jaguaru
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salut,am cautat pe forum pe aici problemele care le am eu dar nu prea am gasit ce ma intereseaza pe mine...O sa va spun pas cu pas care sunt problemele cu masina mea...
1.Dimineata cand e rece afara ii dau o cheie sa porneasca si invarte cateodata de vro 4 5 ori pana o ia,o las la relanti si incepe sa se balbaie scoate fum asa alb albastru si noxe de iti dau lacrimile,cand se incalzeste ea mai bine nu prea mai face asa.
2.Tot dimineata cand e rece afara si motorul e rece merg cu ea constant asa la 40km/h in vro 2200 2300 de ture nus exact si se acelereaza ea singura pana la 3000 de ture....
3.Cand se incalzeste motorul si o las la relanti se aude o bataie de la volanta cred,apas pedala de ambreaj si numai face asa,am schimbat tot chitu de ambreaj anu trecut,tot din cauza asta si tot asa face,ori mecanicu mia pus alceva pe masina ori e alta problema...
Va rog dativa cu parearea din ce cauza ar putea fi....
1.Dimineata cand e rece afara ii dau o cheie sa porneasca si invarte cateodata de vro 4 5 ori pana o ia,o las la relanti si incepe sa se balbaie scoate fum asa alb albastru si noxe de iti dau lacrimile,cand se incalzeste ea mai bine nu prea mai face asa.
2.Tot dimineata cand e rece afara si motorul e rece merg cu ea constant asa la 40km/h in vro 2200 2300 de ture nus exact si se acelereaza ea singura pana la 3000 de ture....
3.Cand se incalzeste motorul si o las la relanti se aude o bataie de la volanta cred,apas pedala de ambreaj si numai face asa,am schimbat tot chitu de ambreaj anu trecut,tot din cauza asta si tot asa face,ori mecanicu mia pus alceva pe masina ori e alta problema...
Va rog dativa cu parearea din ce cauza ar putea fi....
sorindf2000- Suspendat
- 1,051 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,051
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
Parerea mea, pentru pct.1 un test de compresie te va lamuri cu siguranta, adica probabil vei gasi compresia mica la masina ta, la pct.2 nu stiu ce sa zic probabil are legatura cu consumul de ulei de la pct.1, poate trebuiesc curatate clapeta acceleratie, verificat furtunase de vacum...etc. iar la pct.3 kitul de ambreaj e una, adica, rulment presiune, placa presiune si disc ambreaj...dupa cum vezi volanta e altceva, tu ai zis ca ai schimbat kitul de ambreaj nu si volanta.
jaguaru
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2010
- Mesaj Privat
sorindf2000- Suspendat
- 1,051 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,051
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
Pai, ce treaba are testerul cu volanta sau kitul de ambreaj? As fi chiar curios cum vad aia pe testre ca ai probleme cu volanta...? Ma rog, probabil ai vrut sa zici ca ai verificat masina la reprezentanta si acolo ti-au zis ca n-ai probleme cu masina...poate ar fi mai bine sa eviti serviceurile reprezentantelor care in afara de preturi mari altceva nu au...Incearca si tu sa gasesti un mecanic care se pricepe, nu neaparat doar la Opel, eventual recomandat de catre vreun prieten de-al tau, la care sa duci masina, de pe forum vei primi doar pareri nu vei si repara masina...poate si ce mi-am dat eu cu parerea este total fals si defectiunea se afla in alta parte. In eventualitatea in care chiar nu ai la cine sa apelezi pentru o recomandare pentru un service sau mecanic priceput, incearca si la service-urile recomandata pe forum, intra pe topicurile dedicate pe care le gasesti cu functia " Cauta" din coltul dreapta sus a pagini si vezi pe acolo cat de multumiti sau nemultumiti au fost cei care au scris pe acolo.
jaguaru
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Vectra sri
- ***
- 877 mesaje
- din 04 Oct 2012
- Astra 2002 z20let
- Cluj-Napoca
Vectra sri
- Mesaje scrise: 877
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2012
- Mesaj Privat
din ceea ce descri tu pot fi 2 chestii diferite la tine... partea cu fumul alb albastru poate fin din 2 chestii 1. uzura la blocul motor adica segmenti sau uzura efectiva a peretilor de la cilindrii sau chiar ale cilindriilor ( trebuie desfacut si vazut altfel nu prea ai cum... 2. poate fi din chiuloasa la fel uzuri la valve supape etc... si partea cu turatu fara sa apesi pe ambreaj sau acceleratie poate fi din turbo.. verificari la turbina ai facut sa vezi cam in ce stare este? de obicei cand sunt uzate si sunt gata sa cedeze tureaza motorul fara sa apesi pe nici o pedala.
oricum si eu recomand un test de compresie
cat despre bataia im momentul in care lasi ambreajul acolo nu poate fi ceva numai din tot ansamblul abreaj volanta si etc e clar ..insa nu ai obs nu cumva bataia se "tureaza" deodata cu motorul in timp ce rulezi... sau daca e scoasa din viteza? sau suna doar in relanti la sub 1000 de ture?
oricum si eu recomand un test de compresie
cat despre bataia im momentul in care lasi ambreajul acolo nu poate fi ceva numai din tot ansamblul abreaj volanta si etc e clar ..insa nu ai obs nu cumva bataia se "tureaza" deodata cu motorul in timp ce rulezi... sau daca e scoasa din viteza? sau suna doar in relanti la sub 1000 de ture?
jaguaru
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2010
- Mesaj Privat
Da o sa ma duc sa pun testeru pe ea,eu pana acum am fost numai la opel si miau zis ca totul e ok...deci cu ambreajul.Dupa ce merg cu ea de se incalzeste are o bataie micuta cand apas ambreaju merge normal,cand vreau sa plec dupa loc si ii dau putin mai brusc drumu la ambreaj zdrangane ceva mai tare acolo...si cu turatu singur se tureaza numai in mers cand e rece motorul,da la relanti nu se turaza daca o las....multumesk pentru raspunsuri:D
- Vectra sri
- ***
- 877 mesaje
- din 04 Oct 2012
- Astra 2002 z20let
- Cluj-Napoca
Vectra sri
- Mesaje scrise: 877
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2012
- Mesaj Privat
jaguaru
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2010
- Mesaj Privat
- dr_seby2000
- **
- 145 mesaje
- din 16 Jun 2009
- Bihor
dr_seby2000
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2009
- Mesaj Privat
nu fac reclama,incer sa ajut omul http://www.serviceopel.ro/contact/0/0/0 intra aici si ia legatura cu Maiandrei,vad ca esti din Bucuresti,el te poate ajuta.bafta.
jaguaru
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2010
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
jaguaru
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2010
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
intrerupe dimineata la relanti si tot asa in unele dimineti fum alb si miros de gaze ultra-intepator.
face de peste 5 ani 1/2 de cand o am in propietate .m-am obisnuit si nu ma deranjeaza.totusi nu am parte de un consum asa de mare si nici ulei nu papa.[nu am computer bord]
dupa ce porneste ,la 2-3 min incepe ,,dardaiala,, exclusiv la relanti .in mers nu prea se simte.[am mai avut si eu parte de ,,decolari,, de la 1500-la 2500 -3000 turatii/min, dar vad ca s-au mai rarit.
pana se incalzeste ,dupa aia fara problemne.am suspectat ceva injector sau ceva pe la motor [nu prea cred].
masina e racheta la km de mai jos,nu papa ulei ,nu am parte de consum exagerat.asa ca nu mai imi bat capul.sunt prea multumit de ea ca sa ma deranjeze ,,dardaiala,,
@jaguaru ti-as recomanda sa lasi masina in pace sa nu ai batai mai mari de cap.[consumul la tine nu e in regula].daca erai mai aproape de mine le comparam la ,,dardaieli,,
testerul nu vede aceasta problema .
Ultima modificare făcută de deleted-18977 la Joi 29 Nov, 2012 1:32 pm
face de peste 5 ani 1/2 de cand o am in propietate .m-am obisnuit si nu ma deranjeaza.totusi nu am parte de un consum asa de mare si nici ulei nu papa.[nu am computer bord]
dupa ce porneste ,la 2-3 min incepe ,,dardaiala,, exclusiv la relanti .in mers nu prea se simte.[am mai avut si eu parte de ,,decolari,, de la 1500-la 2500 -3000 turatii/min, dar vad ca s-au mai rarit.
pana se incalzeste ,dupa aia fara problemne.am suspectat ceva injector sau ceva pe la motor [nu prea cred].
masina e racheta la km de mai jos,nu papa ulei ,nu am parte de consum exagerat.asa ca nu mai imi bat capul.sunt prea multumit de ea ca sa ma deranjeze ,,dardaiala,,
@jaguaru ti-as recomanda sa lasi masina in pace sa nu ai batai mai mari de cap.[consumul la tine nu e in regula].daca erai mai aproape de mine le comparam la ,,dardaieli,,
testerul nu vede aceasta problema .
Ultima modificare făcută de deleted-18977 la Joi 29 Nov, 2012 1:32 pm
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
jaguaru
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2010
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
Depinde unde ai scos consumul asta. Pentru ca in oras cu porniri dese si mers putin cam asta e mai ales pe vremurile astea. Azi dimineata in Timisoara cu motorul rece imi arata pe BC un consum de 17 la o viteza medie de 4km/h. Dupa ce am iesit la exterior consumul s-a stabilizat undeva la 5.7.
Eu personal suspectez o dezamorsare usoara pe undeva. Am noroc cu releul ce baga bujiile de fiecare data, ca altfel as omori electromotorul.
Eu personal suspectez o dezamorsare usoara pe undeva. Am noroc cu releul ce baga bujiile de fiecare data, ca altfel as omori electromotorul.
- emoboy
- **
- 142 mesaje
- din 26 Feb 2012
- Corsa 2004 z13dt
- Prahova
emoboy
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2012
- Mesaj Privat
Si masina mea intrerupe acum iarna.O pornesc..merge normal(constant) 10secunde la ralanti(pe la 1000rot/min)dupa care se aude cum intrerupe si turatia oscileaza 50 de ture.Fum,scoate o nuanta allbastruie intepator dar dupa 30secunde de la pornire.Dar dupa ce se incalzeste,merge normal.Am auzit ca ar putea fi de vina si filtrul de particule.E adevarat?
Lepricon
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Timis
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2009
- Mesaj Privat
Salut.
Am avut si eu aceeasi problema... mi-a schimbat mecanicul bujiile, a curatat ceva pe la acceleratie... s-a rezolvat. Pana in toamna trecuta totu la fost ok. Acum ma intampin cu alta problema, mai urata: la prima pornire din zi, indiferenta de temperatura exterioara, pozitia masinii (panta/vale), cantitatea de combustibil din rezervor, indiferent de ora la care pornesc masina etc., zifirica porneste, merge cam 10-15 sec. dupa care apare martorul service in bord, incepe sa se gatuie, dupa care, daca nu o pedalezi putin peste 3000-3500 turatii, moare motorul si mort ramane. Odata mort, nu mai porneste nici cu draci... doar daca-i trasa masina. Am incercat sa-i dau curent, amorsare pompa motorina, aerisire injectoare, impins masina de nebuni pe strada etc. ... doar trasa mai porneste, si atunci mai greu. Pe tester nu apare nimic. am facut 3 teste la service-uri diferite.
Dupa ce-am citit pe forum tot felul de probleme si solutii, am vazut ca ar putea fi pompa de injectie, dar am inteles ca daca-i pompa porneste la rece dau n-o mai pornesti odata ce motorul este cald. Am verificat pe dedesubt, nu am pierderi de motorina pe trasee, Filtrul de motorina schimbat, verificat, garnitura sta perfect, nu cred sa piarda sau sa de dezamorseze. Mi-a zis cineva ca poate-s bujiile... sunt schimbate recent... dar si cu cele vechi facea la fel. Am crezut ca nu trage motorina, dar pompa baga.
Am primit o gramada de posibile cauze... dar nu sunt dispus financiar sa dau sute de euro pe diferite posibile cauze doar sa o repar prin excludere.
Am avut si eu aceeasi problema... mi-a schimbat mecanicul bujiile, a curatat ceva pe la acceleratie... s-a rezolvat. Pana in toamna trecuta totu la fost ok. Acum ma intampin cu alta problema, mai urata: la prima pornire din zi, indiferenta de temperatura exterioara, pozitia masinii (panta/vale), cantitatea de combustibil din rezervor, indiferent de ora la care pornesc masina etc., zifirica porneste, merge cam 10-15 sec. dupa care apare martorul service in bord, incepe sa se gatuie, dupa care, daca nu o pedalezi putin peste 3000-3500 turatii, moare motorul si mort ramane. Odata mort, nu mai porneste nici cu draci... doar daca-i trasa masina. Am incercat sa-i dau curent, amorsare pompa motorina, aerisire injectoare, impins masina de nebuni pe strada etc. ... doar trasa mai porneste, si atunci mai greu. Pe tester nu apare nimic. am facut 3 teste la service-uri diferite.
Dupa ce-am citit pe forum tot felul de probleme si solutii, am vazut ca ar putea fi pompa de injectie, dar am inteles ca daca-i pompa porneste la rece dau n-o mai pornesti odata ce motorul este cald. Am verificat pe dedesubt, nu am pierderi de motorina pe trasee, Filtrul de motorina schimbat, verificat, garnitura sta perfect, nu cred sa piarda sau sa de dezamorseze. Mi-a zis cineva ca poate-s bujiile... sunt schimbate recent... dar si cu cele vechi facea la fel. Am crezut ca nu trage motorina, dar pompa baga.
Am primit o gramada de posibile cauze... dar nu sunt dispus financiar sa dau sute de euro pe diferite posibile cauze doar sa o repar prin excludere.