doruro
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2011
- Mesaj Privat
- alx78
- ***
- 604 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Astra 2001 y17dt
- Buzau
alx78
- Mesaje scrise: 604
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
Costy_77
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2000 X18SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2011
- Mesaj Privat
De curand am hotarat sa schimb tot ce inseamna lumini interioare la masina mea - Opel Astra F 1993, asa ca dimineata mi-am pregatit trusa de scule ( 3-4 surubelnite, letcon, leduri, fludor, cater...) si m-am apucat voiniceste de treaba. Demontarea plasticelor pentru a avea acces la becurile de la climatizare si de la ceasurile de bord a decurs fara probleme - timp estimativ 10 minute; Demontare si extragere ceasuri bord + climatizare + bloc comanda lumini (cel din stanga de langa usa) 20 minute; Schimbat becuri 1 ora; Montare ceasuri bord + bloc lumini + climatizare 15 minute; Montare plastice 10 minute; Admirare capodopera 1 ora Very Happy
Acum vine si partea proasta...sau mai putin frumoasa...si anume: Dupa terminarea si admirarea a tot ce am expus mai sus cand am dat sa pornesc masina am observat ca in momentul in care pun contactul nu se aprind in bord becurile la ulei, la frana de mana (aceasta frind trasa) si nici becul de la sonda asa cum se aprindeau de obicei....imi zic ''contact imperfect la leduri sau mufa la ceasuri ne introdusa bine; Dau la automat si pornesc masina....uimire - se aprinde indicatorul la baterie, turometrul nu merge, indicatoarele de benzina si temperatura nu functioneaza Sad I-am dat ocol toata ziua, am desfacut totul iar...am schimbat iar ledurile cu becurile normale, am verificat sigurantele, relee, mufe si toate cele dar degeaba.....problemele persista....Asadar rog pe cei care au ideie sau care s-au lovit de aceasta problema sa nu ezite sa ma contacteze sau sa posteze aici. Multumesc anticipat. 0764360130
Acum vine si partea proasta...sau mai putin frumoasa...si anume: Dupa terminarea si admirarea a tot ce am expus mai sus cand am dat sa pornesc masina am observat ca in momentul in care pun contactul nu se aprind in bord becurile la ulei, la frana de mana (aceasta frind trasa) si nici becul de la sonda asa cum se aprindeau de obicei....imi zic ''contact imperfect la leduri sau mufa la ceasuri ne introdusa bine; Dau la automat si pornesc masina....uimire - se aprinde indicatorul la baterie, turometrul nu merge, indicatoarele de benzina si temperatura nu functioneaza Sad I-am dat ocol toata ziua, am desfacut totul iar...am schimbat iar ledurile cu becurile normale, am verificat sigurantele, relee, mufe si toate cele dar degeaba.....problemele persista....Asadar rog pe cei care au ideie sau care s-au lovit de aceasta problema sa nu ezite sa ma contacteze sau sa posteze aici. Multumesc anticipat. 0764360130
doruro
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2011
- Mesaj Privat
doruro
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2011
- Mesaj Privat
Costy_77 a scris:De curand am hotarat sa schimb tot ce inseamna lumini interioare la masina mea - Opel Astra F 1993, asa ca dimineata mi-am pregatit trusa de scule ( 3-4 surubelnite, letcon, leduri, fludor, cater...) si m-am apucat voiniceste de treaba. Demontarea plasticelor pentru a avea acces la becurile de la climatizare si de la ceasurile de bord a decurs fara probleme - timp estimativ 10 minute; Demontare si extragere ceasuri bord + climatizare + bloc comanda lumini (cel din stanga de langa usa) 20 minute; Schimbat becuri 1 ora; Montare ceasuri bord + bloc lumini + climatizare 15 minute; Montare plastice 10 minute; Admirare capodopera 1 ora Very Happy
Acum vine si partea proasta...sau mai putin frumoasa...si anume: Dupa terminarea si admirarea a tot ce am expus mai sus cand am dat sa pornesc masina am observat ca in momentul in care pun contactul nu se aprind in bord becurile la ulei, la frana de mana (aceasta frind trasa) si nici becul de la sonda asa cum se aprindeau de obicei....imi zic ''contact imperfect la leduri sau mufa la ceasuri ne introdusa bine; Dau la automat si pornesc masina....uimire - se aprinde indicatorul la baterie, turometrul nu merge, indicatoarele de benzina si temperatura nu functioneaza Sad I-am dat ocol toata ziua, am desfacut totul iar...am schimbat iar ledurile cu becurile normale, am verificat sigurantele, relee, mufe si toate cele dar degeaba.....problemele persista....Asadar rog pe cei care au ideie sau care s-au lovit de aceasta problema sa nu ezite sa ma contacteze sau sa posteze aici. Multumesc anticipat. 0764360130
nu te speria ai un contact inperfect in spatele ceasurilor
Acum vine si partea proasta...sau mai putin frumoasa...si anume: Dupa terminarea si admirarea a tot ce am expus mai sus cand am dat sa pornesc masina am observat ca in momentul in care pun contactul nu se aprind in bord becurile la ulei, la frana de mana (aceasta frind trasa) si nici becul de la sonda asa cum se aprindeau de obicei....imi zic ''contact imperfect la leduri sau mufa la ceasuri ne introdusa bine; Dau la automat si pornesc masina....uimire - se aprinde indicatorul la baterie, turometrul nu merge, indicatoarele de benzina si temperatura nu functioneaza Sad I-am dat ocol toata ziua, am desfacut totul iar...am schimbat iar ledurile cu becurile normale, am verificat sigurantele, relee, mufe si toate cele dar degeaba.....problemele persista....Asadar rog pe cei care au ideie sau care s-au lovit de aceasta problema sa nu ezite sa ma contacteze sau sa posteze aici. Multumesc anticipat. 0764360130
Costy_77
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2000 X18SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2011
- Mesaj Privat
- alx78
- ***
- 604 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Astra 2001 y17dt
- Buzau
alx78
- Mesaje scrise: 604
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
Costy_77
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2000 X18SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2011
- Mesaj Privat
- alx78
- ***
- 604 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Astra 2001 y17dt
- Buzau
alx78
- Mesaje scrise: 604
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
- Alex001
- **
- 233 mesaje
- din 04 Dec 2011
- Astra 2000 Y20DTH
- Bistrita-Nasaud
Alex001
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2011
- Mesaj Privat
doruro
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2011
- Mesaj Privat
MIh@i
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2012
- Mesaj Privat
Am si eu o problema,am schimbat lumina la ace si am prob cu mufa din spatele bordului,mi s-a aprins airbag-ul iar cand misc de fire mi se stinge,dar daca dau intr-o groapa sau dupa ceva timp din nou mi se aprinde si am vazut ca prob este din spatele bordului la fire,am vrut sa desfac sa scot aceea mufa sa o vad cum sta sau sa o asez mai bine dar mi-a fost frica sa trag tare sa nu se atinga firele intre ele si sa fac scurt!cine ma poate ajuta si pe mine cu un sfat ceva?Multumesc
leonida
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2010
- Mesaj Privat
MIh@i
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2012
- Mesaj Privat