- pratmin
- OP
- 401 mesaje
- din 21 Sep 2004
- Agila 2002 Z12XE
- Comanesti
pratmin
- Mesaje scrise: 401
- Locatie: Comanesti
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2004
- Mesaj Privat
Revin cu o problema de pornire, sunt recunoscator daca este cineva care sa ma indrume ce teste sa fac pentru a descoperi cauza:
Numai cateodata, cand dau sa pornesc motorul, invarte doar electromotorul dar motorul nu vrea sa porneasca. In acelasi timp, becul cu cheita din bord clipeste; dupa ce inchid contactul si incerc a doua oara, clipeste din nou becul cu cheita, astept pana nu mai clipeste, dau cheie si motorul porneste ok, fara sa faca figuri. Mentionez ca face astfel in special cand motorul este cald, cu temperatura intre 40 si 80 grade C.
Dupa umila mea parere, poate fi:
- cheia, poate ca cip-ul nu face bine contact in cheie (???), dar mentionez ca singura cheie pe care o am este bine "legata" si nu "misca din incheieturi";
- injectoarele? am folosit acum vre-o 1000Km o solutie pentru curatat injectoarele si eliminat apa din benzina, sper sa nu fi afectat mai mult motorul, prin angrenarea mizeriilor din rezervor inspre camera de ardere...
Astept insa si alte pareri, as incepe cu teste pe care as putea sa le fac eu, mai intai, dupa care sa ma indrept daca e nevoie catre cei mai avizati pentru operatie.
Multumesc,
Florin
Numai cateodata, cand dau sa pornesc motorul, invarte doar electromotorul dar motorul nu vrea sa porneasca. In acelasi timp, becul cu cheita din bord clipeste; dupa ce inchid contactul si incerc a doua oara, clipeste din nou becul cu cheita, astept pana nu mai clipeste, dau cheie si motorul porneste ok, fara sa faca figuri. Mentionez ca face astfel in special cand motorul este cald, cu temperatura intre 40 si 80 grade C.
Dupa umila mea parere, poate fi:
- cheia, poate ca cip-ul nu face bine contact in cheie (???), dar mentionez ca singura cheie pe care o am este bine "legata" si nu "misca din incheieturi";
- injectoarele? am folosit acum vre-o 1000Km o solutie pentru curatat injectoarele si eliminat apa din benzina, sper sa nu fi afectat mai mult motorul, prin angrenarea mizeriilor din rezervor inspre camera de ardere...
Astept insa si alte pareri, as incepe cu teste pe care as putea sa le fac eu, mai intai, dupa care sa ma indrept daca e nevoie catre cei mai avizati pentru operatie.
Multumesc,
Florin
- pratmin
- OP
- 401 mesaje
- din 21 Sep 2004
- Agila 2002 Z12XE
- Comanesti
pratmin
- Mesaje scrise: 401
- Locatie: Comanesti
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2004
- Mesaj Privat
Am verificat cam tot ce s-a posta la probleme asemanatoare, dar nu se potriveste cu nici un simptom al colegilor mei. Nu se mai intampla absolut nimic altceva decat ca NU PORNESTE decat la a doua cheie, cateodata, dar numai cand e motorul cald: nu rece, nu fierbinte.
Turometru nu am, dar toate ledurile din bord, faruri etc., functioneaza normal. Mi se intampla cam la 2 porniri pe saptamana.
Martorul cu cheita palpaie/clipeste continuu, cat am cheia in pozitia de contact. De asemenea, clipeste cand vreau sa dau al doilea contact si amorseaza pompa, dupa care ramane aprins continuu pana pornesc motorul, apoi se stinge, ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic si motorul functioneaza normal.
Deci, este o problema temporara, poate fi vorba de un contact/mufa ceva care are probleme? Voi incerca sa le curat pe toate cand se face mai cald, sper sa fie doar atat. Cand mi-au schimbat uleiul la service, mi-au scapat si pe senzorul de sub filtru, voi incepe curatarea cu acela. Poate el avea influenta?
Atat deocamdata. Multumesc inca o data,
Florin
Turometru nu am, dar toate ledurile din bord, faruri etc., functioneaza normal. Mi se intampla cam la 2 porniri pe saptamana.
Martorul cu cheita palpaie/clipeste continuu, cat am cheia in pozitia de contact. De asemenea, clipeste cand vreau sa dau al doilea contact si amorseaza pompa, dupa care ramane aprins continuu pana pornesc motorul, apoi se stinge, ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic si motorul functioneaza normal.
Deci, este o problema temporara, poate fi vorba de un contact/mufa ceva care are probleme? Voi incerca sa le curat pe toate cand se face mai cald, sper sa fie doar atat. Cand mi-au schimbat uleiul la service, mi-au scapat si pe senzorul de sub filtru, voi incepe curatarea cu acela. Poate el avea influenta?
Atat deocamdata. Multumesc inca o data,
Florin
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- pratmin
- OP
- 401 mesaje
- din 21 Sep 2004
- Agila 2002 Z12XE
- Comanesti
pratmin
- Mesaje scrise: 401
- Locatie: Comanesti
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Sa fie asa simplu ? IMO il ai sub volan vezi ca se vede aici : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11114
Ultima modificare făcută de dancuciureanu la Mie 07 Feb, 2007 3:31 pm
Ultima modificare făcută de dancuciureanu la Mie 07 Feb, 2007 3:31 pm
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Cheia are un cip in ea fara altceva. Poti sa desfaci cheia si sa-l lipesti pe sub volan. Dupa asta mergi cu orice cheie dar fara cip. Trage si tu de mufa de la IMO si curata. La fel si cu ECU poate acolo o fi ceva....
ECU daca nu stii care este il ai aici : https://upload4.postimage.or...hoto_hosting.html in dreapta-jos se vede, mufe 2 buc cu multi pini.
Ultima modificare făcută de dancuciureanu la Mie 07 Feb, 2007 3:33 pm
ECU daca nu stii care este il ai aici : https://upload4.postimage.or...hoto_hosting.html in dreapta-jos se vede, mufe 2 buc cu multi pini.
Ultima modificare făcută de dancuciureanu la Mie 07 Feb, 2007 3:33 pm
- pratmin
- OP
- 401 mesaje
- din 21 Sep 2004
- Agila 2002 Z12XE
- Comanesti
pratmin
- Mesaje scrise: 401
- Locatie: Comanesti
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2004
- Mesaj Privat
crobert
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Iasi/Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2007
- Mesaj Privat
Va salut domnilor,
Voi spunea toata poveste cap coada sa fiu cat mai bine inteles.
Asadar...Bucuresti, luni dimineata ora 4, ma sui in masina, pornesc motorul care porneste mai greu decat normal si totodata imi ramane si martorul "cheita" aprins. Bun, stau si astept nitel sa vad daca se stinge, si nimic. opresc, pornesc din nou si becul se stinge. OK. pornesc la drum spre Iasi. In colentina alimentez de la un Petrom si-i dau bice. La o bucata buna de drum m-am oprit sa ma odihnesc nitel, dupa care iarasi la drum. Pornesc, si observ ca-mi ramane aprins martorul "abgas". martor care nu s-a mai stins de-atunci. La Bacau am oprit la Gold & Platin si i-am intrebat ce se intampla. S-a suit un nene a turat motorul puternic de cateva ori si mi-a zis ca poate fi de la benzina, la care mi-a recomandat sa cumpar un aditiv sa-l torn in rezervor, aditiv care ar ajuta la curatarea supapelor. Am plecat din nou la drum, becul aprins in continuare, (am uitat sa mentionez: masina a dat de cateva ori scurt "in nas" de cateva ori pe parcursul drumului in vitezele a 4-a si a 5-a).
Bun...am ajuns acasa (in iasi), m-am dus la autocenter si mi-am cumparat pompa de apa, ulei, filtru de ulei si filtru de aer. pompa de apa si schimbul la ulei plus filtrul de ulei, le-am schimbat ieri. (m-am bucurat ca rezolvasem problema cu pompa de apa care facea un zgommot ingrozitor).
Mentionez ca ieri am circulat cu martorul abgas aprins.
Aseara am stat calare pe forum sa caut solutii la problema cu martorul "abgas". Am gasit informatii ca ar putea fi aprins dintr-o multime de motive. O posibila rezolvare ar putea fi resetarea ECU prin eliberarea bornei minim jumatate de ora.
Azi dimineata dupa ce am montat filtrul de aer am eliberat borna cam o ora; dupa care am pus borna la loc in cele mai bune conditii si am dat sa pornesc sa vad rezultatul.
Surpriza! Motorul nu mai porneste de nici-o culoare. Cand pun contactul martorii "cheie", "abgas" si "EPS" raman aprinsi continu (nu stiu cum e corect sa ramana doar la contactul pus). Am reincercat dupa cateva ore si rezultatul e acelasi.
Am nevoie de ajutorul vostru!!!. Nici n-am apucat sa inscriu masina pe numele meu
De unde sa incep sa verific? asa...din aproape'n aproape
Multumesc, pt. orice informatie.
Voi spunea toata poveste cap coada sa fiu cat mai bine inteles.
Asadar...Bucuresti, luni dimineata ora 4, ma sui in masina, pornesc motorul care porneste mai greu decat normal si totodata imi ramane si martorul "cheita" aprins. Bun, stau si astept nitel sa vad daca se stinge, si nimic. opresc, pornesc din nou si becul se stinge. OK. pornesc la drum spre Iasi. In colentina alimentez de la un Petrom si-i dau bice. La o bucata buna de drum m-am oprit sa ma odihnesc nitel, dupa care iarasi la drum. Pornesc, si observ ca-mi ramane aprins martorul "abgas". martor care nu s-a mai stins de-atunci. La Bacau am oprit la Gold & Platin si i-am intrebat ce se intampla. S-a suit un nene a turat motorul puternic de cateva ori si mi-a zis ca poate fi de la benzina, la care mi-a recomandat sa cumpar un aditiv sa-l torn in rezervor, aditiv care ar ajuta la curatarea supapelor. Am plecat din nou la drum, becul aprins in continuare, (am uitat sa mentionez: masina a dat de cateva ori scurt "in nas" de cateva ori pe parcursul drumului in vitezele a 4-a si a 5-a).
Bun...am ajuns acasa (in iasi), m-am dus la autocenter si mi-am cumparat pompa de apa, ulei, filtru de ulei si filtru de aer. pompa de apa si schimbul la ulei plus filtrul de ulei, le-am schimbat ieri. (m-am bucurat ca rezolvasem problema cu pompa de apa care facea un zgommot ingrozitor).
Mentionez ca ieri am circulat cu martorul abgas aprins.
Aseara am stat calare pe forum sa caut solutii la problema cu martorul "abgas". Am gasit informatii ca ar putea fi aprins dintr-o multime de motive. O posibila rezolvare ar putea fi resetarea ECU prin eliberarea bornei minim jumatate de ora.
Azi dimineata dupa ce am montat filtrul de aer am eliberat borna cam o ora; dupa care am pus borna la loc in cele mai bune conditii si am dat sa pornesc sa vad rezultatul.
Surpriza! Motorul nu mai porneste de nici-o culoare. Cand pun contactul martorii "cheie", "abgas" si "EPS" raman aprinsi continu (nu stiu cum e corect sa ramana doar la contactul pus). Am reincercat dupa cateva ore si rezultatul e acelasi.
Am nevoie de ajutorul vostru!!!. Nici n-am apucat sa inscriu masina pe numele meu
De unde sa incep sa verific? asa...din aproape'n aproape
Multumesc, pt. orice informatie.
- pratmin
- OP
- 401 mesaje
- din 21 Sep 2004
- Agila 2002 Z12XE
- Comanesti
pratmin
- Mesaje scrise: 401
- Locatie: Comanesti
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2004
- Mesaj Privat
Mai intai poti incerca prin scoaterea mufei de la debitmetru si pornirea motorului fara aceasta mufa. Daca motorul porneste, nu vei avea o turatie stabila, dar cel putin vezi daca debitmetrul are vre-o influenta...
Al doilea pas pe care sa-l faci este sa verifici sonda lambda, cea de pe catalizator; masuratorile le gasesti tot pe forum.
Totusi, testerul la un service este cel care te-ar putea lumina... poate mai au alti colegi de pe forum idei.
O zi buna,
Florin
Al doilea pas pe care sa-l faci este sa verifici sonda lambda, cea de pe catalizator; masuratorile le gasesti tot pe forum.
Totusi, testerul la un service este cel care te-ar putea lumina... poate mai au alti colegi de pe forum idei.
