tm99hot
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2013
- Mesaj Privat
Buna dragi colegi,sunt de profesie mecanic,insa specializat Bmw,asadar cu Opel-ul nu prea le am.
Imi doresc sa ma lamureasca cineva despre problema mea care sta in felul urmator:
Am achizitionat un Opel Corsa B an 2000 motor z10xe care nu pornea,ii masor compresia,avea cand 5 ,cand 3 ,cand 0,imi zic in gand..,,,a gata segmenti supape,il fac cap coada sa stiu de un lucru.Desfac motorul.cumpar cuzineti,segmenti,ii montez.Duc chiulasa la facut,si ii spun sa faca tot ce trebuie,,,ok.merg dupa chiulasa si imi zice e ok si nu i a facut decat plan pentru ca a verificat si are supapele bune.Mirat o iau si o montez,strang in ordinea de pe autodata ,totul cu dinamometrica,decomprim compensatorii hidraulici,ii montez impreuna cu culbutori si axe,blochez vibrochenul in bloc ,am sdv de opel,ii bag cuiul la intinzator,ii montez sdv pt tabla de la senzorul de camshaft blochez axele cu came,montez patina,dau drumul la intinzatorul de la lant,misc putin de fulii sa se aseze lantul,tin cu 22 contra pe ax si strang,tot cu dinamometrica,scot blocatoarele,invart la mana,pun din nou blocatoarele,totul e la semn,montez si dau cheie,merge rotund cateva secunde-atat cat tacanea-apoi dupa ce s au amorsat compensatorii a inceput sa mearga aiurea,ma enervez si o abandonez o perioada ,stau si ma gandesc ce poate sa aiba,scot bujiile masor compresia exact ca inainte,ma enervez din nou,dau jos chiulasa si ma duc la rectificat ii spun la om ca e ceva la supape.o las la el,mai incolo ma duc sa o iau ,cica e ok ca imi da in scris.zic na fain,o iau o montez din nou si imi zic hai sa pun alti compensatori ,daca totul e ok la chiulasa inseam na ca imi sunt atacate supapele,iau compensatorii de la de la un prieten care a zis ca motorul a mers bine.imi zic hai sa iau si axele si culbutori,apoi ma razgandesc,pt ca ale mele nu au uzura,montez totul si surpriza merge frumos,il las sa se incalzeasca si il accelerez,imi pocneste uneori pe admisie cand ii dau full gas pe loc,pun diagnoza,nimic,scot bobina bag bujiile si ii dau din diagnoza sa vad ce scanteie am,cam anemica,pun alte bujii,la fel incerc cu alte doua bobine de inductie,la fel imi zic asta e opel ul pun bobina mea la loc cu alte bujii,la fel merge,vreau sa zic ca motorul nu merge rau,pentru majoritatea este ok insa pt mine nu,ii punt ceasul de vaccum leak si il accelerez,la ralanti imi sta pe verde,daca il accelerez incet imi ramane pe verde.daca il accelerez brusc se duce catre bad ignition timing,late valve sau air leak,am pulverizat benzina peste furtune galerie de admisie injectoare ,motorul nu se tureaza singur sa ma faca sa cred ca trage aer fals.distributia este buna,si totusi in ralanti am o mica oscilatie undeva intre 40 si 70 rpm.ralantiul este la 1000=1040 rpm,pe live data unghiul de avans aprindere in comparatie cu cel de pe autodata e la fel,sonda de temperatura apa ce duce la ecu am schimbat o,dar uneori cand accelerez brusc da rateu pe admisie,ce poate sa aiba,arc supapa slabit ?sau?ca nu mai inteleg totul e ok, am compresie 15,aaa si inca ceva pe live data vad ca trec pe active inactive doua termene care nu stiu cu ce sa le asociez si cum sa interpretez,daca e bine sau nu,unul este hall sensor=active-inactive,revolution signal active-inactive,in speranta ca ma puteti ajuta ce vreun sfat.Multulesc!
Imi doresc sa ma lamureasca cineva despre problema mea care sta in felul urmator:
Am achizitionat un Opel Corsa B an 2000 motor z10xe care nu pornea,ii masor compresia,avea cand 5 ,cand 3 ,cand 0,imi zic in gand..,,,a gata segmenti supape,il fac cap coada sa stiu de un lucru.Desfac motorul.cumpar cuzineti,segmenti,ii montez.Duc chiulasa la facut,si ii spun sa faca tot ce trebuie,,,ok.merg dupa chiulasa si imi zice e ok si nu i a facut decat plan pentru ca a verificat si are supapele bune.Mirat o iau si o montez,strang in ordinea de pe autodata ,totul cu dinamometrica,decomprim compensatorii hidraulici,ii montez impreuna cu culbutori si axe,blochez vibrochenul in bloc ,am sdv de opel,ii bag cuiul la intinzator,ii montez sdv pt tabla de la senzorul de camshaft blochez axele cu came,montez patina,dau drumul la intinzatorul de la lant,misc putin de fulii sa se aseze lantul,tin cu 22 contra pe ax si strang,tot cu dinamometrica,scot blocatoarele,invart la mana,pun din nou blocatoarele,totul e la semn,montez si dau cheie,merge rotund cateva secunde-atat cat tacanea-apoi dupa ce s au amorsat compensatorii a inceput sa mearga aiurea,ma enervez si o abandonez o perioada ,stau si ma gandesc ce poate sa aiba,scot bujiile masor compresia exact ca inainte,ma enervez din nou,dau jos chiulasa si ma duc la rectificat ii spun la om ca e ceva la supape.o las la el,mai incolo ma duc sa o iau ,cica e ok ca imi da in scris.zic na fain,o iau o montez din nou si imi zic hai sa pun alti compensatori ,daca totul e ok la chiulasa inseam na ca imi sunt atacate supapele,iau compensatorii de la de la un prieten care a zis ca motorul a mers bine.imi zic hai sa iau si axele si culbutori,apoi ma razgandesc,pt ca ale mele nu au uzura,montez totul si surpriza merge frumos,il las sa se incalzeasca si il accelerez,imi pocneste uneori pe admisie cand ii dau full gas pe loc,pun diagnoza,nimic,scot bobina bag bujiile si ii dau din diagnoza sa vad ce scanteie am,cam anemica,pun alte bujii,la fel incerc cu alte doua bobine de inductie,la fel imi zic asta e opel ul pun bobina mea la loc cu alte bujii,la fel merge,vreau sa zic ca motorul nu merge rau,pentru majoritatea este ok insa pt mine nu,ii punt ceasul de vaccum leak si il accelerez,la ralanti imi sta pe verde,daca il accelerez incet imi ramane pe verde.daca il accelerez brusc se duce catre bad ignition timing,late valve sau air leak,am pulverizat benzina peste furtune galerie de admisie injectoare ,motorul nu se tureaza singur sa ma faca sa cred ca trage aer fals.distributia este buna,si totusi in ralanti am o mica oscilatie undeva intre 40 si 70 rpm.ralantiul este la 1000=1040 rpm,pe live data unghiul de avans aprindere in comparatie cu cel de pe autodata e la fel,sonda de temperatura apa ce duce la ecu am schimbat o,dar uneori cand accelerez brusc da rateu pe admisie,ce poate sa aiba,arc supapa slabit ?sau?ca nu mai inteleg totul e ok, am compresie 15,aaa si inca ceva pe live data vad ca trec pe active inactive doua termene care nu stiu cu ce sa le asociez si cum sa interpretez,daca e bine sau nu,unul este hall sensor=active-inactive,revolution signal active-inactive,in speranta ca ma puteti ajuta ce vreun sfat.Multulesc!
Tiaz- Suspendat
- 1,029 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,029
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
tm99hot
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2013
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,322 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,322
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat