Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • pepino

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1996 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2010

  • Mesaj Privat
azi de dimineata cand m-am dus la masina volanul era blocat, am incercat metoa clasica: am bagat cheia in contact, am miscat stanga dreapta de volan, dar supriza, nu am putut sa invart de cheie. cred ca prob este contactul. va rog ajutati-ma cu sfaturi.
este vb despre un opel vectra b din 96
  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
e nasol. cind ai scos cheia ti a sarit arculetul de la contact ? nu ti a ramas inauntru? se poate rectifica butucul. e aici tutorial pt asa ceva
  • pepino

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1996 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2010

  • Mesaj Privat
pepino a scris:azi de dimineata cand m-am dus la masina volanul era blocat, am incercat metoa clasica: am bagat cheia in contact, am miscat stanga dreapta de volan, dar supriza, nu am putut sa invart de cheie. cred ca prob este contactul. va rog ajutati-ma cu sfaturi.
este vb despre un opel vectra b din 96



nu am vazut nici un arculet. m-am uitat si cu lantarena si nu am vazut nimik
  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Nu m ai inteles. Scoti cheia DA din contact. Si dupa ce l ai scos trebuie sa tacane chestia aia rotunda la contact. Tia tacanit sau a ramas inauntru? Trebuie demontat contactul eu zic. alta solutie nu vad. E aici tutorial facut.
  • sorinmalea

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2013

  • Mesaj Privat
da pana la urma trebuie dat jos contactu si au am o vectra din 99 si am patit la fel, dar pentru a putea pleca de pe loc sub lacasul unde intra cheia este un locas cat un varf de pila de unghii , daca introduci varful acolo si ridici ai sa vezi ca iasa un clantau tii varful pilei acolo bagi cheia inpigi si o sa mearga , asta doar ca sa poti pleca de pe loc, de remediat tre sa dea contactul jos , sigur sau dus cheitele din contact, sper sa iti fie de folos cu ceva
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR