Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • petre_opel

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Dupa ce am pus antigel in sistemul de racire consum de antigel de aproape un litru la 40 km.
Dupa ce am verificat toata instalatia de racire nu am constatat scurgeri de antigel in scimb a crescut nivelul uleiului in baie cea ce denota ca antigelul pierdut a intrat in ulei.
Am constatat urmatoarea problema la chiulosa:
dupa ce am scos injectorele care sint introduse intr-o teava in chiuloasa am facur presiune in instalatia de apa si am observat scurgeri de apa intre teava in care se introduce injectorul si chiuloasa.
Am inteles ca aceste tevi au in partea exterioara inferioara si superioara 2 oringuri care nu permit trecerea apei in ulei.
Va rog sa-mi comunicati daca aceste tevi pot fi scoase din chiuloasa pentru a se verifica oringurile care se gasesc pe aceste teavi.
Avind in vedere cele constatate si relatate mai sus va rog sa-mi comunicati daca credeti ca as putea rezolva altfel problema mai putin remediera la tg-mures care am inteles ca , costa foarte mult.
Va multumesc anticipat
Skip ads

  • vlad-proffesional

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 -
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2009

  • Mesaj Privat
daca ne-ati spune si despre ce masina ar fi vorba poate o sa reusin sa va ajutam ,,cu respect
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,900
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Opel. Very Happy
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,083
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Eu vad in subtitlu 1.7 TDI Deci s'ar putea sa nu fie opel. Laughing
  • petre_opel

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze din graba nu am mai scris exact despre ce masina este vorba
Masina este un OPEL ASTRA motor isuzu diesel de 1.7 , 55 kv DTI din anul 2000

Am constatat urmatoarea problema la chiulosa:
dupa ce am scos injectorele care sint introduse intr-o teava in chiuloasa am facut presiune in instalatia de apa si am observat scurgeri de apa intre teava in care se introduce injectorul si chiuloasa.
Am inteles ca aceste tevi au in partea exterioara inferioara si superioara 2 oringuri care nu permit trecerea apei in ulei.
Va rog sa-mi comunicati daca aceste "tevi" (nu stiu exact cum se numesc aceste teci in care sint introduse injectoarele si de aceea eu le-am zis tevi , sper ca ma intelegeti ce vreau sa spun ) pot fi scoase din chiuloasa pentru a se verifica oringurile care se gasesc pe aceste "teavi", si daca pot fi scoase spuneti-mi va vor cum pot sa le scot fara sa le deteriorez.
Va multumesc mult
Cu maxima consideratie
  • petre_opel

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2009

  • Mesaj Privat
va rog frumos sa ma ajutati cu cele ce am spus mai sus , daca este cineva care cunoaste problema
va multumesc mut
  • petre_opel

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2009

  • Mesaj Privat
am cauta dar nu am gasit nimic referitor la modul cum sa scot acele antecamere unde vin injectoarele (in chiuloasa), asta ma intereseaza cel mai tare
va rog sa-mi spuneti daca aveti idee cum pot sa scot acele antecamere
va multumesc mult
  • boghix

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Acele "teci" Se pot comanda la orice magazin de piese auto, costa 80 lei bucata cu tot cu cele doua oringuri . Dar poti sa le cumperi de la dezmembrari se vand undeva in jur de 60-80 lei toate 4. Mare atentie dupa ce le montezi pe chiuloasa trebuie frezat locul unde sta saiba de cupru pentru a etansa 100%.
  • nicu_flo@

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1999 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2010

  • Mesaj Privat
salut am aceeasi problema la astara g 1.7 dti y17dt break fabricatie 2000. am fost la diversi mecanici si am primit diverse pareri> garnitura chiuloasa, termoflot, chiuloasa defecta, oring_uri teci injectoare.ma mai interesez si o sa vad ce o sa schimb
  • djfllo

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
pana la urma unde le-ati schimbat? stit un service bun in zona bistrita - cluj - tg mures (in zonele astea de preferat) ?
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,463
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
la un dealer opel poti sa le schimbi si ai si piesele la ei.
  • djfllo

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Cei din Bistrita nu-mi inspia incredere pentru ca am fost la constatare la ei si habar n-aveau.
  • vvs
  • *
  • 1 mesaje
  • din 23 Jan 2011
  • Astra 2000 y17dt
  • Sibiu
  • vvs

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
va salut, am aceeasi problema si aceeasi intrebare, la astra G din 2000, y17dt cum pot sa scot tecile de la injectoare fara sa demontez chiulasa?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR