Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • TeoM

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Am un Opel Astra G Twinport 1.6 din 2004 pe care l-am cumparat acum aproape 2 luni. De cand l-am luat i-am facut de 2 ori umplere cu freon si am aflat ca se pierde pe la compresor in 10 minute. La o zi dupa ce l-am luat am bagat 20l benzina 95 si imediat ce am iesit din benzinarie mi-a murit motorul, se facea autoaprindere. M-am intors la tipul de la care am luat masina si mi-a zis ca e de la benzina (desi am bagat de la benzinaria cea mai bine cotata la noi...si cu cele mai mari preturi). Mi-a zis ca trebuie sa o consum. Am facut un drum lung cu ea in halul asta (imi murea motorul imediat ce luam piciorul de pe acceleratie, indiferent la ce turatie eram sau in ce treapta de viteza), m-am chinuit cu ea asa, in fine... si cand am terminat benzina am alimentat unde imi sugerase... ca sa am aceeasi problema! I-am dus-o inapoi, mi-a tinut-o o saptamana... i-a sters eroarea, i-am schimbat bobina de inductie (cred ca asa se numeste...). In 2 zile s-a reaprins martorul Check Engine in bord. A trebuit sa merg la RAR sa fac autentificarea samd... mi-a facut si ITP-ul, mi-a resetat eroarea, a zis ca masina e ok. La alte 2 zile s-a reaprins. Am mers cu ea asa, n-am avut nicio problema. Imi tot aparea in computerul de bord ca trebuie sa fac schimbul de ulei. Am facut schimbul, am schimbat si toate filtrele... dar nu am scapat de eroare. Am mers cu ea in felul asta inca vreo 500 km. Nu am remarcat mare lucru (dincolo de faptul ca nu am AC) decat ca uneori are tendinta sa scada cam rapid turatia. De asemenea are momente cand mi se pare cam lenesa. Apas pe acceleratie si parca nu vrea sa se accelereze. Sunt doar episoade, in rest nu pot spune ca am simtit ceva... E drept, ma gandesc ca poate nici nu imi dau eu seama avand in vedere ca masina pe care am avut-o pana acum a fost un VW Passat 1.9 Diesel. M-am bazat pe faptul ca nu am condus decat de 3 ori benzina si in rest doar diesel si nu ma pricep.
Intr-un final, stiind ca urmeaza sa merg in concediu la o oarecare distanta, am facut testul pentru detectarea erorilor si am obtinut urmatoarele coduri:

0340
0530
1620
1550
0300
1113
1112
0302
0300
0300
0301
0302.
Din cate puteti observa codul 0300 se repeta de mai multe ori. Am facut testul de cateva ori ca sa ma asigur ca nu e greseala mea de calcul, si tot asa mi-a dat. Am cautat codurile pe internet si cel ce se repeta este
Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
What does this mean?
OBD Code P0300refers to
Basically this means that the the car's computer has detected that not all of the engine's cylinders are firing properly. A P0300 diagnostic code indicates a random or multiple misfire. If the last digit is a number other than zero, it corresponds to the cylinder number that is misfiring. A P0302 code, for example, would tell you cylinder number two is misfiring. Unfortunately, a P0300 doesn't tell you specifically which cylinder(s) is/are mis-firing, nor why.
Symptoms
Possible sumptoms of OBD code P0300
the engine may be harder to start the engine may stumble / stumble, and/or hesitate other symptoms may also be present
Causes
Possible causes of OBD code P0300
A code P0300 may mean that one or more of the following has happened: Faulty spark plugs or wires Faulty coil (pack) Faulty oxygen sensor(s) Faulty fuel injector(s) Burned exhaust valve Faulty catalytic converter(s) Stuck/blocked EGR valve / passages Faulty camshaft position sensor Defective computer

... In service mai de mult mi-a zis ca s-ar putea ca eroarea din bord sa fie de fapt a calculatorului motorului. Acum, eu nu mai stiu ce sa mai cred. Ma tem sa nu am probleme pe drum. Ce ma sfatuiti sa fac?
Skip ads

  • vallyku

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Eu as zice prma oara,noaptea sa pornesti masina si sa te uiti la fisele de la bujie sa vezi daca se vad scanteile prin ele,daca da,le inlocuiesti,dupa ar fi tot cu motorul pornit sa scoti mufa de la debitmetru sa vezi daca se schimba mersul motorului si da sa moara,daca nu se simte nici o schimbare,trebuie schimbat,bujiile la fel,scoatele afara si vezi cum arata,trebuie sa fie rosii,daca sunt negre si nu ai probleme cu fisele,ori nu lucreaza bine,ori ai probleme la compresie si nu se face arderea bine.Eu zic sa incepi cu lucrurile marunte si sa iei problemele prin eliminare ca sa nu ajungi la cheltuieli prea mari,nu stiu prea multe despre modelul tau de motor,dar de preferat ar fi sa arunci si o privire la distribuitorul de scanteie sa vezi daca este crapat sau prezinta urme de arsura.
  • st.alexx

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2013

  • Mesaj Privat
ai incercat cu o diagnoza sa stergi errorile?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
tre' sa vezi ce erori sunt prezente... cel mai bine e sa mergi la unu' cu tester si sa faci o diagnoza completa.. si apoi sa postezi listingul... costa fo 30 RON..
poti pana una alta sa verifici EGR-ul, sa cureti clapeta de acceleratie, sa desfaci si sa te uiti la bujii.., filtre, etanseitate admisie, evacuare...
  • TeoM

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Am facut diagnoza completa la Opel si mi s-a zis ca trebuie schimbata doar bobina de inductie si copresorul ca pe acolo se pierde freonul... si ca ar putea fi calculatorul motorului second hand si sa fi ramas cu erorile vechi. Mie mi se pare putin aiurea teoria, dar avand in vedere ca sunt necunoscatoare ... nu stiu ce sa zic.

Voi incerca diseara sa fac ceea ce mi-ati sugerat sa vedem... Oricum, m-am uitat cand am cumparat masina ca neamtul pastrase toate facturile cu modificarile facute si chiar in martie a schimbat tot ce tine de evacuare, inclusiv toba de esapament. De asemenea si bujiile au fost schimbate tot in martie.

Multumesc de sfaturi, voi incerca sa le aplic.
  • Enai

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Braila
  • Masina: Tigra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Cu compresorul de A.C...il poti repara, un neaparat schimba...costa ceva banuti unul nou. Si eu am avut probleme cu compresorul de A.C, avea scurgeri si i`au inlocuit niste garnituri (ceva de genu`) si merge perfect acum.
  • TeoM

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Treaba cu garniturile am propus-o si eu tipului de la service, si a zis ca e crapat si trebuie schimbat. Ma costa undeva la 450 euro unul nou, la aftermarket... dar va trebui sa il fac si pe asta, ca e dezastru sa merg fara AC pe vremea asta la drum lung...
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 814
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
TeoM a scris:Am facut diagnoza completa la Opel si mi s-a zis ca trebuie schimbata doar bobina de inductie si copresorul ca pe acolo se pierde freonul... si ca ar putea fi calculatorul motorului second hand si sa fi ramas cu erorile vechi. Mie mi se pare putin aiurea teoria, dar avand in vedere ca sunt necunoscatoare ... nu stiu ce sa zic.

Voi incerca diseara sa fac ceea ce mi-ati sugerat sa vedem... Oricum, m-am uitat cand am cumparat masina ca neamtul pastrase toate facturile cu modificarile facute si chiar in martie a schimbat tot ce tine de evacuare, inclusiv toba de esapament. De asemenea si bujiile au fost schimbate tot in martie.

Multumesc de sfaturi, voi incerca sa le aplic.

Fii atenta zici ca ai schimbat bobina? Bujiile le-ai schimbat?
Daca este vorba de ECU atunci cel mai probabil ai de-a face cu lipituri reci in interiorul acestuia.Am avut problema asta de 2 ori.
Cum se manifesta: cu motorul rece masina merge bine nu are probleme in momentul in care se incalzeste incep sa apara codurile de eroare si simptomele pierderi de putere nu se mai accelereaza peste 3500 rpm etc.
Despre coduri de eroare poti citi si aici :https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8087
Gaseste un electronist priceput sa iti masoare continuitatea firelor la toti senzorii pe care ai erori.
Nu vreau sa par msiogin dar cand mergi la service , incearca sa mergi cu iubitul , tatal un prieten care se pricepe la masini ca sa nu fii luata in ras si sa dai poate si niste bani degeaba.
Cum ti-a depistat pierderile de freon ti-a bagat substanta de contrast in instalatie ?
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 814
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
TeoM a scris:Treaba cu garniturile am propus-o si eu tipului de la service, si a zis ca e crapat si trebuie schimbat. Ma costa undeva la 450 euro unul nou, la aftermarket... dar va trebui sa il fac si pe asta, ca e dezastru sa merg fara AC pe vremea asta la drum lung...

E crapat compresorul cu totul carcasa ce ?
  • Enai

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Braila
  • Masina: Tigra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Wow, da` ce a patit compresorul..a fost scapat din avion de a crapat? Ti`a aratat si tie acea crapatura sau numai "personalul autorizat" o poate vedea? Razz

Eu nu prea am incredere in service`uri si cer o a 2-a opinie de la alt service si daca e aceeasi poate doar asa m`a conving.

Chiar ieri am fost in service si daca ma luam dupa ei, schimbam si EGR nou, un senzor si alta piesa care ma ajungeau la 800 lei, cand toata problema a fost de la un contact imperfect si 2 furtunase.
  • TeoM

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Mda, aveti dreptate... probabil a ajuns tipul la concluzia asta odata ce a schimbat garnitura si tot a pierdut. Sincer, habar nu am Smile). Voi mai verifica inca un service pana sa ma grabesc sa il schimb. Poate asa e cel mai bine.
  • vallyku

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
daca sta mult fara freon pe instalatie garniturile acelea se usuca si se crapa.un prieten a cumparat cu vreo 30 de lei parca tot setul de garnituri de la instalatia de A/C,asta te sfatuiesc sa o faci si tu,compresoarele se schimba decat daca nu mai cupleaza,si in general e probleme electrica si se repara si aia daca vrei.El poate nu a strans bine garnitura sau poate a "ciupito" la monataj si da vina pe compresor.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR