vecTAO
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2005
- Mesaj Privat
salut
tocmai am reusit sa`mi achizitionez o vectra 1.8s din 90, si am niste mici probleme care insa nu ma lasa sa dorm:
1. pompa de servo pierde ulei serios
2. instalatia electrica se pare ca a fost "imbunatatita" cu tot soiul de inventii.
si in mare am nevoie de sfaturile voastre in privinta gasirii unui mecanic si a uni electrician care sa ma ajute in privintele astea. de mentionat ca pasiunea me pentru mecanica este......
multumesc si imi pare bine ca exista un astfel de club.
tocmai am reusit sa`mi achizitionez o vectra 1.8s din 90, si am niste mici probleme care insa nu ma lasa sa dorm:
1. pompa de servo pierde ulei serios
2. instalatia electrica se pare ca a fost "imbunatatita" cu tot soiul de inventii.
si in mare am nevoie de sfaturile voastre in privinta gasirii unui mecanic si a uni electrician care sa ma ajute in privintele astea. de mentionat ca pasiunea me pentru mecanica este......
multumesc si imi pare bine ca exista un astfel de club.
florin
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 B X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2004
- Mesaj Privat
vecTAO
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2005
- Mesaj Privat
- King of the road
- **
- 489 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Mures
King of the road
- Mesaje scrise: 489
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
nu pot sa te ajut la probleme mentionate decit cu urmatorul sfat: electricienii buni sint pasari rare. dar rare. ai mare grija ca multi te scutura de bani degeaba, fara sa iti rezolve de fapt problemele.
in al doilea rind: daca nu ai facut asta deja, verifica tabla pe burta. e tara pacatoasa, mai ales la o masina atit de veche. urc-o pe o rampa si verifica toata burta cu atenti. in special marginea din fata (la picioarele locurilor din fata), marginea din spate si pragurile. apoi scaote mocheta de pe oalele rotilor din portbagaj si vezi in ce stare e tabla in jurul punctelor de prindere a amortizoarelor. mai bine muncesti putin degeaba decit sa iti iasa amortizoarele prin boxe (exagerez, apar simptome inainte sa se intimple asa ceva). toate asta sint lucruri constatate pe propria masina si confirmate si de altii.
s-o stapinesti sanatos.
in al doilea rind: daca nu ai facut asta deja, verifica tabla pe burta. e tara pacatoasa, mai ales la o masina atit de veche. urc-o pe o rampa si verifica toata burta cu atenti. in special marginea din fata (la picioarele locurilor din fata), marginea din spate si pragurile. apoi scaote mocheta de pe oalele rotilor din portbagaj si vezi in ce stare e tabla in jurul punctelor de prindere a amortizoarelor. mai bine muncesti putin degeaba decit sa iti iasa amortizoarele prin boxe (exagerez, apar simptome inainte sa se intimple asa ceva). toate asta sint lucruri constatate pe propria masina si confirmate si de altii.
s-o stapinesti sanatos.