Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare
  • secioreanunicolae

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2003 17cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salut ! Sunt Nicu, am un opel astra g 1.7 cdti din 2003 si am intampinat urmatoarele probleme :
- de ceva vreme, la franare se intareste pedala. Am mers la service si mi s-a recomandat sa schimb servo-frana (tulumba). La schimbare acesteia s-a constatat circa 0,5 l ulei in tulumba. Mentionez ca in urma cu aproximativ 3 ani am fost nevoit sa schimb motorul, deoarece s-a turat la 5000 de turatii si s-a gripat motorul. As vrea sa stiu de ce s-a gasit ulei in tulumba. E posibil sa aiba legatura cu ce s-a intamplat atunci, sa fie de vina semeringul de la pompa de vacuum de pe alternator sau sa fie altceva ? Ma poate ajuta cineva ? Multumesc !
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Sincer nu stapinesc bine functionarea sistemului,dar parerea mea e,ca daca lichidul gasit in servo are culoare inchisa(neagra),este ulei,daca este curat(transparent),este lichid de frina...
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Verifica pompa de vacuum. Ea are prostul obicei sa mai bage ulei pe instalatie, implicit in capsula vacumatica servo-frana.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR