dragos7k- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
Pai schimba-i si tu consumabilele ca nu-ti da nimeni masina cu ele schimbate gata .Iar daca masina a venit de afara fii sigur ca au cel putin 20 000 km .... (inteval normal de schimbare este cam 15 000 km .
-Uleiul vreo 110 RON + filtru aprox 30 RON
-Filtrul de aer vreo 35 RON
-FIltru de polen 50 RON.Asta daca e imbacsit trebuie cam obligatoriu schimbat avand in vedere ca temperaturile au scazut in mod sigur o sa se abureasca geamurile.
Deci un total de aproximativ 200 RON pentru o masina de minim 4500 EURO eu zic ca e nesemnificativa suma.
A ta este pe benzina,bujiile daca momentan masina merge bine nu smuceste poti sa le mai lasi. Dar daca le desfaci poti sa-ti faci o idee despre starea motorului (segmenti,ardere etc) in functie de culoarea lor.
Verifica nivelul antigelului trebuie sa fie la jumatatea borcanului ,lichid de frana ,ulei servodirectie... placutele de frana daca nu scartaie inseamnca ca mai duc etc.
Si inca un "detaliu" foarte important si nume distributia... asta trebuie inspectata macar vizual , cureaua sa nu prezinte semne de imbatranire ,rolele urme de vaselina etc. Cel mai bine trebuie schimbata, consecintele in cazul ruperii fiind indoirea supapelor ,si chiar axe cu came ,pistoane daaca ai ghinion.
-Uleiul vreo 110 RON + filtru aprox 30 RON
-Filtrul de aer vreo 35 RON
-FIltru de polen 50 RON.Asta daca e imbacsit trebuie cam obligatoriu schimbat avand in vedere ca temperaturile au scazut in mod sigur o sa se abureasca geamurile.
Deci un total de aproximativ 200 RON pentru o masina de minim 4500 EURO eu zic ca e nesemnificativa suma.
A ta este pe benzina,bujiile daca momentan masina merge bine nu smuceste poti sa le mai lasi. Dar daca le desfaci poti sa-ti faci o idee despre starea motorului (segmenti,ardere etc) in functie de culoarea lor.
Verifica nivelul antigelului trebuie sa fie la jumatatea borcanului ,lichid de frana ,ulei servodirectie... placutele de frana daca nu scartaie inseamnca ca mai duc etc.
Si inca un "detaliu" foarte important si nume distributia... asta trebuie inspectata macar vizual , cureaua sa nu prezinte semne de imbatranire ,rolele urme de vaselina etc. Cel mai bine trebuie schimbata, consecintele in cazul ruperii fiind indoirea supapelor ,si chiar axe cu came ,pistoane daaca ai ghinion.
dragos7k- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
Pai normal ca facea revizia la 30 000 km dar uleiul ala e long life nu pacura din asta de 2 lei care se schimba la 10 000 km. In romania s'a ajuns la nesimtirea de a se schimba distributia la 60 000 km in timp ce in germania se schimba la 150 000km. Cica conditii grele... de parca imi impube cineva in ce tara sa merg cu masina. Si mecanicii de la noi... treaba de mantuiala iti schmba si ce e bun la masina ca sa ia bani pe manopera.
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat