pancone
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
Va salut si bine v-am gasit.Sunt poseseor nou de Astra H si am cateva intrebari,daca aveti timp sa imi raspundeti.
Am luat masina de la un prieten de vreo 2 luni si zilele trecute,intrand in concediu,am zis sa ma mai uit pe la motor sa vad sa fie totul in ordine.Si surpriza,am gasit doua pete de ulei care nu stiu in ce masura afecteaza comportamentul masinii si nu as vrea sa ma trezesc ca raman cu masina in drum!
Le-am facut doua poze si acum daca tot am ceva timp liber poate ma ajuta cineva si cu ceva indrumari in rezolvarea probelemelor!De priceput ma pricep cat de cat,diagnoza are un coleg de munca,iar scule am de orice fel,asa ca nu e problema.Dar fiind primul opel am zis sa nu imi bag mainile pana nu cer cateva sfaturi!
Si o alta problema ar fi "frei-ul" de la alternator,in sensul ca scartaie cand o pornesc.Am gasit rola/fulie de cumparat dar la manopera mi-au cerut 150lei,ceea ce mi se pare cam scump.Asa ca daca imi dati ceva sfaturi si in legatura cu schimbarea fuliei ar fi o treaba,ca am de gand sa o schimb singur!
Deci daca ma puteti ajuta in vreun fel va raman dator!Multumesc si....drumuri bune!
Am luat masina de la un prieten de vreo 2 luni si zilele trecute,intrand in concediu,am zis sa ma mai uit pe la motor sa vad sa fie totul in ordine.Si surpriza,am gasit doua pete de ulei care nu stiu in ce masura afecteaza comportamentul masinii si nu as vrea sa ma trezesc ca raman cu masina in drum!
Le-am facut doua poze si acum daca tot am ceva timp liber poate ma ajuta cineva si cu ceva indrumari in rezolvarea probelemelor!De priceput ma pricep cat de cat,diagnoza are un coleg de munca,iar scule am de orice fel,asa ca nu e problema.Dar fiind primul opel am zis sa nu imi bag mainile pana nu cer cateva sfaturi!
Si o alta problema ar fi "frei-ul" de la alternator,in sensul ca scartaie cand o pornesc.Am gasit rola/fulie de cumparat dar la manopera mi-au cerut 150lei,ceea ce mi se pare cam scump.Asa ca daca imi dati ceva sfaturi si in legatura cu schimbarea fuliei ar fi o treaba,ca am de gand sa o schimb singur!
Deci daca ma puteti ajuta in vreun fel va raman dator!Multumesc si....drumuri bune!
- ciotic
- **
- 244 mesaje
- din 09 Oct 2009
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
ciotic
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2009
- Mesaj Privat
salut! uleiul de la injectoare se datoreaza garniturii care scapa putin ulei. nu este nimic grav. se pot schimba garniturile sau se poate merge asa...este alegerea ta. eu am masina de 1 an si de atunci tot asa arata fara sa schimb nimic. la un moment dat am primit un sfat, nu stiu cat de bun, sa incerc sa umplu cu silicon acel gol. am preferat sa nu fac asta dar nici sa schimb garniturile fiind ceva de munca; ca idee o garnitura costa in jur de 70-75ron.
- insignia
- ***
- 686 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
pancone a scris:Va salut si bine v-am gasit.Sunt poseseor nou de Astra H si am cateva intrebari,daca aveti timp sa imi raspundeti.
Am luat masina de la un prieten de vreo 2 luni si zilele trecute,intrand in concediu,am zis sa ma mai uit pe la motor sa vad sa fie totul in ordine.Si surpriza,am gasit doua pete de ulei care nu stiu in ce masura afecteaza comportamentul masinii si nu as vrea sa ma trezesc ca raman cu masina in drum!
Le-am facut doua poze si acum daca tot am ceva timp liber poate ma ajuta cineva si cu ceva indrumari in rezolvarea probelemelor!De priceput ma pricep cat de cat,diagnoza are un coleg de munca,iar scule am de orice fel,asa ca nu e problema.Dar fiind primul opel am zis sa nu imi bag mainile pana nu cer cateva sfaturi!
Si o alta problema ar fi "frei-ul" de la alternator,in sensul ca scartaie cand o pornesc.Am gasit rola/fulie de cumparat dar la manopera mi-au cerut 150lei,ceea ce mi se pare cam scump.Asa ca daca imi dati ceva sfaturi si in legatura cu schimbarea fuliei ar fi o treaba,ca am de gand sa o schimb singur!
Deci daca ma puteti ajuta in vreun fel va raman dator!Multumesc si....drumuri bune!
Am luat masina de la un prieten de vreo 2 luni si zilele trecute,intrand in concediu,am zis sa ma mai uit pe la motor sa vad sa fie totul in ordine.Si surpriza,am gasit doua pete de ulei care nu stiu in ce masura afecteaza comportamentul masinii si nu as vrea sa ma trezesc ca raman cu masina in drum!
Le-am facut doua poze si acum daca tot am ceva timp liber poate ma ajuta cineva si cu ceva indrumari in rezolvarea probelemelor!De priceput ma pricep cat de cat,diagnoza are un coleg de munca,iar scule am de orice fel,asa ca nu e problema.Dar fiind primul opel am zis sa nu imi bag mainile pana nu cer cateva sfaturi!
Si o alta problema ar fi "frei-ul" de la alternator,in sensul ca scartaie cand o pornesc.Am gasit rola/fulie de cumparat dar la manopera mi-au cerut 150lei,ceea ce mi se pare cam scump.Asa ca daca imi dati ceva sfaturi si in legatura cu schimbarea fuliei ar fi o treaba,ca am de gand sa o schimb singur!
Deci daca ma puteti ajuta in vreun fel va raman dator!Multumesc si....drumuri bune!
in privinta uleiului nu iti faci mari griji este uzura normala a garniturilor.....cat despre acel scartait esti sigur ca provine de la altelnator? eu cred ca este de la rola fixa si rola intinzatoare......cureaua de accesorii este uzata? este mai ieftin sa schimbi cureaua si sa verifici rolele daca au joc decat sa umbli la alternator.....de cele mai multe ori acel frey nu se desface decat cu mult chin si injuraturi...
pancone
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
Multumesc de raspunsuri.Scartaitul e sigur de la frei!Am urcat masina pe rampa si de acolo era scartaitul!
Dar cu uleiul ala amestecat cu mizerie de la teava care intra in turbina?De unde e uleiul?Ca eu pe motor nu am gasit ulei si m-am bagat si sub masina.Iar pe teava aia vine aer nu ulei.Deci ceva pareri?
Ma pricep cat de cat la mecanica dar na,stiti cum e cu "masina noua-motor nou"!Vin de pe alta marca si nu stiu toate "chichitele" de la opel de-aia am zis sa intreb!
Dar cu uleiul ala amestecat cu mizerie de la teava care intra in turbina?De unde e uleiul?Ca eu pe motor nu am gasit ulei si m-am bagat si sub masina.Iar pe teava aia vine aer nu ulei.Deci ceva pareri?
Ma pricep cat de cat la mecanica dar na,stiti cum e cu "masina noua-motor nou"!Vin de pe alta marca si nu stiu toate "chichitele" de la opel de-aia am zis sa intreb!
- ciotic
- **
- 244 mesaje
- din 09 Oct 2009
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
ciotic
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2009
- Mesaj Privat
- george_eu25
- ***
- 665 mesaje
- din 17 Sep 2010
- Astra 2012 A1.7 DTR
- Bucuresti
george_eu25
- Mesaje scrise: 665
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
Aceasi problema o am si eu cu teava aia care vine la turbina si cu petele de ulei de pe motor,doar ca la mine e doar la primul din stanga.Dar din ce am vazut si la altii cu astra h cam la toti e ulei acolo pe motor.Sincer daca stau sa ma gandesc chiar la toti la care m-am uitat aveau ulei.
Referitor la pata de ulei de langa turbina,nu am inca explicatie.Am fost la mecanic si am intrebat si am intrebat si la o intalnire de la polivalenta,dar fara rezultat.Nu stiu de unde e si vad ca nimeni nu-i da de cap!Motorul e curat,scurgeri de ulei nu am pe nicaieri,deci.....
Acum am spalat zona sa vad daca mai apare....Oricum daca aflii ceva pune aici si rezolvarea!
Referitor la pata de ulei de langa turbina,nu am inca explicatie.Am fost la mecanic si am intrebat si am intrebat si la o intalnire de la polivalenta,dar fara rezultat.Nu stiu de unde e si vad ca nimeni nu-i da de cap!Motorul e curat,scurgeri de ulei nu am pe nicaieri,deci.....
Acum am spalat zona sa vad daca mai apare....Oricum daca aflii ceva pune aici si rezolvarea!
pancone
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
[quote="pancone" Iar pe teava aia vine aer nu ulei.Deci ceva pareri? [/quote]
Corect pe acolo vine aer dar paletii turbosuflantei sunt montati pe un ax , ax care la randul lui se misca pe 2 lagare, lagare care la randul lor sunt unse prin ulei sub presiune.Este normal sa dea putin ulei pe langa lagare ca doar nu sunt etanse... iar pe masura ce uzura lagarelor creste ,cantitatea de ulei ce scapa pe langa ele se mareste si ea.
Oricum la toate motoarele de 1.7 ai sa gasesti ulei acolo , conducta aia este dintr-un plastic rigid care nu permite mularea pe gatul turbosuflantei.Totodata conducta aia are 2 ghidaje (taieturi) pentru a nu se misca iar in unele cazuri din cauza fortarii la demontare astea se rup.
Ca si solutie... laso asa ca nu are nimic . Sau ai putea sa pui un colier mai lat dar slabe sanse sa rezolvi ceva. Este sa zicem ... un defect minor de fabricatie.
Iar cu umezeala la injectoare solutia este simpla :
1.In caz ca e ulei schimbi garnitura injector.
2.In caz ca e motorina (furtun retur) inlocuiesti furtunul. simplu ...
3. Las-o asa ca nu are nici pe dracu` .
Corect pe acolo vine aer dar paletii turbosuflantei sunt montati pe un ax , ax care la randul lui se misca pe 2 lagare, lagare care la randul lor sunt unse prin ulei sub presiune.Este normal sa dea putin ulei pe langa lagare ca doar nu sunt etanse... iar pe masura ce uzura lagarelor creste ,cantitatea de ulei ce scapa pe langa ele se mareste si ea.
Oricum la toate motoarele de 1.7 ai sa gasesti ulei acolo , conducta aia este dintr-un plastic rigid care nu permite mularea pe gatul turbosuflantei.Totodata conducta aia are 2 ghidaje (taieturi) pentru a nu se misca iar in unele cazuri din cauza fortarii la demontare astea se rup.
Ca si solutie... laso asa ca nu are nimic . Sau ai putea sa pui un colier mai lat dar slabe sanse sa rezolvi ceva. Este sa zicem ... un defect minor de fabricatie.
Iar cu umezeala la injectoare solutia este simpla :
1.In caz ca e ulei schimbi garnitura injector.
2.In caz ca e motorina (furtun retur) inlocuiesti furtunul. simplu ...
3. Las-o asa ca nu are nici pe dracu` .
- costicimpy
- **
- 305 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Astra 2008 Z17DTJ
- Teleorman
costicimpy
- Mesaje scrise: 305
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
Asa mi s-a spus si mie de mai multi mecanici ca ar fi normal sa se formeze acea umezeala cu ulei si praf amestecate dar sa nu fie excexiva adica sa se prelinga sau sa se intinda foarte mult.
Cand am cumparat masina acum un an si am ridicat o pe elevator am vazut ca aveam si eu acea umezeala la imbinare si asa a si ramas pana in ziua de azi fara sa se marareasca cantitatea. Mecanicii de acolo mi au demonstrat si aratat la mai multe masini (A6, si un ford mondeo) ca toate au .
Masina merge, trage impecabil de atunci.....asa ca stai linistit
Cand am cumparat masina acum un an si am ridicat o pe elevator am vazut ca aveam si eu acea umezeala la imbinare si asa a si ramas pana in ziua de azi fara sa se marareasca cantitatea. Mecanicii de acolo mi au demonstrat si aratat la mai multe masini (A6, si un ford mondeo) ca toate au .
Masina merge, trage impecabil de atunci.....asa ca stai linistit
pancone
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
XEP multumesc pentru informatii!Dar ceva tutoriale sau DIY ca sa schimb garnitura aia de la injectoare pe unde gasesc?Ca din ce am vazut e ulei nu motorina!Si daca ma poti ajuta eventual cu vreun tutorial sau explicatii si pentru frei-ul de la alternator!
Tu zici sa le las asa,dar in principiu imi place sa stiu masina 100% in regula,fara scurgeri sau pete,de asta as si vrea sa le remediez!
Tu zici sa le las asa,dar in principiu imi place sa stiu masina 100% in regula,fara scurgeri sau pete,de asta as si vrea sa le remediez!