alexx B
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1999 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2013
- Mesaj Privat
Buna, in seara asta am dat intr-o balta mare cu masina. Dupa 10 minute am remarcat ca volanul se manevreaza foarte greu si am un martor de bord (circuitul de incarcare, alternatorul) aprins. Mentionez ca o iesit niste aburi sau fum slab de sub capota.
M-am uitat sa vad daca mai am cureaua de accesori si se pare ca inca o mai am.
Va rog sa ma ajutati cu sfaturi si pareri. Multumesc
M-am uitat sa vad daca mai am cureaua de accesori si se pare ca inca o mai am.
Va rog sa ma ajutati cu sfaturi si pareri. Multumesc
- DB77AAA
- *******
- 6,672 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,672
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Nefunctionarea alternatorului ,cred ca i-ar mai fi permis totusi functionarea pompei servo minim 1/2 ora direct de pe baterie,pana la epuizarea ei.Totodata,martorul baterie se aprinde rosu daca alternatorul nu mai functioneaza.Chiar si fara baterie,odata pornit motorul,martorul se stinge.Intr-o balta cand dai,fum/ceata/abur pot aparea nu neaparat de la vre-un scurt,ci de la galeria de evacuare,discuri frana(naspa!) etc.Sa nu fi sarit vre-o borna de la baterie ? Martorul se aprinde rosu intens,sau doar "palpait" ?
Sau sa fie intradevar prajita pompa si sa fure prea mult curent? Parca totusi e protejata prin fuzibila...
Vorba lui @DB77AAA,trebuie inceput cu verificarea curentului,la bornele bateriei,cu motorul pornit,daca incarcarea este in regula.(bine,daca incarcarea nu era in regula,se oprea si motorul dupa "epuizarea" bateriei,eu unul am patit-o in acest sens al problemei),apoi verificat daca ajunge curent la pompa servo,verificat continuitatea pe pompa si functionalitatea,sigurante fuzibile,relee,etc.
Cu alte cuvinte,daca nu ai idee despre "tehnica din dotare",cauta un service electrica auto.
Sau sa fie intradevar prajita pompa si sa fure prea mult curent? Parca totusi e protejata prin fuzibila...
Vorba lui @DB77AAA,trebuie inceput cu verificarea curentului,la bornele bateriei,cu motorul pornit,daca incarcarea este in regula.(bine,daca incarcarea nu era in regula,se oprea si motorul dupa "epuizarea" bateriei,eu unul am patit-o in acest sens al problemei),apoi verificat daca ajunge curent la pompa servo,verificat continuitatea pe pompa si functionalitatea,sigurante fuzibile,relee,etc.
Cu alte cuvinte,daca nu ai idee despre "tehnica din dotare",cauta un service electrica auto.