Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Vivaro
  • taobao

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vivaro 2007 M9R
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salut ! VIVARO 2.0
Povestea incepe asa .... un drum de germania si la intrarea in tara venind spre casa masina , dupa o oprire nu a mai vrut sa porneasca decat cu motorul rece. ( asteptare 4 ore). Ajuns acasa , schimbat injectoare cu altele noi( reconditionate la bucuresti ) , dupa 3 zile cu 200 km. efectuati , pornire grea dimineata cu automate de cate 5-7 secunde. Dupa alte 2 saptamani, in timpul mersului cand masina intra in sarcina cu schimbare de la a 2-a in a3-a si turatie peste 2500 , se aprinde semnul de bujii( rezistenta), dupa care in urmatoarele max. 10 secunde se aprinde tot bordul numai beculete si STOP intermitent. Resetare contact din mers si totul o ia iarasi de la capat. In aceasta dimineata masina a pornit perfect , merge relantiul perfect , dar dupa 8-10 secunde se opreste singura . Am repetat operatiunea de pornire , dar face la fel de fiecare data . Banuiesc ca este vorba de ceva presiune in rampa. MA POATE AJUTA CINEVA CU UN SFAT SAU UN NR. DE TELEFON ? Am programare facuta pentru servici pe data de 15 feb. , pana atunci i-mi creste barba. Multumesc !
  • taobao

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vivaro 2007 M9R
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Problema rezolvat-o . Am luat-o prin eliminare.prima data am suflat cu presiune pe furtunul de tur care vine direct din rezervor. Am luat masina in probe si dupa vre'o 5 km. parcursi in forta fara probleme , au aparut aceeasi martori in bord, masina sa plafonat si motorul s-a oprit . Am luat turul si returul si l-am bagat intr-un bidon de 5 litri. I-am dat forja si masina a mers si comportat perfect fara martori in bord. M-am dus la reprezentanta si Le-am aratat si celor de acolo si problema a fost rezolvata. Au dat rezervorul jos. Au curatat pompa . Au suflat cu aer pe circuitele de tur si retur, au schimbat filtrul de combustibil si au examinat carcasa suportului de filtru , totul ok. PARA CARE AMORSEAZA ,care se afla pe circuitul dintre rezervor si filtru adunase in partea dinspre filtru de motorina um ghem micut de scame care se punea dop si nu lasa debit de motorina catre pompa de inalta astfel aparand lipsa debit motorina in capul injectoarelor.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Vivaro

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR