Inainte de a scrie orice altceva va rog sa urmariti video-ul atasat:
http://www.youtube.com/watc...G44VUDYNKvVFPKHtQ
Dupa cum puteti observa sunetul motorului este dubios si cam galagios iar pe la secunda 26 intervine si un scartait sacaitor al unei curele, sunet care a aparut si anul trecut in sezonul de toamna dar a disparut la un moment dat. Ca si erori in bord, dupa pornirea motorului martorul de ulei ramane aprins pentru 1-2 secunde dupa care se stinge.
Ok, astazi dimineata cand am verificat uleiul inainte de pornire joja indica asta
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Uleiul folosit este GM 10W40 si a fost schimbat acum 1 an si 10 luni timp in care eu am mers cu masina 10.000km, ceea ce inseamna o rata de 5000 km pe an. Foarte putin ar spune unii. Uleiul a fost completat frecvent pana la epuizarea cantitatii dintr-un bidon de 5l.
Masina are 130k km iar distributia a fost schimbata la 90.000 dupa spusele fostului proprietar, masina fiind pe numele meu de 3 ani.
Asadar dupa toate acestea ce ar trebui sa iau in calcul mai intai de toate ?
Care ar fi problema sau problemele ?