O zi buna,
Florin
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
La Robert cam asa a fost :
Bec de MIL (masina cu cheita) aprins, nu se stinge dar nici nu clipeste. Electromotorul invirte si atit, injectoarele nu prea aveam cum sa le aud daca se deschid dar presiune benzina la rampa lor zero. De obicei cind bagi cheia se aude pentru citeva secunde in spate-potbagaj pompa de benzina dar la el muta nu alta. Si asa am pornit pe o pista gresita, masurat relee, comanda releu, motoras actionat separat cu o baterie .... pompa era buna. Clar ECU nu vroia sa ii dea comanda. Luat laptop de la servici instalat totul de la windows pina la ultima saracie si surpriza, 4 coduri eroare : 2xP0120, P0220, P0335. Culmea nu aveam la mine fisierul cu DTC-uri. Mers la internet si acum se lumina treaba : throttle body si crankshaft senzor. Buba era de la animala aia de senzor. ECU nu vede rotatia arborelui si nu baga benzina, nu da scinteie, nu deschide injectoare. Am incercat sa scoatem senzorul dar pozitia de lucru era imposibila, undeva sub admisie-ECU si numai pe jos se poate ajunge. Ridicat masina pe cric, dar pozitia incomoda total si nici nu prea se vede ce faci.
Asa ca a tras masina la un service mai apropiat si ridicata. Evident ca baietii au pus si ei testerul (85ron) si au gasit tot P0335 ca in rest am sters eu macar sa stim cind si care le mai da. El a optat pentru un senzor Facet de 80ron ca cel Bosch (original) era cam 240. Senzorul il are asa ca o sa va fac o poza ca nu cumva sa-l confundati cu cel de detonatie care tot pe acolo este si tot cu 2 pini.
Bec de MIL (masina cu cheita) aprins, nu se stinge dar nici nu clipeste. Electromotorul invirte si atit, injectoarele nu prea aveam cum sa le aud daca se deschid dar presiune benzina la rampa lor zero. De obicei cind bagi cheia se aude pentru citeva secunde in spate-potbagaj pompa de benzina dar la el muta nu alta. Si asa am pornit pe o pista gresita, masurat relee, comanda releu, motoras actionat separat cu o baterie .... pompa era buna. Clar ECU nu vroia sa ii dea comanda. Luat laptop de la servici instalat totul de la windows pina la ultima saracie si surpriza, 4 coduri eroare : 2xP0120, P0220, P0335. Culmea nu aveam la mine fisierul cu DTC-uri. Mers la internet si acum se lumina treaba : throttle body si crankshaft senzor. Buba era de la animala aia de senzor. ECU nu vede rotatia arborelui si nu baga benzina, nu da scinteie, nu deschide injectoare. Am incercat sa scoatem senzorul dar pozitia de lucru era imposibila, undeva sub admisie-ECU si numai pe jos se poate ajunge. Ridicat masina pe cric, dar pozitia incomoda total si nici nu prea se vede ce faci.
Asa ca a tras masina la un service mai apropiat si ridicata. Evident ca baietii au pus si ei testerul (85ron) si au gasit tot P0335 ca in rest am sters eu macar sa stim cind si care le mai da. El a optat pentru un senzor Facet de 80ron ca cel Bosch (original) era cam 240. Senzorul il are asa ca o sa va fac o poza ca nu cumva sa-l confundati cu cel de detonatie care tot pe acolo este si tot cu 2 pini.
crobert
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Iasi/Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2007
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Se pare ca Dan mi-a luat-o inainte cu explicatiile despre problema care am avut-o.
Asa cum spunea si Dan, in ceea ce priveste senzorul, am fost nevoit sa merg la un service pt. a umbla in cele mai bune conditii sub masina. Toata treaba a durat 20 minute si se face f. usor. Manopera platita pt. inlocuirea senzorului a fost de 30 ron. Am cerut si deviz de montaj pt. a beneficia de garantia oferita de magazinpt. senzor, care este de 18 luni.
Totusi a ramas in continuare acea coincidenta ciudata; si anume senzorul s-a "prajit" dupa ce am eliberat borna de la bateria cam aproximativ o ora. Mai concret, seara am mers cu masina fara probleme, a doua zi dimineata am eliberat borna dupa care nu a mai pornit.
Oricum, ma bucur ca am rezolvat, astfel reusind sa merg la RAR dupa certificatul de autenticitate si imediat apoi la politie pt. depus actele pt. inmatriculare.
Ca o paranteza, din pacate am descoperit, in cartea de service, ca numarul de kilometri de la bord a fost modificat cam cu 30.000 (zic eu) in minus. Asta e, a fost greseala mea ca nu am verificat cu atentie.
Multumesc lui DanCuciureanu pt. ajutorul si sprijinul si sfaturile acordate.
Numai bine.
Se pare ca Dan mi-a luat-o inainte cu explicatiile despre problema care am avut-o.
Asa cum spunea si Dan, in ceea ce priveste senzorul, am fost nevoit sa merg la un service pt. a umbla in cele mai bune conditii sub masina. Toata treaba a durat 20 minute si se face f. usor. Manopera platita pt. inlocuirea senzorului a fost de 30 ron. Am cerut si deviz de montaj pt. a beneficia de garantia oferita de magazinpt. senzor, care este de 18 luni.
Totusi a ramas in continuare acea coincidenta ciudata; si anume senzorul s-a "prajit" dupa ce am eliberat borna de la bateria cam aproximativ o ora. Mai concret, seara am mers cu masina fara probleme, a doua zi dimineata am eliberat borna dupa care nu a mai pornit.
Oricum, ma bucur ca am rezolvat, astfel reusind sa merg la RAR dupa certificatul de autenticitate si imediat apoi la politie pt. depus actele pt. inmatriculare.
Ca o paranteza, din pacate am descoperit, in cartea de service, ca numarul de kilometri de la bord a fost modificat cam cu 30.000 (zic eu) in minus. Asta e, a fost greseala mea ca nu am verificat cu atentie.
Multumesc lui DanCuciureanu pt. ajutorul si sprijinul si sfaturile acordate.
Numai bine.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Stimati colegi senzorul de crankshaft mi-a facut si mie figuri. Cred ca este un virus care se transmite ca altfel nu imi explic. Cred ca i l-am adus la a mea pe mini de la Robert.
Primul simptom, dau la cheie si a invirtit mai mult ca sa porneasca, becul cu masinuta si cheita a ramas aprins. Am mai facut citeva porniri si imi era clar ca este de la el. Turatia era mai mare la ralanti, cam 1250 dupa care brusc s-a stins MIL si s-a aprins exhaust ! Asta m-a bagat in ceata total, de acum ma rugam sa nu fie debitmetru sau vreo sonda de oxigen. Am citi cod eroare si m-am linistit, numai P0335 stocat. Asa ca ma pun pe desfacut, se poate pe sus dar e incomod tare cel mai simplu pe jos cu masina ridicata cu doua cricuri. Scot surubul si incerc sa-l extrag dar mai mult de 1 cm nu iesea animalul. Asa ca pun aparatul de masura pe el sa vad daca este macar bun, in speranta ca este murdar. Nimic, nici macar pe scala de 200Mohm. Totusi cum de am mers cu ea ? Pun surubul la loc, cuplez bateria si dau la cheie, nimic ! Asa ca ma duc si cumpar la fel FACET de la Paneuro si pun aparatul pe ala nou, asta avea cam 0,96Kohm. Pe ala vechi l-am scos FORTAT prin metoda animal. Restul pe larg la Senzori camshaft/cranckshaft.
Ca idee daca invirte mai mult ca sa porneasca deja sa va ginditi la el !
Primul simptom, dau la cheie si a invirtit mai mult ca sa porneasca, becul cu masinuta si cheita a ramas aprins. Am mai facut citeva porniri si imi era clar ca este de la el. Turatia era mai mare la ralanti, cam 1250 dupa care brusc s-a stins MIL si s-a aprins exhaust ! Asta m-a bagat in ceata total, de acum ma rugam sa nu fie debitmetru sau vreo sonda de oxigen. Am citi cod eroare si m-am linistit, numai P0335 stocat. Asa ca ma pun pe desfacut, se poate pe sus dar e incomod tare cel mai simplu pe jos cu masina ridicata cu doua cricuri. Scot surubul si incerc sa-l extrag dar mai mult de 1 cm nu iesea animalul. Asa ca pun aparatul de masura pe el sa vad daca este macar bun, in speranta ca este murdar. Nimic, nici macar pe scala de 200Mohm. Totusi cum de am mers cu ea ? Pun surubul la loc, cuplez bateria si dau la cheie, nimic ! Asa ca ma duc si cumpar la fel FACET de la Paneuro si pun aparatul pe ala nou, asta avea cam 0,96Kohm. Pe ala vechi l-am scos FORTAT prin metoda animal. Restul pe larg la Senzori camshaft/cranckshaft.
Ca idee daca invirte mai mult ca sa porneasca deja sa va ginditi la el !
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
crobert
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Iasi/Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
doodym
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2007
- Mesaj Privat
doodym
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2007
- Mesaj Privat