Neek- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2013
- Mesaj Privat
Buna ziua. Am niste probleme mai ciudate legate de alternator ,mai exact incarcarea. Masina este un Astra H Z17DTL.
Aveam probleme cu fluctuarea luminilor, fluctuatia masurata de tesniune fiind cam de la 13.6 la 14.2. Am dat jos alternatorul ,am inlocuit puntea de diode si am montat la loc alternatorul.
Acum incarca bine constant 14.2 V DAR dupa 5 minute (nu neaparat) urca incarcarea foarte mult pana la 17V drept consecinta UEC taie alimentarea tututor consumatorilor , bord ,faruri,cdplayer, servodirectie mai pe scurt intra in protectie.
Problema este ciudata deoarece inainte de inlocuirea puntii de diode nu aveam problema asta. Sa se fi dus asa deodata releul ? Problema este aleatorie cu cresterea tensiunii.Daca ii iau contactul uneori isi revine dar face la fel dupa 2-3 minute. Eroarea generata logic ... System High Voltage Mentionez ca alternatorul se incalzeste putin dar cred ca e normal din moment ce functioneaza in sarcina maxima. Momentan masina sta pe dreapta.
Multumesc anticipat oricui raspunde.
Aveam probleme cu fluctuarea luminilor, fluctuatia masurata de tesniune fiind cam de la 13.6 la 14.2. Am dat jos alternatorul ,am inlocuit puntea de diode si am montat la loc alternatorul.
Acum incarca bine constant 14.2 V DAR dupa 5 minute (nu neaparat) urca incarcarea foarte mult pana la 17V drept consecinta UEC taie alimentarea tututor consumatorilor , bord ,faruri,cdplayer, servodirectie mai pe scurt intra in protectie.
Problema este ciudata deoarece inainte de inlocuirea puntii de diode nu aveam problema asta. Sa se fi dus asa deodata releul ? Problema este aleatorie cu cresterea tensiunii.Daca ii iau contactul uneori isi revine dar face la fel dupa 2-3 minute. Eroarea generata logic ... System High Voltage Mentionez ca alternatorul se incalzeste putin dar cred ca e normal din moment ce functioneaza in sarcina maxima. Momentan masina sta pe dreapta.
Multumesc anticipat oricui raspunde.
nelutzul40- Suspendat
- 1,014 mesaje
- din 24 Feb 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Ialomita
nelutzul40- Mesaje scrise: 1,014
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2008
- Mesaj Privat
Neek- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2013
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Neek- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2013
- Mesaj Privat
Eu intrebam doar ca sa fiu sigur ca nu este si o alta cauza a supra-incarcarii (aleatorie) a alternatorului.
Au mai fost pe aici pe forum cazuri in care s-au inlocuit punte diode +releu si la fel incarca. Asa ca intrebarea mea este foarte intemeiat deoarece pierd cam 1 ora jumate montat demontat... si n-as vrea sa-l mai dau jos iar in caz ca nu e releul
Au mai fost pe aici pe forum cazuri in care s-au inlocuit punte diode +releu si la fel incarca. Asa ca intrebarea mea este foarte intemeiat deoarece pierd cam 1 ora jumate montat demontat... si n-as vrea sa-l mai dau jos iar in caz ca nu e releul
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
Neek- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2013
- Mesaj Privat
Inlocuit releu incarcare.Problema rezolvata. A fost doar o coincidenta ca dupa schimbarea puntii de diode sa se duca si releul. Cand am desfacut a 2-a oara am obseservat ca releul avea o crapatura si nu mai aveam niciun dubiu ca el era vinovatul.
Incarca bine acum fara fluctuatii e ok.
P.S. Am scapat si de intreruperea la ralanti care era mult mai pronuntata la rece.
Incarca bine acum fara fluctuatii e ok.
P.S. Am scapat si de intreruperea la ralanti care era mult mai pronuntata la rece.