alexs26
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2013
- Mesaj Privat
Sper sa nu deranjez cu deschiderea noului topic,dar sunt nou pe forum
Mi s-a blocat rola de la intanzitor si mi s-a rupt cureaua ,ma puteti ajuta cu un pret informativ si daca s-au cauzat ceva stricaciuni la masina ,noroc ca mi s-a rupt in fata casei si am mers doar cateva sute de metri cu ea asa! si inca ceva unde pot gasi si eu codul motor,si cam cat ar costa rola si daca zic bine,pentru ca inainte de a se rupe se auzea un vajait ,sub rola de la servo ,ma gandesc ca-i rola acea micuta de sub servo ,multumesc frumos
Mi s-a blocat rola de la intanzitor si mi s-a rupt cureaua ,ma puteti ajuta cu un pret informativ si daca s-au cauzat ceva stricaciuni la masina ,noroc ca mi s-a rupt in fata casei si am mers doar cateva sute de metri cu ea asa! si inca ceva unde pot gasi si eu codul motor,si cam cat ar costa rola si daca zic bine,pentru ca inainte de a se rupe se auzea un vajait ,sub rola de la servo ,ma gandesc ca-i rola acea micuta de sub servo ,multumesc frumos
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Alex2490
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2013
- Mesaj Privat
- john3976
- **
- 132 mesaje
- din 23 Jun 2011
- Vectra 1997 x16xel
- Timis
john3976
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2011
- Mesaj Privat
cureaua de accesorii i s-a rupt...citez aia de sub servo,deci...fuga la magazin cumperi rola intinzatoare si curea si le montezi sau le monteaza un mecanic.codul motorului il ai in cartea tehnica ceva de gen x16 xel sau x18 xe sau y16xe sau z16 sau...sau...dar ia talonul cu tine si stiu aia la magazin ce sa iti dea.fiind din tm poti lua leg cu mine si te ajut cu mai multe informatii.bfta
alexs26
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2013
- Mesaj Privat
gata s-a rezolvat ,totul o fost ok ,in afara de rola si curea nu au trebuit sa cumpar nimic,intr-adevar a fost putin cam scump dar per total totul o fost ok ,si acum inca ceva... de cateva zile dupa ce-i motoru` cald cand o accerez sa zicem de la 1500 rpm pana in 3500 rpm parca merge masina in 3 pistoane ,am vrut sa fac azi o depasire si m-am cam taiat ca nu tragea deloc,am vorbit cu un mecanic si imi zicea ca ori ceva electric,ori bujiile,precizez ca asta se intampla doar dupa ce motorul atinge temperatura de 90 de grade,si rulez cu el asa cam 10 km ,dupa ce ruleaza 10 -12 km la temp de 90 de grade incepe sa faca figuri,ceva rezolvari ?
Multumesc frumos
Multumesc frumos
- john3976
- **
- 132 mesaje
- din 23 Jun 2011
- Vectra 1997 x16xel
- Timis
john3976
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Alin-Smith
- ***
- 715 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Insignia 2010 A18xer
- Arges
Alin-Smith
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010 A18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
alexs26
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2013
- Mesaj Privat
- marius_astra
- *
- 7 mesaje
- din 14 Feb 2015
- Astra 2004
- Buzau
marius_astra
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2015
- Mesaj Privat
Salutare! De ceva vreme masina mea opel astra h model 2004 cdti pornea foarte greu sau sau pornea la prima cheie, mergea 10 secunde, apoi se oprea si pornea foarte greu. am fost cu ea la tester si mi-au spus ca e de la cheie(nu o recunoaste senzorul). am mai mers asa vreo 2 saptamani pana aseara cand am patit acelasi lucru(a pornit, a mers 10 secunde si s-a oprit dupa care a pornit foarte greu). dupa ce a pornit, am inceput sa merg si am observat ca frana este tare si nu tine deloc. am mers circa 3 km asa fara frane cu viteza redusa si mi s-a aprins in bord martorul "baterie" cu rosu. am ajuns cu bine acasa, am oprit motorul si apoi am incercat sa o repornesc si nu a mai pornit. am incercat sa o pornesc si dimineata. nu a pornit. din ce am citit pe forum aici,as avea doua probleme: 1. sa schimb borcanul in care se afla filtrul de motorina fiindca trage aer pe undeva pe acolo. 2. s-a blocat vreo rola de pe la accesorii deoarece am verificat si cureaua accesorii nu e rupta. am uitat sa mentionez ca scoate un zgomot puternic in zona curelei de distributie. intrebarea mea e daca exista vreo posibilitate ca cele doua probleme sa aiba vreo legatura si de fapt sa fie o cu totul alta problema decat cele mentionate de mine. Multumesc anticipat!