Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
VA salut, ce pareri aveti despre faptul ca masina are tot timpul relanti marit, circa 950 rpm, si un sunet extrem de infundat resimtit in habitaclu? Am fost si la mecanic toti dau din umeri ca e frig, ca asa fac toate, dar totusi e normal la frig sa fie marit, dar deja apa ajunge la 80 grade dar relantiul nu vrea sa coboare pur si simplu!
Skip ads

  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salut.vezi si tu cat arata sondele de temperatura,ulei si antigel poate e vreuna defecta si de aia o tine turata.Nu are nici o eroare?
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Doar de bujii mi=a aparut ieri, dar relanti marit asa am de cand am scos-o din service, unde s-a schimbat termostatul, s-a curatat egr, care era si blocat dupa spusele mecanicului
  • gabrielexe

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Posed un Astra H 2005 caravan si in BC(activat la reprezentanta}nu am prea multe optiuni...este bordul cu afisor galben-portocakiu afisaj ca la ceasurile electronice vechi...cea mai slaba dotare...in meniu la PYT apre SLOW <CULTURE <ENTERTEYNENT si altele...ce inseamna?Este util caci i-mi arata temperatura antigelului{dupa ce activezi meniul secret}Se poate face ceva ca sa pot inchide geamurile cand inchid usile din telecomanda?Sau alte chestii mai funky?Multumesc anticipat tuturor celor care vor sa ma ajute Very Happy
  • gbl1008

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Salut
Am o corsa c 17dti si am probleme cu relantiul ,astazi am vazut ca nu mai coboara sub1000 de rotatii,inainte cand puneam frana isi revenea la normal ,
Ma poate ajuta cineva?
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Stati linistiti, eu am 2 masini diesel, un y17dt si z19dt si ambele fac la fel, au aprox 1000rpm la relanti.
Cel putin y17dt de 8ani asa face in fiecare iarna, nu-i problema
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Si la mine face asa, de cateva luni, anu trecut nu avea problema aceasta, era relantiul mare la ger, dar cum se incalzea scadea la 820 rpm, acum sta la 950 indiferent ce i-as face, iar inauntru se aude un sunet infundat!
  • gbl1008

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Salut
Consumul nu este mare ?
Cat consuma acuma cand este rece ? multumesc.
Am verificat senzorul de temperatura cu aparatul de masura si cand se incalzeste scade valoarea pana aproape de zero nu mam dus cu el pana la capat deci este in parametri ,altceva nu stiu ce ar mai fi. nu stiu cum as putea sa aduc relantiul la normal!
  • marcovici

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2008

  • Mesaj Privat
verifica daca incarca alternatorul !
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema ralanti marit la 950 Rpm asociat cu un sunet infundat in treapta a 2 a de la 1000 rpm pana la 1300 rpm.Am ceva cunostiinte de mecanica si am verificat :
-sonda temperatura. ok
-incarcarea ok.
-egr ok.
-boost ok
Ralanti-ul ideal dat de frabrica ar fi 850 Rrpm + - 50 rpm.Consumul la ralanti e ok 0.3 L/ h Eu cred ca este o problema de ECU deoarece uneori daca o turez putin pe loc scade sub 900 Rpm adica exact cum trebuie sa fie.
Arpopo consumul pe 3 zile exclusiv oras temperatura exterioara -10 -18 grade aproximativ 9 % poate mai mult.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Mie mi se intampla exact dupa ce am schimbat termostatul si a umblat la egr, care ar fi fost blocat cica. Aceeasi faza e si la mine daca o turez pe loc, relantiul cade normal la 850, dupa care urca imediat spre 950. Alta chestie, de cand sunt temperaturi pozitive, relantiul sta normal, iar cand e ger, frig, sta marit chiar si dupa ce se incalzeste
  • gbl1008

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata,
Am desfacut supapa de sens care se afla pe furtunul care duce de la vacum alternator la pompa de frana , am suflat in ea si am tras din ea , am montat la loc dupa care am luat borna de la baterie am lasat 5 minute si am pus borna la loc si a revenit relantiul la normal la 750 rotatii.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR