- daniel ungureanu
- OP
- 30 mesaje
- din 08 Dec 2009
- Omega 1996 cd
- Dolj
daniel ungureanu
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 1996 cd
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2009
- Mesaj Privat
salut. am probleme cu incalzirea climatronicul pe partea de la sofer baga rece si pe partea de la pasager cald amindoua fiind setate pe HI. alta nu ia comanda cu directionarea aerului a ramas blocat pe dezaburire parbriz si picioare sofer. alta nu ia comanda de recircularea din cabina. are cineva solutii sau ii dam foc>>>
- tannu
- ***
- 773 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Vectra
- Bucuresti
tannu
- Mesaje scrise: 773
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
Nu ma pricep prea bine, dar cred ca ai probleme la ceva vacuumuri. Aveam si eu o problema si nu imi baga aer cald deloc, dar mi-a facut un prieten "puzzle" cu niste furtunase la un vacuum extern pentru a il pacali pe cel care nu mergea (si care este in bord) si acum baga ok. Du-te la un mecanic (electrician) care se pricepe si sigur ii va da de cap.
- aharpa
- **
- 113 mesaje
- din 13 Dec 2007
- Omega 1999 X25DT
- Bistrita-Nasaud
aharpa
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Omega 1999 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2007
- Mesaj Privat
- tannu
- ***
- 773 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Vectra
- Bucuresti
tannu
- Mesaje scrise: 773
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
mirac
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2009
- Mesaj Privat
salut.si eu am o problema cu caldura la un omega b x20xev cu dublu aer.nu prea baga caldura decat cand ajunge temperatura peste 90 de grade .mentionez ca am schimbat anul trecut caloriferu cu unu nou model original(groaznic de scump).alta problema care mi se pare cel putin ciudata este ca atunci cand sta in relati simti efectiv cum scade la jumatate intensitatea caldurii si o tin pe treapta 1 sau 2 la ventilator nu la 4.am auzit unele pareri ca tre sa montez nu stiu ce pompa de recirculare a lichidului de racire si atunci o sa imi bage la relanti ca si in mers.
astept pareri.multumesc
astept pareri.multumesc
ps1hoze
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Alta tara
- Masina: Omega 1996 X2.5XEV6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2012
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 761 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 761
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
ps1hoze a scris:aceasta pompa de recirculare se poate de adaugat la motoarele de 2.0... ca un element adaugator la sistemul de incalzire.. stiu cum se face acest lucru..
pompa de recirculare este montata pe masina pentru a ajuta incalzirea lichidului atunci cand motorul este oprit iar Sirocoul (incalzirea stationara) functioneaza, ea este legata cu climatronicul si sirocou pt a da caldura inauntru atunci sunt sub -5 gr C afara, este comandata de ecu sirocoului !
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
jan80
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 z20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2010
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
jan80- la tine sigur este ceva legat ori de furtunasele de vacum(gresit conectate),ori de distribuitorul de vacum,in spatele acelui buton de distribuire a aerului,ai vacum swich,demontat are o placuta,cea pe care o rotesti,care face conexiune intre furtunul principal de vacum si celelalte furtunase ce conduc la actionarea burdufelor ce-ti deschid-inchid flapsurile.
Postare mai...veche: daniel ungureanu/tannu .La Omega cu climatronic, inainte sau dupa 2000,actionarea flapsurilor distribuire aer se face prin actionare electromecanica,motorase cu potentimetru.Singurele actionari vacumatice sunt pentru recirculare si robinetul calorifer,distribuirea vacumului facandu-se prin doi solenoizi aflati in stanga modulului clima,dreapta pedalei de acceleratie.La Omega <2000,resincronizarea motoraselor se face prin apasare butoanelor Off/Auto timp de 3-5 secunde.La Omega >2000,resincronizarea se face automat.
Exista posibilitatea la o proasta distribuire a aerului sa fie motivata prin mufa comanda a motoraselor;(in spatele panoului sunt 2 mufe,una galbena(<2000)sau albastra(>2000) ce conduce la motorase, si o mufa neagra(<2000) respectiv gri(>2000) legata de alimentare,senzori,recirculare,dezaburire,etc.Mufele sunt prevazute cu sigurante,dar contactele pot oxida.Alt motiv ar pute fi motoras in sine,defect sau debransat.
Cel mai nefericit caz ramane panoul de comanda...
Am facut conversie de la AC la climatronic facelift la Omega mea,asa ca pot da cu siguranta orice detaliu,plus ca mai am in garaj inca,2 module AC si climatronic complete.Daca nu ai rezolvat inca problema si o poti detecta,iti pot trimite orice piesa /componenta ai nevoie.Free charge! Respecte!
Postare mai...veche: daniel ungureanu/tannu .La Omega cu climatronic, inainte sau dupa 2000,actionarea flapsurilor distribuire aer se face prin actionare electromecanica,motorase cu potentimetru.Singurele actionari vacumatice sunt pentru recirculare si robinetul calorifer,distribuirea vacumului facandu-se prin doi solenoizi aflati in stanga modulului clima,dreapta pedalei de acceleratie.La Omega <2000,resincronizarea motoraselor se face prin apasare butoanelor Off/Auto timp de 3-5 secunde.La Omega >2000,resincronizarea se face automat.
Exista posibilitatea la o proasta distribuire a aerului sa fie motivata prin mufa comanda a motoraselor;(in spatele panoului sunt 2 mufe,una galbena(<2000)sau albastra(>2000) ce conduce la motorase, si o mufa neagra(<2000) respectiv gri(>2000) legata de alimentare,senzori,recirculare,dezaburire,etc.Mufele sunt prevazute cu sigurante,dar contactele pot oxida.Alt motiv ar pute fi motoras in sine,defect sau debransat.
Cel mai nefericit caz ramane panoul de comanda...
Am facut conversie de la AC la climatronic facelift la Omega mea,asa ca pot da cu siguranta orice detaliu,plus ca mai am in garaj inca,2 module AC si climatronic complete.Daca nu ai rezolvat inca problema si o poti detecta,iti pot trimite orice piesa /componenta ai nevoie.Free charge! Respecte!
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
Hi Micky 001, ne-ai ramas dator,tuturor prietenilor de pe site, cu lamuriri in ceeia ce priveste afisajul pe consola de clima . Mie personal imi lipsesc Puncte pe afisaj . Nu am inteles de ce subiectul a navigat in directia MID si TID .
Daca ai poze si poti sa ne informezi cu ceva eu,iti raman indatorat.
Cu stima!
Daca ai poze si poti sa ne informezi cu ceva eu,iti raman indatorat.
Cu stima!
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat