- remus-gabriel
- OP
- 319 mesaje
- din 19 Oct 2013
- Astra 2001 z16xe
- Teleorman
remus-gabriel
- Mesaje scrise: 319
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2013
- Mesaj Privat
Am un opel astra G din 2001, motor z16xe.
E cumparata de o luna si nu stiu sigur daca asa trebuie sa fie sau e vreo problema.
Cand pun contactul se sting toti martorii pe rand, ramane aprins doar ceck engine(am o eroare de EGR 0400, de asta stiu) impreuna cu martorul de radiator cu elice. La asta stiu ca trebuie sa fie vorba de sistemul de racire. Ideea e ca se stinge si cel de radiator cand pornesc motorul. Am vazut in filmari pe you tube ca la unele sestinge martorul de radiator pana sa porneasca motorul.
E normal cum se stinge la mine, ramanane si ala aprins pt ca e in legatura cu ceck emgine sau am probleme la sistemul de racire(atunci de ce nu ramane aprins si in mers)?
PS apa nu a trecut niciodata de 80 - 90 grade, nu am auzit niciodata ventilatoarele, e normal si asta?
E cumparata de o luna si nu stiu sigur daca asa trebuie sa fie sau e vreo problema.
Cand pun contactul se sting toti martorii pe rand, ramane aprins doar ceck engine(am o eroare de EGR 0400, de asta stiu) impreuna cu martorul de radiator cu elice. La asta stiu ca trebuie sa fie vorba de sistemul de racire. Ideea e ca se stinge si cel de radiator cand pornesc motorul. Am vazut in filmari pe you tube ca la unele sestinge martorul de radiator pana sa porneasca motorul.
E normal cum se stinge la mine, ramanane si ala aprins pt ca e in legatura cu ceck emgine sau am probleme la sistemul de racire(atunci de ce nu ramane aprins si in mers)?
PS apa nu a trecut niciodata de 80 - 90 grade, nu am auzit niciodata ventilatoarele, e normal si asta?
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
martorul ala de radiator cu elice, cum ii zici tu, foarte probabil ramane aprins pana dupa ce pornesti motorul din acelasi motiv ca check engine.
Aia cu apa.... foarte probabil sa fie OK, ventilatoarele ar cam trebui sa le auzi doar vara, cand e cald afara. Pentru linistea si confortul tau verifica daca nu e blocat termostatul pe deschis. Adica porneste motorul si pana sa inceapa acul de temperatura sa se ridice, pune mana pe furtunul ala gros care vine la radiator (in zona filtrului de aer). Daca e cald, termostatul nu mai inchide cum trebuie.
Aia cu apa.... foarte probabil sa fie OK, ventilatoarele ar cam trebui sa le auzi doar vara, cand e cald afara. Pentru linistea si confortul tau verifica daca nu e blocat termostatul pe deschis. Adica porneste motorul si pana sa inceapa acul de temperatura sa se ridice, pune mana pe furtunul ala gros care vine la radiator (in zona filtrului de aer). Daca e cald, termostatul nu mai inchide cum trebuie.
- Silviu1393
- **
- 407 mesaje
- din 14 Jun 2013
- Astra 2013 A17dte
- Arges
Silviu1393
- Mesaje scrise: 407
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2013 A17dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2013
- Mesaj Privat
- CSN
- ***
- 627 mesaje
- din 28 Nov 2012
- Astra 1999 X12XE
- Constanta
CSN
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
- dragnea.constantin
- *
- 5 mesaje
- din 09 Nov 2013
- Timis
dragnea.constantin
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2013
- Mesaj Privat