Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • tm99hot

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Buna dragi colegi,sunt de profesie mecanic,insa specializat Bmw,asadar cu Opel-ul nu prea le am.
Imi doresc sa ma lamureasca cineva despre problema mea care sta in felul urmator:
Am achizitionat un Opel Corsa B an 2000 motor z10xe care nu pornea,ii masor compresia,avea cand 5 ,cand 3 ,cand 0,imi zic in gand..,,,a gata segmenti supape,il fac cap coada sa stiu de un lucru.Desfac motorul.cumpar cuzineti,segmenti,ii montez.Duc chiulasa la facut,si ii spun sa faca tot ce trebuie,,,ok.merg dupa chiulasa si imi zice e ok si nu i a facut decat plan pentru ca a verificat si are supapele bune.Mirat o iau si o montez,strang in ordinea de pe autodata ,totul cu dinamometrica,decomprim compensatorii hidraulici,ii montez impreuna cu culbutori si axe,blochez vibrochenul in bloc ,am sdv de opel,ii bag cuiul la intinzator,ii montez sdv pt tabla de la senzorul de camshaft blochez axele cu came,montez patina,dau drumul la intinzatorul de la lant,misc putin de fulii sa se aseze lantul,tin cu 22 contra pe ax si strang,tot cu dinamometrica,scot blocatoarele,invart la mana,pun din nou blocatoarele,totul e la semn,montez si dau cheie,merge rotund cateva secunde-atat cat tacanea-apoi dupa ce s au amorsat compensatorii a inceput sa mearga aiurea,ma enervez si o abandonez o perioada ,stau si ma gandesc ce poate sa aiba,scot bujiile masor compresia exact ca inainte,ma enervez din nou,dau jos chiulasa si ma duc la rectificat ii spun la om ca e ceva la supape.o las la el,mai incolo ma duc sa o iau ,cica e ok ca imi da in scris.zic na fain,o iau o montez din nou si imi zic hai sa pun alti compensatori ,daca totul e ok la chiulasa inseam na ca imi sunt atacate supapele,iau compensatorii de la de la un prieten care a zis ca motorul a mers bine.imi zic hai sa iau si axele si culbutori,apoi ma razgandesc,pt ca ale mele nu au uzura,montez totul si surpriza merge frumos,il las sa se incalzeasca si il accelerez,imi pocneste uneori pe admisie cand ii dau full gas pe loc,pun diagnoza,nimic,scot bobina bag bujiile si ii dau din diagnoza sa vad ce scanteie am,cam anemica,pun alte bujii,la fel incerc cu alte doua bobine de inductie,la fel imi zic asta e opel ul pun bobina mea la loc cu alte bujii,la fel merge,vreau sa zic ca motorul nu merge rau,pentru majoritatea este ok insa pt mine nu,ii punt ceasul de vaccum leak si il accelerez,la ralanti imi sta pe verde,daca il accelerez incet imi ramane pe verde.daca il accelerez brusc se duce catre bad ignition timing,late valve sau air leak,am pulverizat benzina peste furtune galerie de admisie injectoare ,motorul nu se tureaza singur sa ma faca sa cred ca trage aer fals.distributia este buna,si totusi in ralanti am o mica oscilatie undeva intre 40 si 70 rpm.ralantiul este la 1000=1040 rpm,pe live data unghiul de avans aprindere in comparatie cu cel de pe autodata e la fel,sonda de temperatura apa ce duce la ecu am schimbat o,dar uneori cand accelerez brusc da rateu pe admisie,ce poate sa aiba,arc supapa slabit ?sau?ca nu mai inteleg totul e ok, am compresie 15,aaa si inca ceva pe live data vad ca trec pe active inactive doua termene care nu stiu cu ce sa le asociez si cum sa interpretez,daca e bine sau nu,unul este hall sensor=active-inactive,revolution signal active-inactive,in speranta ca ma puteti ajuta ce vreun sfat.Multulesc!
Skip ads

  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,029
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Daca spui ca nu ai pierderi de vaccum incearca sa-i pui alte axe cu came. poate sunt la fel de uzate precum tachetii hidraulici sau camele de pele au altfel de unghiuri
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Incearca sa faci o proba functionala,cu sonda lambda amonte,demontata. In cazul evacuarii partial obturate,efectele sunt in mare parte ca cele descrise mai sus. E doar o parere,ce se poate confirma sau...,nu!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,464
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pune un debitmetru de proba, e boala clasica la X10/12XE si Z10/12XE/XEP. Alta belea este EGR, poate nu deschide la talpa scurta.
Pe Corsa B nu am vazut Z10XE, doar X10XE, sigur este Z10XE ?
  • tm99hot

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2013

  • Mesaj Privat
AM SCHIMBAT DEBITMETRU,SONDA TEMPERATURA APA,EGR,SI LA FEL FACE,MOTORUL MERGE OK,DAR PE LOC LA ACELERARE AGRESIVA IMI DA CATE UN RATEU PE ADMISIE....CAND SI CAND.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,322
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Mai incearca, senzor detonatie, test injectoare, alt ECU. Corsa B n-a avut vreodata Z10XE.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR