- petre_opel
- OP
- 6 mesaje
- din 05 Dec 2009
- Astra 2000
- Gorj
petre_opel
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2009
- Mesaj Privat
Dupa ce am pus antigel in sistemul de racire consum de antigel de aproape un litru la 40 km.
Dupa ce am verificat toata instalatia de racire nu am constatat scurgeri de antigel in scimb a crescut nivelul uleiului in baie cea ce denota ca antigelul pierdut a intrat in ulei.
Am constatat urmatoarea problema la chiulosa:
dupa ce am scos injectorele care sint introduse intr-o teava in chiuloasa am facur presiune in instalatia de apa si am observat scurgeri de apa intre teava in care se introduce injectorul si chiuloasa.
Am inteles ca aceste tevi au in partea exterioara inferioara si superioara 2 oringuri care nu permit trecerea apei in ulei.
Va rog sa-mi comunicati daca aceste tevi pot fi scoase din chiuloasa pentru a se verifica oringurile care se gasesc pe aceste teavi.
Avind in vedere cele constatate si relatate mai sus va rog sa-mi comunicati daca credeti ca as putea rezolva altfel problema mai putin remediera la tg-mures care am inteles ca , costa foarte mult.
Va multumesc anticipat
Dupa ce am verificat toata instalatia de racire nu am constatat scurgeri de antigel in scimb a crescut nivelul uleiului in baie cea ce denota ca antigelul pierdut a intrat in ulei.
Am constatat urmatoarea problema la chiulosa:
dupa ce am scos injectorele care sint introduse intr-o teava in chiuloasa am facur presiune in instalatia de apa si am observat scurgeri de apa intre teava in care se introduce injectorul si chiuloasa.
Am inteles ca aceste tevi au in partea exterioara inferioara si superioara 2 oringuri care nu permit trecerea apei in ulei.
Va rog sa-mi comunicati daca aceste tevi pot fi scoase din chiuloasa pentru a se verifica oringurile care se gasesc pe aceste teavi.
Avind in vedere cele constatate si relatate mai sus va rog sa-mi comunicati daca credeti ca as putea rezolva altfel problema mai putin remediera la tg-mures care am inteles ca , costa foarte mult.
Va multumesc anticipat
vlad-proffesional- Suspendat
- 9 mesaje
- din 04 Nov 2009
- Vectra 1997 -
- Prahova
vlad-proffesional- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 -
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2009
- Mesaj Privat
biela-manivela- Suspendat
- 2,900 mesaje
- din 25 Nov 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Ialomita
biela-manivela- Mesaje scrise: 2,900
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- petre_opel
- OP
- 6 mesaje
- din 05 Dec 2009
- Astra 2000
- Gorj
petre_opel
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2009
- Mesaj Privat
Imi cer scuze din graba nu am mai scris exact despre ce masina este vorba
Masina este un OPEL ASTRA motor isuzu diesel de 1.7 , 55 kv DTI din anul 2000
Am constatat urmatoarea problema la chiulosa:
dupa ce am scos injectorele care sint introduse intr-o teava in chiuloasa am facut presiune in instalatia de apa si am observat scurgeri de apa intre teava in care se introduce injectorul si chiuloasa.
Am inteles ca aceste tevi au in partea exterioara inferioara si superioara 2 oringuri care nu permit trecerea apei in ulei.
Va rog sa-mi comunicati daca aceste "tevi" (nu stiu exact cum se numesc aceste teci in care sint introduse injectoarele si de aceea eu le-am zis tevi , sper ca ma intelegeti ce vreau sa spun ) pot fi scoase din chiuloasa pentru a se verifica oringurile care se gasesc pe aceste "teavi", si daca pot fi scoase spuneti-mi va vor cum pot sa le scot fara sa le deteriorez.
Va multumesc mult
Cu maxima consideratie
Masina este un OPEL ASTRA motor isuzu diesel de 1.7 , 55 kv DTI din anul 2000
Am constatat urmatoarea problema la chiulosa:
dupa ce am scos injectorele care sint introduse intr-o teava in chiuloasa am facut presiune in instalatia de apa si am observat scurgeri de apa intre teava in care se introduce injectorul si chiuloasa.
Am inteles ca aceste tevi au in partea exterioara inferioara si superioara 2 oringuri care nu permit trecerea apei in ulei.
Va rog sa-mi comunicati daca aceste "tevi" (nu stiu exact cum se numesc aceste teci in care sint introduse injectoarele si de aceea eu le-am zis tevi , sper ca ma intelegeti ce vreau sa spun ) pot fi scoase din chiuloasa pentru a se verifica oringurile care se gasesc pe aceste "teavi", si daca pot fi scoase spuneti-mi va vor cum pot sa le scot fara sa le deteriorez.
Va multumesc mult
Cu maxima consideratie
- petre_opel
- OP
- 6 mesaje
- din 05 Dec 2009
- Astra 2000
- Gorj
petre_opel
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2009
- Mesaj Privat
- petre_opel
- OP
- 6 mesaje
- din 05 Dec 2009
- Astra 2000
- Gorj
petre_opel
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2009
- Mesaj Privat
boghix
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2010
- Mesaj Privat
Salut. Acele "teci" Se pot comanda la orice magazin de piese auto, costa 80 lei bucata cu tot cu cele doua oringuri . Dar poti sa le cumperi de la dezmembrari se vand undeva in jur de 60-80 lei toate 4. Mare atentie dupa ce le montezi pe chiuloasa trebuie frezat locul unde sta saiba de cupru pentru a etansa 100%.
nicu_flo@
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 1999 x16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2010
- Mesaj Privat
djfllo
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
- tonypsg
- ****
- 1,463 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Brasov
tonypsg
- Mesaje scrise: 1,463
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
djfllo
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
vvs
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat