SHQ
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2013
- Mesaj Privat
Salutare,
Sunt de curand posesorul unui Opel Vectra C, 1.8, 2002, pe care mi-l doresc de cativa ani buni si intr-un final il detin. Masina este adusa din Germania, un singur proprietar...in fine..
Problema mea in ce consta.... de cand am achizitionat masina, am un martor aprins tot timpul in bord. Dupa achizitionarea masinii, am fost la un service unde am schimbat filtrele si distributia, cum se face de obicei, dar am schimbat si antigelul din acel recipient (asa am inteles de la cei de la service ca problema ar putea fi din cauza nivelului scazut sau ca ar fi nevoie de inlocuirea antigelului vechi). Am facut toti acesti pasi, dar degeaba, martorul ramane aprins impotriva vointei mele
Am fost cu masina si am pus-o pe un tester. Cel care se ocupa de lucrul acesta mi-a zis ca ar fi de la un senzor de la vasul cu antigel. Acum sincer, nu stiu ce sa mai cred.
Aveti atasat o poza cu martorul despre care va vorbeam. Daca v-ati mai lovit de problema asta, va rog sa imi spuneti daca cumva si dauneaza faptul ca sta tot timpul aprins acel martor, sau cum se poate rezolva enigma
Multumesc.
Sunt de curand posesorul unui Opel Vectra C, 1.8, 2002, pe care mi-l doresc de cativa ani buni si intr-un final il detin. Masina este adusa din Germania, un singur proprietar...in fine..
Problema mea in ce consta.... de cand am achizitionat masina, am un martor aprins tot timpul in bord. Dupa achizitionarea masinii, am fost la un service unde am schimbat filtrele si distributia, cum se face de obicei, dar am schimbat si antigelul din acel recipient (asa am inteles de la cei de la service ca problema ar putea fi din cauza nivelului scazut sau ca ar fi nevoie de inlocuirea antigelului vechi). Am facut toti acesti pasi, dar degeaba, martorul ramane aprins impotriva vointei mele
Am fost cu masina si am pus-o pe un tester. Cel care se ocupa de lucrul acesta mi-a zis ca ar fi de la un senzor de la vasul cu antigel. Acum sincer, nu stiu ce sa mai cred.
Aveti atasat o poza cu martorul despre care va vorbeam. Daca v-ati mai lovit de problema asta, va rog sa imi spuneti daca cumva si dauneaza faptul ca sta tot timpul aprins acel martor, sau cum se poate rezolva enigma
Multumesc.
vtalex
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2013
- Mesaj Privat