spunea ca dupa ce se produce o masina, ea este inspectata si se pun aceste etichete care marcheaza calitatea. Spunea de asemenea ca masinile B si C ajung de obicei in est. Cele cu A ajung in Germania, etc.
Tot el spunea un exemplu in care la un moment dat au primit la reprezentanta un Opel Insignia OPC full, care avea doar etichete de A. Spunea ca nu se putea compara cu celelalte Insignii pe care le aveau ca si calitate.
O zi faina.
Am urmarit si eu acest subiect.
Este vorba de acest lucru cumva?(am copiat raspunsul colegului @catalinpav66)
Am o intrebare, vreunul din voi a vazut cum vine o masina noua la reprezentanta ? Pun pariu ca nu. Eu am lucrat la o reprezentanta opel 11 ani si nu vorbesc din auzite. Atunci cand vine o masina cu trailerul este acoperita cu un strat de ceara si are pe ea mai multe etichete de la controlul de calitate. Pe fiecare eticheta este scris ce anume a fost verificat. Etichetele contin note de la A la C. Masinile sunt de doua categorii, masini de stoc si masini facute pe comanda. Diferenta intre piata est si vest apare la masinile de stoc in sensul ca cele cu etichete care au nota A merg in vest iar cele cu notele B si C merg in est. Masinile facute pe comanda sunt din start lucrate mai ingrijit si rareori ai sa vezi nota B pe etichete. Ca o paranteza GTS-ul cu Z30DT pentru care am asteptat 3 luni sa se fabrice si sa ajunga in RO avea pe el numai A. Deci in concluzie sunt diferente doar la modul cum impart masinile de stoc. Nu vreau sa supar pe nimeni dar masinile de stoc au motoare din astea banale de 2000, cutii M32 in loc de F40, etrieri coreeni in loc de ATE(vezi insignia si astra j), in general entry level.
- florinianc
- ****
- 1,593 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,593
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
Gyzmo, am vazut cum vine o masina noua in reprezentanta, am vazut cum ii se face kilometrajul la 0, deoarece toate veneau cu 2-5km la bord. Am vazut cum s-a intors clientul cu masina plina de fum inapoi dupa ce a facut 15 km cu ea(ii luase foc motorasul de la stergator). Am vazut masina noua, clasa premium (masina de showroom) cum era bagata la schimbat de semeringuri pentru ca baltea uleiul sub ea in sala de prezentare, asta fara ca masina sa fi facut plimbari. Fratele meu aducea masini de la fabrici din Germania in Romania si mi-a zis asa :" era un lot in care toate masinile aveau capota ridicata, si un lot in care erau toate cu capota inchisa. Eu am incarcat din cele in care erau cu capota ridicata, si cand am vrut sa vad cum arata alea cu capota inchisa au zis ca nu am voie."
Intrebarea mea la care sper sa primesc raspuns : de ce neamtul cumpara opel cu 18-25 mii euro, iar romanul cumpara opel cu 10-18 mii euro? De unde aceste diferente? Eu zic ca diferentele alea vin din calitatea materialelor. Da, mai nou se fac masini care sa ajunga cu greu la varsta de 10 ani fara sa manance bani, macar un sfert din valoarea lor la vanzare. De ce? Pai daca fac nemtii iar mercedes cobra, inchid fabricile 20-30 de ani pana este nevoie de un nou lot? Banul trebuie sa circule, fabricile sa produca...
Intrebarea mea la care sper sa primesc raspuns : de ce neamtul cumpara opel cu 18-25 mii euro, iar romanul cumpara opel cu 10-18 mii euro? De unde aceste diferente? Eu zic ca diferentele alea vin din calitatea materialelor. Da, mai nou se fac masini care sa ajunga cu greu la varsta de 10 ani fara sa manance bani, macar un sfert din valoarea lor la vanzare. De ce? Pai daca fac nemtii iar mercedes cobra, inchid fabricile 20-30 de ani pana este nevoie de un nou lot? Banul trebuie sa circule, fabricile sa produca...
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Ai dreptate,insa nu pot sa-mi imaginez o linie de montaj a unei fabrici(fie ea Opel,Ford,Audi,BMW,etc) in care lucratorul de la banda se uita pe cartograma masinii la care lucreaza si sorteaza piesele,asta este pentru Vest sau asta este pentru Est.Singura diferenta este intre masinile de serie si cele pe comanda.La cele de comanda piesele vin deja nominalizate.Testele finale fac selectia care masina unde se duce.
Aaah...,din punct de vedere al calitatii fiecarei piese care este montata se pot spune multe.Daca tinem cont de faptul ca toti producatorii au tendinta de a reduce la maxim costurile,atunci ajung sa comande subansamble in toate tarile,de aceea au foarte multe probleme dupa vanzare,cand masina este in garantie si mai ales dupa expirarea garantiei,dar si aici tine foarte mult de piata de desfacere,sunt foarte bine cunoscute problemele la diferite marci cum ar fi VW-urile din 2007 cu injectoarele si pompele de carburant,BMW-uri din 2009 cu lanturile de distributie rupte,etc,exemple sunt destule in care fabricantul a efectuat rechemari pentru a inlocui anumite repere deoarece a schimbat producatorul.
De aici concluzia,masinile se fabrica in ritm alert,fiabilitate cat mai scazuta,costuri de reparatie foarte mari pentru a te face sa-ti schimbi masina la cel mult 4-5ani,ei au oricum de castigat,noi...
Aaah...,din punct de vedere al calitatii fiecarei piese care este montata se pot spune multe.Daca tinem cont de faptul ca toti producatorii au tendinta de a reduce la maxim costurile,atunci ajung sa comande subansamble in toate tarile,de aceea au foarte multe probleme dupa vanzare,cand masina este in garantie si mai ales dupa expirarea garantiei,dar si aici tine foarte mult de piata de desfacere,sunt foarte bine cunoscute problemele la diferite marci cum ar fi VW-urile din 2007 cu injectoarele si pompele de carburant,BMW-uri din 2009 cu lanturile de distributie rupte,etc,exemple sunt destule in care fabricantul a efectuat rechemari pentru a inlocui anumite repere deoarece a schimbat producatorul.
De aici concluzia,masinile se fabrica in ritm alert,fiabilitate cat mai scazuta,costuri de reparatie foarte mari pentru a te face sa-ti schimbi masina la cel mult 4-5ani,ei au oricum de castigat,noi...
- S.Andrei
- **
- 200 mesaje
- din 27 Mai 2008
- Astra 2002 y17td
- Hunedoara
S.Andrei
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2002 y17td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2008
- Mesaj Privat
raculea
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2012
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
exact ce spuneam eu mai sus si in plus pe linia de fabricatie a fiecarei piese componente se face curba cu Gaust (cine nu a auzit de ea sa caute pe google) si astfel se stie care sunt piesele mai calitative si care sunt mai putin calitative dar sunt in tolerantele admisibile... apoi se sorteaza si cele din mijlocul clopotului lui Gaust merg in Vest iar cele din extremitatea clopotului lui Gaust merg in Est. Asa ajung sa fie masinile vandute la noi in Romania (ma refer la cele de serie) sa fie vandute mult mai ieftine decat cele din Germania. La cele de comanda este exact asa cum scrie si cineva mai sus sunt calitate A. Asta este si motivul pentru care neamtul cand cumpara o masina in general ii adauga un extras sau doua pentru ca el lucrand in fabrica acolo stie exact ce si cum...
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
Eu va spun scurt pe doi:IN EUROPA SE FAC MASINI PENTRU VEST SI MASINI PENTRU AFRICANII EUROPEI ...ROMANIA ,BULGARIA si daca o mai fi cineva ...aaa Moldovenii care iau de la fratii lor RO.Cine viseaza ca pe noi astia ...SARACIILE EUROPEI ne-au primit ca avem ceva de oferit EUROPEI se inseala amarnic noi suntem cei carora le pot vinde ,,REBUTURILE,, care nu le convin lor..orice linie de productie scoate si ceva care nu este de CALITATE si mai nou ..nimic nu se transforma ci totul se vinde in ..EUROPA DE EST ...la AFRICANII EUROPEI...adica la noi RO, BU
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
gyzmo a scris:
Am o intrebare, vreunul din voi a vazut cum vine o masina noua la reprezentanta ? Pun pariu ca nu. Eu am lucrat la o reprezentanta opel 11 ani si nu vorbesc din auzite. Atunci cand vine o masina cu trailerul este acoperita cu un strat de ceara si are pe ea mai multe etichete de la controlul de calitate. Pe fiecare eticheta este scris ce anume a fost verificat. Etichetele contin note de la A la C. Masinile sunt de doua categorii, masini de stoc si masini facute pe comanda. Diferenta intre piata est si vest apare la masinile de stoc in sensul ca cele cu etichete care au nota A merg in vest iar cele cu notele B si C merg in est. Masinile facute pe comanda sunt din start lucrate mai ingrijit si rareori ai sa vezi nota B pe etichete. Ca o paranteza GTS-ul cu Z30DT pentru care am asteptat 3 luni sa se fabrice si sa ajunga in RO avea pe el numai A. Deci in concluzie sunt diferente doar la modul cum impart masinile de stoc. Nu vreau sa supar pe nimeni dar masinile de stoc au motoare din astea banale de 2000, cutii M32 in loc de F40, etrieri coreeni in loc de ATE(vezi insignia si astra j), in general entry level.
Am o intrebare, vreunul din voi a vazut cum vine o masina noua la reprezentanta ? Pun pariu ca nu. Eu am lucrat la o reprezentanta opel 11 ani si nu vorbesc din auzite. Atunci cand vine o masina cu trailerul este acoperita cu un strat de ceara si are pe ea mai multe etichete de la controlul de calitate. Pe fiecare eticheta este scris ce anume a fost verificat. Etichetele contin note de la A la C. Masinile sunt de doua categorii, masini de stoc si masini facute pe comanda. Diferenta intre piata est si vest apare la masinile de stoc in sensul ca cele cu etichete care au nota A merg in vest iar cele cu notele B si C merg in est. Masinile facute pe comanda sunt din start lucrate mai ingrijit si rareori ai sa vezi nota B pe etichete. Ca o paranteza GTS-ul cu Z30DT pentru care am asteptat 3 luni sa se fabrice si sa ajunga in RO avea pe el numai A. Deci in concluzie sunt diferente doar la modul cum impart masinile de stoc. Nu vreau sa supar pe nimeni dar masinile de stoc au motoare din astea banale de 2000, cutii M32 in loc de F40, etrieri coreeni in loc de ATE(vezi insignia si astra j), in general entry level.
Si eu am asteptat 3 luni si jumatate dupa masina comandata si ai dracu mi-au facut-o obisnuita, cu cutie F17, etrieri ATE si Lucas, ca toate celelalte. Etichetele alea nu le-am vazut ca era spalata si lustruita cand mi-au dat-o.
Eu stiu ca fiecare motor vine cu o anumita cutie de viteze si anumite piese tin de echiparea aleasa si de optiuni, adica daca ai pachet sport la Astra H vine cu 5 prezoane si caseta de directie ZF, daca motorul e mai mare de 1,6 vine cu discuri pe spate, etc.
Hai sa ne luam masini SH din Germania ca-s mai bine lucrate decat alea noi. Povesti! Am studiat acelasi model de masina ca a mea, cumparata din Spania. Fix aceleasi materiale, fix aceeasi calitate, ca doar erau facute in aceeasi fabrica in acelasi an.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Si de ce nu le scot inainte sa ajunga la dealer atunci? E vreo infermatie oficiala sau doar banuieli?
Diferentele de pret intre diferite tari vin in primul rand din dotarile standard. In Romania multi vor masina ieftina, asa ca cele din stoc sunt de obicei Enjoy, cu jante de tabla si fara dotari exotice.
Diferenta de calitate intre modelul actual si cel anterior, devenit clasic, tine tot de reducerea de costuri. De asta se si scot multe dotari oprionale, motorizari, se vrea o masina ieftina.
Diferentele de pret intre diferite tari vin in primul rand din dotarile standard. In Romania multi vor masina ieftina, asa ca cele din stoc sunt de obicei Enjoy, cu jante de tabla si fara dotari exotice.
Diferenta de calitate intre modelul actual si cel anterior, devenit clasic, tine tot de reducerea de costuri. De asta se si scot multe dotari oprionale, motorizari, se vrea o masina ieftina.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
Este clar o diferenta intre masinile fabricate pentru Vest si cele pentru Est, nu numai RO + BG sunt mai slab calitativ ci si ale vecinilor nostri HU sau PL poate si altele acestea mi-au trecut prin mana si aceasta a fost concluzia mea personala. NU STIU despre cele facute pe comanda daca se incadreaza sau nu in aceeasi categorie de dfiferente de calitate mai ales ca o masina cumparata / comandata in RO nu prea vine la diagnoze / teste / modificari ci se duce la Opel !
CristianTM.
CristianTM.