- vallyku
- OP
- 197 mesaje
- din 26 Oct 2009
- Astra 2003 y17dth
- Mehedinti
vallyku
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2003 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2009
- Mesaj Privat
Salut si din nou revin cu o problema unde m-ar ajuta sfatul vostru,deci:y17dt nu trage bine,are toane cand trage si cand nu trage,momente cand relantiul sta si pe la 950 de ture si in viteza a 2a de exemplu,daca merg cu ea pe la 2500 de ture se simte ca merge "sacadat"ar avea niste intreruperi mici de tot,Edu schimbat,egr curatat,turbo la fel,eu dadeam vina pe cranckshaft,dar l-am schimbat aseara si problema totusi persista,nu trece de 140 de km/h nici moarta,la rece porneste sfert de cheie,la cald cateodata nu intotdeauna putin mai greu,cand ar trebuii sa fie invers.Erori nu sunt in bord decat p500 care ar fi de kilometraj ca nu merge si cam atat,acum vreo 3 zile,mi sa oprit din mers,am facut testul cu pedalele vreo 10 erori,nu am stat sa vad care sunt ca eram pe drum,am dat iar cheie si a pornit,am plecat,dupa 20 de minute nu mai aveam nici o eroare in bord decat vechea P500.Daca ar fi debitmetru dus ar trebuii sa am eroare in bord si sa scoata si ceva fum negru,dar la mine nimic,oricat as tura la ea nimic,doar putin albastru.filtrele sunt schimbate,uleiul la fel,am investit deja vreo 1200 de euro in ea si nu as vrea sa ma blochez aici.Deci,ceva pareri,opinii,sfaturi?
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
eu zic sa rezolvi eroarea la kilometraj... asta sa functioneze ABS-ul.. si poate calculatorul limiteaza si turatia motorului daca nu primeste semnal corect .. s-ar putera sa fie doar un contact oxidat.. uita-te la mufa de la roata stanga fata
la fel .. masoara si curata debitmetrul.... asta daca este imbacsit poate da valori eronate..
poti face si o diagnoza completa.. sa urmaresti parametrii in timp real...
la fel .. masoara si curata debitmetrul.... asta daca este imbacsit poate da valori eronate..
poti face si o diagnoza completa.. sa urmaresti parametrii in timp real...
- vallyku
- OP
- 197 mesaje
- din 26 Oct 2009
- Astra 2003 y17dth
- Mehedinti
vallyku
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2003 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2009
- Mesaj Privat
am schimbat si butucul cu totul dar din pacate sh si nu sunt sigur ca functiona nici acesta,masina era din germania dar nu am putut sa o pornesc sa merg cu ea ca sa vad daca functioneaza asa ca lam luat la risc,am verificat,am masurat si firele sa nu fie intrerupte,totul e ok,imi aprinde martorul dupa ce depasesc 50km/h ,maine desfac bordul sa vad daca nu este acul blocat ca am mai auzit de cazuri dinastea si abs functionaza pe roata stanga fata,cea ce este anormal dar merge,numai kilometrajul nu merge,debitmetru este curat,la curatat cu sprei de contacte cu toate ca nu necesita,ma gandesc totusi la lipituri reci in edu cu toate ca este schimbat recent dar daca erau lipiturile nu aveam doar o eroare de crancksaft,trebuia sa am si de spill valve si de trottle position si etc,dar eu nu am decat 0335,care dispare,maine o sa verific si traseul firelor de la cranckshaft si de la spill valve,diagnoza completa nu pot sa fac pentu ca sunt de la tara si nici in orasele din zona nu cred ca pot sa faca una completa.O seara placuta
- angelo1987
- *
- 4 mesaje
- din 09 Jun 2019
- Astra 2003 Y17DT
- Bucuresti
angelo1987
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2019
- Mesaj Privat
Salutare,
Am cautat pe forum si am gasit multe discutii cu respectiva problema si anume y17dt nu trage bine.
La mine problema este putin diferita datorita faptului ca am schimbat foarte multe piese si totusi problema persista.
Problema este ca masina este foarte puturoasa, in panta nu trece de 110/120kmh iar la drum drept 140kmh dar foarte greu, la plecare este extrem de puturoasa pana intra turbo.
Piese schimbate:
Debitmetru oem
Senzor presitune turbo oem
Electrovalva egr pierburg
Electrovalva turbo pierburg
Curatare egr si admisie
Calculator pompa refacut
Traseu vacuum refacut ( inlocuit furtune )
Mentionez ca masina a fost pusa pe mai multe tipuri de tester si este fara eroare.
Inaintea mea, fostul proprietar a mers cu masina prin Bucuresti cu maxim 50kmh.
Nu este o masina scumpa si nici prea frumoasa dar este construita ca un tanc si din privinta asta nu vreau inca sa renunta la ea.
Poate este cineva cu o idee in privinta problemei mele.
Multumesc!
Am cautat pe forum si am gasit multe discutii cu respectiva problema si anume y17dt nu trage bine.
La mine problema este putin diferita datorita faptului ca am schimbat foarte multe piese si totusi problema persista.
Problema este ca masina este foarte puturoasa, in panta nu trece de 110/120kmh iar la drum drept 140kmh dar foarte greu, la plecare este extrem de puturoasa pana intra turbo.
Piese schimbate:
Debitmetru oem
Senzor presitune turbo oem
Electrovalva egr pierburg
Electrovalva turbo pierburg
Curatare egr si admisie
Calculator pompa refacut
Traseu vacuum refacut ( inlocuit furtune )
Mentionez ca masina a fost pusa pe mai multe tipuri de tester si este fara eroare.
Inaintea mea, fostul proprietar a mers cu masina prin Bucuresti cu maxim 50kmh.
Nu este o masina scumpa si nici prea frumoasa dar este construita ca un tanc si din privinta asta nu vreau inca sa renunta la ea.
Poate este cineva cu o idee in privinta problemei mele.
Multumesc!
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat