- EleMenTalL
- OP
- 7 mesaje
- din 06 Oct 2013
- Astra 2005
- Anglia
EleMenTalL
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2013
- Mesaj Privat
Salut, sunt nou pe forum si sper ca am postat corect....
Trecand la problema, mi`sa aprins check engine-ul (martor motor cred ca ii zice), am fost la mecanic si mi-a zis ca am missfire la toti cei 4 cilindri....o simteam fara putere si se auzea aproape ca un diesel ) + tremurat, cand acceleram in a 3-4 pana la 4,000 incepea sa faca flashuri martorul motor si imi taia pedala, deabia mai lua 130km/h
Toate bune, mi-a pus alte bobine (coil pack) cred ca la astea se referea...a schimbat si bujiile.
Am ajuns acasa, am lasat-o pana dimineata si cand am dat la cheie a aparut iar spaima dar mergea ok
Dupa 2-300sute km are aceleasi simptome....
Am citit iar codurile de eroare cu pedala de frana/acceleratie si contact si am iar ECN: 030000 / 031000 / 032000 / 033000 / 03400 / 031400 / 130000, din ce imi amintesc cand a pus si testerul pe ea aveam :
- missfire cylinder 1
- missfire cylinder 2
- missfire cylinder 3
- missfire cylinder 4
- random missfire
- fuel system too lean (sau ceva de genul), eroare asta o aveam de mult timp si nu facea probleme, nici nu se aprindea becul de la ea, decat cand bagam benzina naspa si mecanicul a zis ca e ceva de la manifold (habar n-am ce e aia) ca are o gaura sau ceva de genul si trage aer...
Am postat aici in speranta ca poate a mai patit cineva si a reusit sa rezolve...fara sa schimbe toate piesele in motor )
Salutari
Trecand la problema, mi`sa aprins check engine-ul (martor motor cred ca ii zice), am fost la mecanic si mi-a zis ca am missfire la toti cei 4 cilindri....o simteam fara putere si se auzea aproape ca un diesel ) + tremurat, cand acceleram in a 3-4 pana la 4,000 incepea sa faca flashuri martorul motor si imi taia pedala, deabia mai lua 130km/h
Toate bune, mi-a pus alte bobine (coil pack) cred ca la astea se referea...a schimbat si bujiile.
Am ajuns acasa, am lasat-o pana dimineata si cand am dat la cheie a aparut iar spaima dar mergea ok
Dupa 2-300sute km are aceleasi simptome....
Am citit iar codurile de eroare cu pedala de frana/acceleratie si contact si am iar ECN: 030000 / 031000 / 032000 / 033000 / 03400 / 031400 / 130000, din ce imi amintesc cand a pus si testerul pe ea aveam :
- missfire cylinder 1
- missfire cylinder 2
- missfire cylinder 3
- missfire cylinder 4
- random missfire
- fuel system too lean (sau ceva de genul), eroare asta o aveam de mult timp si nu facea probleme, nici nu se aprindea becul de la ea, decat cand bagam benzina naspa si mecanicul a zis ca e ceva de la manifold (habar n-am ce e aia) ca are o gaura sau ceva de genul si trage aer...
Am postat aici in speranta ca poate a mai patit cineva si a reusit sa rezolve...fara sa schimbe toate piesele in motor )
Salutari
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
Vorbeste cu mecanicul sa iti verifice presiunea in rampa de injectie este simplu trebuie sa iti puna un manometru in capatul ei si ar trebui sa ai peste 3,5 bari normal este 3,8 daca ai mai putin este vorba de pompa de injectie benzina.
Poti sa o gasesti la un pret ok acolo din dezmembrari.Cred.
Dar la dezmembrari atentie la ce cumperi si atentie la cat de priceput este mecanicul tau.Piesele din dezmembrari pot fi mai proaste decat cele de pe masina ta.
O piesa noua e cea mai ok.
Poti sa o gasesti la un pret ok acolo din dezmembrari.Cred.
Dar la dezmembrari atentie la ce cumperi si atentie la cat de priceput este mecanicul tau.Piesele din dezmembrari pot fi mai proaste decat cele de pe masina ta.
O piesa noua e cea mai ok.
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
Ar fi o idee masurarea presiunii dar vad ca ti-a aparut P0340 din cate vad eu . Asta inseamna eroare pe camshaft (senzoru ala de la arborele cu came) .Pentru moment ar trebui sa te axezi pe eroarea asta. Mai exact intai verifici tensiunile care iti vin in mufa senzorului daca sunt OK , inlocuisti senzorul (doar cu original). Daca dupa inlocuire nu se poate sterge eroarea in conditiile in care cablajul este ok atunci sigur ECU motor este defect.Ar trebui sa verifici si punctul distributiei dar daca nu da eroare de pozitie nu are rost.
In mod normal masina ar trebui sa se limiteze la 4000,sa traga mai prost si sa se opreasca aleatoriu (rar) in mers cu senzorul defect , dar cand apare eroarea asta pe senzor ax came la XEP insotit (uneori) de missfire 90 % calculatorul motor a luat-o razna. In interior are un cotroller raspunzator de gestiunea aprinderii.
Totusi asigura-te ca bobina este buna, am patit ca bobina noua din magazin sa fie defecta.
Daca parametri :
-MAP (30-50 kpa)
-IAT (temperatura admisie ok)
-ECT
-lambda 1 (150-850 mV)
-EGR
Daca astea sunt ok si calculatorul e OK mai bine vinde-o.
Apropo codurile alea P0310..P0320 . nu exista pe xep.
Ultima modificare făcută de XEP la Lun 07 Oct, 2013 12:08 pm
In mod normal masina ar trebui sa se limiteze la 4000,sa traga mai prost si sa se opreasca aleatoriu (rar) in mers cu senzorul defect , dar cand apare eroarea asta pe senzor ax came la XEP insotit (uneori) de missfire 90 % calculatorul motor a luat-o razna. In interior are un cotroller raspunzator de gestiunea aprinderii.
Totusi asigura-te ca bobina este buna, am patit ca bobina noua din magazin sa fie defecta.
Daca parametri :
-MAP (30-50 kpa)
-IAT (temperatura admisie ok)
-ECT
-lambda 1 (150-850 mV)
-EGR
Daca astea sunt ok si calculatorul e OK mai bine vinde-o.
Apropo codurile alea P0310..P0320 . nu exista pe xep.
Ultima modificare făcută de XEP la Lun 07 Oct, 2013 12:08 pm
- EleMenTalL
- OP
- 7 mesaje
- din 06 Oct 2013
- Astra 2005
- Anglia
EleMenTalL
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2013
- Mesaj Privat
Am sa ma duc maine cu ea la doctor sa vedem....
Sa fie EGR infundat....? sau debimetru ori sa traga aer pe nu stiu unde si sa faca asa...?
Atunci cand e motorul rece nu da semne...dupa circa 10 mile incepe sa o ia razna
Noxele la MOT (ITP) mi-au iesit perfecte, nici un fail nimic la limita...nu miroase a benzina, i-am schimbat toate filtrele acum o luna
Consumul e ok in general, insa uneori mi se pare ca am o gaura`n rezervor, asa imi scade benzina pe distante relativ scurte
Un drum de "curatare" la 4500-5500 rpm ajuta cu ceva sau ma trezesc ca trebuie sa ii schimb si segmentii )
edit: Sa sti ca am verificat odata mufa din cap de la motor, aia mare, de la ecu cred ca e si era plina de ulei....a trebuit sa il suflu tot cu ajutorul unui compresor....precizez ca uleiul a ajuns acolo dupa ce probabil vechiul proprietar a pus ulei ca dobitocul pe langa gaura si a nimerit in mufa.... asta a fost acum 4 -5 luni, masina mergea fara probleme si a mers pana acum 2 saptamani...deci nu cred ca se trage de acolo
Sa fie EGR infundat....? sau debimetru ori sa traga aer pe nu stiu unde si sa faca asa...?
Atunci cand e motorul rece nu da semne...dupa circa 10 mile incepe sa o ia razna
Noxele la MOT (ITP) mi-au iesit perfecte, nici un fail nimic la limita...nu miroase a benzina, i-am schimbat toate filtrele acum o luna
Consumul e ok in general, insa uneori mi se pare ca am o gaura`n rezervor, asa imi scade benzina pe distante relativ scurte
Un drum de "curatare" la 4500-5500 rpm ajuta cu ceva sau ma trezesc ca trebuie sa ii schimb si segmentii )
XEP a scris:Ar fi o idee masurarea presiunii dar vad ca ti-a aparut P0340 din cate vad eu . Asta inseamna eroare pe camshaft (senzoru ala de la arborele cu came) .Pentru moment ar trebui sa te axezi pe eroarea asta. Mai exact intai verifici tensiunile care iti vin in mufa senzorului daca sunt OK , inlocuisti senzorul (doar cu original). Daca dupa inlocuire nu se poate sterge eroarea in conditiile in care cablajul este ok atunci sigur ECU motor este defect.Ar trebui sa verifici si punctul distributiei dar daca nu da eroare de pozitie nu are rost.
In mod normal masina ar trebui sa se limiteze la 4000,sa traga mai prost si sa se opreasca aleatoriu (rar) in mers cu senzorul defect , dar cand apare eroarea asta pe senzor ax came la XEP insotit (uneori) de missfire 90 % calculatorul motor a luat-o razna. In interior are un cotroller raspunzator de gestiunea aprinderii.
Totusi asigura-te ca bobina este buna, am patit ca bobina noua din magazin sa fie defecta.
Daca parametri :
-MAP (30-50 kpa)
-IAT (temperatura admisie ok)
-ECT
-lambda 1 (150-850 mV)
-EGR
Daca astea sunt ok si calculatorul e OK mai bine vinde-o.
Apropo codurile alea P0310..P0320 . nu exista pe xep.
In mod normal masina ar trebui sa se limiteze la 4000,sa traga mai prost si sa se opreasca aleatoriu (rar) in mers cu senzorul defect , dar cand apare eroarea asta pe senzor ax came la XEP insotit (uneori) de missfire 90 % calculatorul motor a luat-o razna. In interior are un cotroller raspunzator de gestiunea aprinderii.
Totusi asigura-te ca bobina este buna, am patit ca bobina noua din magazin sa fie defecta.
Daca parametri :
-MAP (30-50 kpa)
-IAT (temperatura admisie ok)
-ECT
-lambda 1 (150-850 mV)
-EGR
Daca astea sunt ok si calculatorul e OK mai bine vinde-o.
Apropo codurile alea P0310..P0320 . nu exista pe xep.
edit: Sa sti ca am verificat odata mufa din cap de la motor, aia mare, de la ecu cred ca e si era plina de ulei....a trebuit sa il suflu tot cu ajutorul unui compresor....precizez ca uleiul a ajuns acolo dupa ce probabil vechiul proprietar a pus ulei ca dobitocul pe langa gaura si a nimerit in mufa.... asta a fost acum 4 -5 luni, masina mergea fara probleme si a mers pana acum 2 saptamani...deci nu cred ca se trage de acolo
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
Z16XEP nu are debitmetru , are doar un senzor de temperatura in admisie (seama cu debitmetru dar nu este) si un senzor de presiune in admisie (MAP) un functie de astia 2 ECU calculeaza air flow-ul (cantitea de aer ce intra in motor).Probabil ce ai gasit in mufele de la ECU (ala care seama cu un radiator de pe motor) este spray de curatare contacti ,semn ca anterior au mai fost probleme la masina incercandu-se curatarea mufelor de oxid.
Daca era vorba de aer fals (aer dupa clapeta) trebuie ca ralantiul sa se mareasca la cel putin 950 rpm la ralanti motor cald.
Daca era EGR-ul pornea greu, iar dupa ce pornea mergea inecata adica cu fluctuatii 1000-500rpm iar cum plecai de pe loc murea motorul sau mergea cu smucituri.Este putin probabil sa fie el.
Pai daca merge ok la rece si cum se incalzeste motorul este clar ceva electronic Senzor temperatura admisie si antigel nu are cum sa fie , MAP la fel , clapeta la fel ,lambda 1 ... din moment ce merge bine la rece.
Ti-am zis daca tensiunile din mufa camshaft sunt ok iar daca inlocuiesti senzorul eroarea persista trebuie sa te duci la ECU.
Probleme calculatorului legate de camshaft vin "la pachet" cu probleme de gestionare a aprinderii adica ce ai tu ... martorul ala care clipeste in bord inseamnca ca lambda 1 sesizeaza prea multa benzina in catalizator din cauza rateurilor de aprindere (lipsa scanteie in generala dar nu neaparat). Vreo supapa nu are cum sa fie ca apar rateuri pe toti cilindri deci mecanic ar trebui sa fie ok motorul.
Daca bobina si bujiile sunt ok nu rezolvi problema pe net .
Toate motoarele de 1.6 de la Opel au probleme... unele cu consumul de ulei altele cu electronica . Nu sunt reusite.
Daca era vorba de aer fals (aer dupa clapeta) trebuie ca ralantiul sa se mareasca la cel putin 950 rpm la ralanti motor cald.
Daca era EGR-ul pornea greu, iar dupa ce pornea mergea inecata adica cu fluctuatii 1000-500rpm iar cum plecai de pe loc murea motorul sau mergea cu smucituri.Este putin probabil sa fie el.
Pai daca merge ok la rece si cum se incalzeste motorul este clar ceva electronic Senzor temperatura admisie si antigel nu are cum sa fie , MAP la fel , clapeta la fel ,lambda 1 ... din moment ce merge bine la rece.
Ti-am zis daca tensiunile din mufa camshaft sunt ok iar daca inlocuiesti senzorul eroarea persista trebuie sa te duci la ECU.
Probleme calculatorului legate de camshaft vin "la pachet" cu probleme de gestionare a aprinderii adica ce ai tu ... martorul ala care clipeste in bord inseamnca ca lambda 1 sesizeaza prea multa benzina in catalizator din cauza rateurilor de aprindere (lipsa scanteie in generala dar nu neaparat). Vreo supapa nu are cum sa fie ca apar rateuri pe toti cilindri deci mecanic ar trebui sa fie ok motorul.
Daca bobina si bujiile sunt ok nu rezolvi problema pe net .
Toate motoarele de 1.6 de la Opel au probleme... unele cu consumul de ulei altele cu electronica . Nu sunt reusite.
- EleMenTalL
- OP
- 7 mesaje
- din 06 Oct 2013
- Astra 2005
- Anglia
EleMenTalL
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2013
- Mesaj Privat
Mi se mai sutuia cum ai zis tu doar pe viteza 1 cand mergeam cu viteza foarte mica, gen stat in trafic si mers sub 10km/h dar dupa ce am schimbat coil pack nu mai face asa...acum sa vedem ce se mai intampla maine la mecanic...de vandut nu prea imi vine, am bagat circa 1,000 in ea pe diverse (frane, filtre, distributie, mi-a picat si macaraua la geam mai demult), sper sa rezolv problema...daca nu, ies rau
Se aprinde si imediat check engine-ul daca il resetez si daca vine cineva cat de cat cunoscator isi da seama ca e groasa buba
mersi de sfaturi
Se aprinde si imediat check engine-ul daca il resetez si daca vine cineva cat de cat cunoscator isi da seama ca e groasa buba
mersi de sfaturi
- EleMenTalL
- OP
- 7 mesaje
- din 06 Oct 2013
- Astra 2005
- Anglia
EleMenTalL
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2013
- Mesaj Privat
Am schimbat IAR bobina si degeaba, tot se aprinde becul...macar acum nu mai da flash-uri si nu ii mai scade puterea, pot spune ca trage bine....insa am citit erorile si am pe toti 4 cilindrii misfire...nu mai da suturi la fel de tare dar ma enerveaza becul ala + ca la drumuri peste 20km incepe sa mearga in 2-3 cilindrii...nu stiu ce sa ii mai fac
Am fost la mecanic sa-mi verifice presiunea la benzina si a zis ca e mai slaba decat in mod normal dar ca nu e moarta incat sa cauzeze problema asta si ca nu are rost sa arunc cu 200 lire aiurea (in romania cat costa pompa de bezina?)...
cred ca o sa dau egr jos azi sa vedem cum e
Am fost la mecanic sa-mi verifice presiunea la benzina si a zis ca e mai slaba decat in mod normal dar ca nu e moarta incat sa cauzeze problema asta si ca nu are rost sa arunc cu 200 lire aiurea (in romania cat costa pompa de bezina?)...
cred ca o sa dau egr jos azi sa vedem cum e
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
- EleMenTalL
- OP
- 7 mesaje
- din 06 Oct 2013
- Astra 2005
- Anglia
EleMenTalL
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2013
- Mesaj Privat
Am fost acum o ora la mecanic IAR si am pus calculatorul pe ea, am citit tot ce se putea citii live de la masina:
- egr inactiv (ceva de genu), acceleram si tot oprit arata deci e o posibilitate sa fie de aici, dar mica a zis el
- senzorii de pe admisie si ala din "cap" de la motor masoara corect si arata date bune, nu par a fii stricati
- acceleratie parea ok, arata cand si cat e in load / idle etc
Si surpriza a venit de la ulei:
Oil level ok
Oil presure low - mecanicul a zis ca e posibil sa nu se mai inchide/deschida valvele corect din cauza ca e presiunea prea scazuta si de asta nu se mai face amestecul bine ....e posibil asa ceva? (a zis ca a mai intalnit problema asta acum cativa ani la rover-uri) ma gandesc sa schimb pompa de ulei ca ultima varianta...
La amestecul de benzina/aer aveam rich apoi low iar rich si tot asa, se schimba la 2-3 secunde, nu conta ca accelerez sau o las la relantii si de aici clar rateul....acum nu stiu daca e de la ulei ca are presiunea prea slaba si posibil sa nu deschida valvele sau de la egr ca posibil sa fie infundat....si a mai zis ca e posibil sa traga aer pe undeva si sa nu fie de la cele de sus...
Presiunea a testato mecanicul singur ca am lasat masina la el vreo 2 zile si a zis ca presiunea e mai slaba decat in mod normal dar nu destul de slaba incat sa provoace rateuri...si il cred ca ma duc la el de 2 ori pe saptamana deja sa puna calculatorul pe ea si nu imi ia nici un ban si am schimbat si bobinele a doua oara gratis (a zis ca vrea sa ajunga la "bottom of the problem and find out what's wrong" )
Ii schimbam pompa de benzina si egr dar m-am saturat cati bani am bagat in ea....pana sa mi se aprinda check engine-ul am apucat sa fac full service....
- Toate filtrele + ulei
- Discuri + placute de frane
- Distributie, pompa de apa + role...
Pentru inceput am picat de acord cu mecanicul sa bag un plin de benzina superioara cand termin ce am in rezervor si cu un aditiv puternic...sa schimb doar la peste 2,500 si sa incerc sa merg numai peste 2,000 rpm sa vedem daca are "sticky valves" cum a zis ca ar fi o alta posibilitate si ca poate se curata tot rahatul de prin motor si merge iar cum trebuie...
Astazi am mers doar peste 3,000rpm si am schimbat si la 6,000rpm vreo 3 viteze si nu mai dedea in nas asa rau cand ma opream la semafor etc
Acum mai am eroare doar pe cilindrul 2...
N-am calculator de bord dar in 20mile mi-a scazut o linie de benzina + ca am crezut ca o sa ies din masina si o sa ma apuc sa ii adun pistoanele de pe strada ))))))
- egr inactiv (ceva de genu), acceleram si tot oprit arata deci e o posibilitate sa fie de aici, dar mica a zis el
- senzorii de pe admisie si ala din "cap" de la motor masoara corect si arata date bune, nu par a fii stricati
- acceleratie parea ok, arata cand si cat e in load / idle etc
Si surpriza a venit de la ulei:
Oil level ok
Oil presure low - mecanicul a zis ca e posibil sa nu se mai inchide/deschida valvele corect din cauza ca e presiunea prea scazuta si de asta nu se mai face amestecul bine ....e posibil asa ceva? (a zis ca a mai intalnit problema asta acum cativa ani la rover-uri) ma gandesc sa schimb pompa de ulei ca ultima varianta...
La amestecul de benzina/aer aveam rich apoi low iar rich si tot asa, se schimba la 2-3 secunde, nu conta ca accelerez sau o las la relantii si de aici clar rateul....acum nu stiu daca e de la ulei ca are presiunea prea slaba si posibil sa nu deschida valvele sau de la egr ca posibil sa fie infundat....si a mai zis ca e posibil sa traga aer pe undeva si sa nu fie de la cele de sus...
Presiunea a testato mecanicul singur ca am lasat masina la el vreo 2 zile si a zis ca presiunea e mai slaba decat in mod normal dar nu destul de slaba incat sa provoace rateuri...si il cred ca ma duc la el de 2 ori pe saptamana deja sa puna calculatorul pe ea si nu imi ia nici un ban si am schimbat si bobinele a doua oara gratis (a zis ca vrea sa ajunga la "bottom of the problem and find out what's wrong" )
Ii schimbam pompa de benzina si egr dar m-am saturat cati bani am bagat in ea....pana sa mi se aprinda check engine-ul am apucat sa fac full service....
- Toate filtrele + ulei
- Discuri + placute de frane
- Distributie, pompa de apa + role...
Pentru inceput am picat de acord cu mecanicul sa bag un plin de benzina superioara cand termin ce am in rezervor si cu un aditiv puternic...sa schimb doar la peste 2,500 si sa incerc sa merg numai peste 2,000 rpm sa vedem daca are "sticky valves" cum a zis ca ar fi o alta posibilitate si ca poate se curata tot rahatul de prin motor si merge iar cum trebuie...
Astazi am mers doar peste 3,000rpm si am schimbat si la 6,000rpm vreo 3 viteze si nu mai dedea in nas asa rau cand ma opream la semafor etc
Acum mai am eroare doar pe cilindrul 2...
N-am calculator de bord dar in 20mile mi-a scazut o linie de benzina + ca am crezut ca o sa ies din masina si o sa ma apuc sa ii adun pistoanele de pe strada ))))))
- geeeorge23
- **
- 220 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
geeeorge23
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
Astra H 1.6 xep cand se incalzeste motorul nu mai trage indiferent de combustibil- benzina sau gpl. Am avut eroare la testul pedala frana+acc ECN 210300 pe care am sters-o pe tester dar culmea trage si mai greu acum. Nu mai are acel zvac in treapta 3 si 4 de ''te baga in scaun'' apas pedala pana-n podea si viteza creste foarte greu.
- marian giurgea
- *
- 3 mesaje
- din 17 Dec 2015
- Astra 2005 Z16XEP
- Dolj
marian giurgea
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2015
- Mesaj Privat
- Geo30
- **
- 117 mesaje
- din 02 Mar 2012
- Vectra 2001 Z16XE
- Suceava
Geo30
- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2012
- Mesaj Privat
- marian giurgea
- *
- 3 mesaje
- din 17 Dec 2015
- Astra 2005 Z16XEP
- Dolj
marian giurgea
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2015
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
Cu erorile alea spui ca trage bine masina? Daca martorul sta aprins inseamna ca cel putin o eroare din cele specificate este activ.
Cel mai bine este sa le stergi, si sa vezi care reapar. Cauzele pot fi multiple. La unii cauzele au fost Ecu, la altii electromotorul, la altii bobina de inductie , iar in cazul meu apareau din cauza mufei unui injector. Dar cand aparea eroarea masina mergea haotic, tremura ca naiba, nu tragea mai deloc + ca se simtea miros de benzina nearsa.
P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0301 Cylinder 1 Misfire Detected
P0302 Cylinder 2 Misfire Detected
P0303 Cylinder 3 Misfire Detected
P0304 Cylinder 4 Misfire Detected
P0314 Single Cylinder Misfire (Cylinder not Specified)
P1300, fuel tank empty parca
Cel mai bine este sa le stergi, si sa vezi care reapar. Cauzele pot fi multiple. La unii cauzele au fost Ecu, la altii electromotorul, la altii bobina de inductie , iar in cazul meu apareau din cauza mufei unui injector. Dar cand aparea eroarea masina mergea haotic, tremura ca naiba, nu tragea mai deloc + ca se simtea miros de benzina nearsa.
P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0301 Cylinder 1 Misfire Detected
P0302 Cylinder 2 Misfire Detected
P0303 Cylinder 3 Misfire Detected
P0304 Cylinder 4 Misfire Detected
P0314 Single Cylinder Misfire (Cylinder not Specified)
P1300, fuel tank empty parca
- Geo30
- **
- 117 mesaje
- din 02 Mar 2012
- Vectra 2001 Z16XE
- Suceava
Geo30
- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2012
- Mesaj Privat
Daca aceste erori ti-au aparut dintrodata s-ar putea sa fie de la benzina proasta. Am avut si eu doua erori ( 0302 0300 ), dar la mine au fost doua injectoare infundate , le-am curatat rezolvand problema . Dar inainte de asta am schimbat bobina , bujiile , am curatat egr si trotherul , am masurat compresia ( asta pentru a vedea daca nu este vro supapa blocata ) iar masina nu si-a revenit decut dupa intrventia mai sus mentionata. Erorile pe care le-ai enumerat sunt greu de depistat , trebuie sa le iei priin eliminare o parte din operatiile pe care le-am facut si eu . Bafta!
- marian giurgea
- *
- 3 mesaje
- din 17 Dec 2015
- Astra 2005 Z16XEP
- Dolj
marian giurgea
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2015
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
- Georgius
- **
- 380 mesaje
- din 12 Sep 2015
- Astra 2005 Z16XEP
- Prahova
Georgius
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2015
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
Sterge eroarea, vezi daca reapare, daca reaparare verifica cu testerul daca ai scanteie pe bobina (ai in opcom test coil) scanteia trebuie sa fie de culoare albastra.(asta trebuie so faci noaptea ca atunci vezi cel mai bine).
Daca ai scanteie albastra atunci verifica circuitul injectoarelor. In cazul meu a fost mufa de pe injectorul 1 desprinsa putin, de atunci nu mi-a mai aparut niciodata eroarea.
Daca ai scanteie albastra atunci verifica circuitul injectoarelor. In cazul meu a fost mufa de pe injectorul 1 desprinsa putin, de atunci nu mi-a mai aparut niciodata eroarea.
- Georgius
- **
- 380 mesaje
- din 12 Sep 2015
- Astra 2005 Z16XEP
- Prahova
Georgius
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2015
- Mesaj Privat
Cum testezi cu opc om? Gãsisem ceva gen test aprindere cilindru 1-2-3 și 4. Mai departe ce presupune testarea?
Am fãcut altceva pana aflu cum e cu opcom: Am schimbat bujiile intre ele și nimic pozitiv, am scos bobina iar și am pus bujia în fiecare fisa, și atins partea de deasupra fileului bujii de motor, toate dau scântei in capul bujiei cand se da la automat, excepție numãrul 1, deși am sperat ca nu am prins eu momentul scânteie sa spun asa. Am scãpat ieftin aparent , sper. Acum sa gãsesc una de proba sau mãcar sa cumpãr, neapãrat originala la astfel de mașini. Sa vedem cum se testeazã cu opcom. ...
Am fãcut altceva pana aflu cum e cu opcom: Am schimbat bujiile intre ele și nimic pozitiv, am scos bobina iar și am pus bujia în fiecare fisa, și atins partea de deasupra fileului bujii de motor, toate dau scântei in capul bujiei cand se da la automat, excepție numãrul 1, deși am sperat ca nu am prins eu momentul scânteie sa spun asa. Am scãpat ieftin aparent , sper. Acum sa gãsesc una de proba sau mãcar sa cumpãr, neapãrat originala la astfel de mașini. Sa vedem cum se testeazã cu opcom. ...