danired88
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2012
- Mesaj Privat
Salutare prieteni, conduc un Opel Vectra C 1.9 CDTI 120cp si ma confront cu o problema de ordin electric presupun, pornesc masina...cat inca ma mai tine bateria...dupa un minut de functionare incepe sa se accelereze singura fara sa actionez nimic (de la 900rpm la 1000rpm) si dupa alt minut mi se aprinde martorii de la ABS si ESP urmat la cateva secunde de cel de airbag, frana de mana, baterie apoi imi apare pe display-ul micut dintre ceasurile de bord un "volan cu semnul exclamarii" la care constat ca nu imi mai merge servodirectia...rotesc volanul extraordinar de greu...intentionez sa o duc pe platforma la service poate ii dau de cap...insa pana una alta poate ma puteti ajuta sau sa imi sugerati o modalitate de determinare a problemei...inclin sa cred ca este defect alternatorul deoarece observ ca imi taie rand pe rand sistemele masinii care sunt actionate electric...
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
danired88
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2012
- Mesaj Privat
danired88
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2012
- Mesaj Privat
Salutare prieteni, am constata azi, in urma masuratorilor, ca alternatorul nu alimenteaza deloc, am masurat voltaju bateriei, apoi alternatorul si am avut aceleasi valori, maine o duc la service sa imi dea jos alternatorul sa imi spuna ce e de facut cu el(diode, releu, stator...perii nu stiu)...totusi nu m-am lamurit care era legatura cu cresterea turatiilor de la 900rpm la 1000rpm, sper sa se resolve odata cu rezolvarea problemei de alternator,
drumuri bune tuturor soferilor
drumuri bune tuturor soferilor
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
danired88
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2012
- Mesaj Privat
gata prieteni am rezolvat, destul de ieftin cred, puntea de diode era dusa (mobiletron 115 ron), ca sa fie treaba buna l-am cadorisit pe domnu alternator si cu un releu (mobiletron 155 ron), cica sunt made in England...acum la incarcare imi indica 14.4vdc
a durat cam jumatate de zi (montat demontat comandat piese)
asa cum a spus si mikyboy s-a rezolvat si treaba cu turatiile
o zi buna, si drumuri frumoase
a durat cam jumatate de zi (montat demontat comandat piese)
asa cum a spus si mikyboy s-a rezolvat si treaba cu turatiile
o zi buna, si drumuri frumoase