Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • grasutzu1987

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2013

  • Mesaj Privat
am un opel astra din 2006 1.6 benzina si cu gpl si am urmatoarea problema.mi se aude motorul parca ar fii diesel cu un rontait ciudat iar cand mi se incalzeste imi unfla apa in vasul de expansiune si da pe afara.am refacut chiuloasa,garnitura noua deoarece eu cred ca am mers si un pic fara apa cu ea(adica vreo 25km pana am observat),si dupa ce am puso pe motor am acelasi rontait si tot imi unfla apa.problema este ca dupa ce mi-a echipat motorul nu mi s-a mai auzit acel rontait sa zic vreo 10km iar dupa aceea mi-a aparul iar.mi-a verificat compresia la pistoane si e buna.puteti sa imi dati cateva sfaturi sau ma ajuta cineva sa fac masina sa mearga normal ca de trrei saptamani stau cu ea prin fel si fel de service-uri si degeaba.mi s-a pus un tester pe ea si ia dat (DETONATIE GALERIE ADMISIE)
  • Neek
  • Suspendat
  • 40 mesaje
  • din 03 Nov 2013
  • Astra 2005 Z17DTL
  • Bucuresti
  • Neek

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2013

  • Mesaj Privat
O sa iti faca zile amare masina asta.Iti zic din experienta legata tot de un Z16XEP + GPL pe un Astra H.
Rectificatul chiulasei este cu du-te vino... adica putin reusesc sa faca o rectificare la cote in conditiile in care se umbla la scaune ,iar in al doilea rand chiar daca reuseste rectificarea vor aparea iar probleme in scurt timp aproximativ 50 000 km.
Sa o luam tematic :
1 Supapa capacului vasului de expansiune sa fie in stare buna, in caz contrat cand se incalzeste da pe afara apa "fierbe".
2.Daca vin bule in vasul de expansiune se continua cu pasul 3.
3 Garnitura de chiulasa ciupita (sau de ce nu montata incorect)
-Probleme tot legate de apa pot aparea si de la planul chiulasei mai ales ca zici ca a fost "fiert" motorul.
-Varianta cea mai nasoala fisura in chiulasa
Nu exista niciun cod de eroare care sa iti zica ca apar detonatii in admisie la Z16XEP nu stiu ce tester ai folosit.
In rest masina poreste , trage bine ?
Mai trebuie informatii legate despre ce s-a facut mai exact la chiulasa... altfel nu ne putem da seama. Oricum nu o vei repara pe forum.
Solutia ideala in cazul tau si nu numai era chiulasa SH mai ales ca ai mers fara apa si terminai cu fel de fel de probleme legate de meseriasi ce intervin si rectifica chiulase etc.
Ca idee o chiulasa SH este 1000 ron dar macar stii ca e bine legata mai ales ca ai folosti si GPL ... care in timp mananca din scaune
P.S. Daca totusi ai detonatii in admisie astea sunt cauzate de :
-distributie decalata (pusa gresit)
-supape care nu inchid bine uneori , caz in care compresia mereu iese buna.


Ultima modificare făcută de Neek la Lun 18 Nov, 2013 12:06 am
  • grasutzu1987

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2013

  • Mesaj Privat
nu ma pricep la mecanica masinii in general sunt praf dar ce pot spune despre chiuloasa este ca a planat-o si ia frecat supapele din nou.si ia schimbat semeringurile.in rest nu ia facut mai nimic.deci tu zici ca este buba in chiuloasa sigur ?
  • grasutzu1987

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2013

  • Mesaj Privat
masina merge ok,nu intrerupe,nu porneste greu, trage bine motorul.problema este acel rontait care este concomitent cu mersul motorului si apa care mi-o unfla in vas
  • Neek
  • Suspendat
  • 40 mesaje
  • din 03 Nov 2013
  • Astra 2005 Z17DTL
  • Bucuresti
  • Neek

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Parerea mea este ca trebuie demontatata chiulasa clar daca arunca apa INAINTE sa ajunga la temperatura optima. Daca o arunca dupa ce ajunge la temperatura optima ar fi de verificat capacul vasului de expansiune.Oricum daca vin bule in vas e clar ca trebuie umblat iar la chiulasa... se poate folosi un tester de Co2 al gazelor din vasul de expansiune si ala iti zice clar in caz ca exista dubii.
Zgomotul de diesel vine in general de la tacheti.Obligatoriu la remontare trebuie sa fie pusi in aceesi ordine in care au fost initial.
Mecanicul caruia i-ai dat bani trebuie sa o faca sa mearga pentru ca el stie ce si cum a facut la masina.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR