Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • ZAQ
  • OP
  • 8 mesaje
  • din 15 Sep 2010
  • Astra 2001 Y17DT
  • Neamt
  • ZAQ

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2010

  • Mesaj Privat
In urma cu vreo luna am descoperit si eu problema valvei de la pompa de injectie care scapa motorina prin fir (y17dt, 2001)... cu toate astea ecu parea curat, la mine se udau cu motorina doar cablajele din spatele motorului... am intervenit asupra valvei, am lipit-o de doua ori in moduri diferite dar tot scapa. In cele din urm, satul sa o tot montez/demontez, am pus papuci la fire si un furtun care sa dreneze motorina scursa pe jos.

Problema 1 e ca azi am descoperit mufa de sus de la ECU (mufa K) plina de motorina... un lichid parca mai uleios ca motorina dar am presupus ca e motorina. Am dat jos ECU si scuturandu-l usor se auzea colcaind lichid in el, ca intr-un ou stricat... l-am deschis, a curs la greu, inauntru e maro tot gelul ala. Computerul merge inca, masina porneste, doar ca imi cam da erori (0400 a fost ultima). Daca motorina ar veni de la valva de la pompa de injectie (mufa M, din zisele de pe forum) de ce eu am lichid in mufa K? De unde vine mai vine si asta?

Problema 2: am un ECU identic ca si cod insa fara cheie si immo, si fara pin/cod la el... asadar nu il pot folosi. Se poate afla pin-ul lui fara a merge pe la reprezentante? Evident, nu am actele masinii de pe care a fost luat ecu in Italia... daca pun ecu nou pe masina si sa zicem ca il pun pe masina si il resetez dupa ce i-am aflat codul, merge sa pun inapoi ecu vechi sau acesta nu mai e recunoscut? Nu vreau sa ma trezesc ca am doua ecu iar masina nu mai porneste cu nici unul. Dispun doar de un opcom, insa am inteles ca unele diagnoze pot citi pin-ul din ecu. Cine ma poate ajuta? In speta as vrea sa clonez ecu, sa-l pun pe asta nou (la care nu am nici cod, nici cheie nici immo)...
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Se citeste codul immo, se reseteaza iar apoi se imperecheaza cu immo al tau. Nu trebuie sa clonezi, mai ales ca e riscant sa scrii cu interfetele chinezesti. Una e sa citesti alta e sa scrii. In calculatorul ala n-am curaj sa scriu decat cu tech2. In concluzie se poate face, eu pot sa fac dar esti cam departe.
  • ZAQ
  • OP
  • 8 mesaje
  • din 15 Sep 2010
  • Astra 2001 Y17DT
  • Neamt
  • ZAQ

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns... din pacate nu am drum pe la Bucuresti, si nici nu am cu ce Smile
Cand zici "se citeste codul immo" te referi la codul pin al calculatorului ecu care urmeaza a fi instalat ? Pentru ca repet, eu la ecu "nou" nu am codul, si din cate am inteles pentru a face inlocuirea am nevoie de codurile ambelor ecu. La cel de pe masina am carpass-ul... bine, inainte de a face inlocuirea calculatorului trebuie sa vad si de unde naiba a ajuns atata lichid in mufa cand eu am intrerupt deja capilaritatea de la spill valve punandu-i papuci...
  • vallyku

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
mai exact la y33 te referi?pentru ca din ce imi aduc aminte spill valve este cea care lucreaza pe impulsuri date de edu ,y33 se afla jos sub conductele de la injectoare si ce ai facut tu,este pentru edu,sa nu mai ajunga motorina in el(calculatorul pompei de injectie)motorina intra prin izolatia firelor si ajuge jos la edu,dar pentru ecu,este alta poveste,dai un search si o sa gasesti multe topicuri.Multa bafta
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR