cezar75
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2013
- Mesaj Privat
opel_s- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2007 z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2013
- Mesaj Privat
In mod normal ar trebui sa fii mai exact cu privire la ce fel de lichid este, apa/condens sau antigel...In fine, daca tu zici ca-i condens, inseamna ca-i scurgerea la tavita de condens infundata, tavita de condens sparta, filtrul de polen montat aiurea, garnitura la capacul filtrului de polen lipsa sau montata aiurea...cam astea imi vin in minte. Cum rezolvi? Cauti cu aceste cuvinte "condens AC" pe forum si vei gasi ceva discutii in care te vei lamuri exact cum se rezolva sau te uiti in partea dreapta a paginii si vei vedea o rubrica "Discutii similare"...chiar in topicul tau...si ai deja o discutie in care se discuta problema ta " Condens AC pres dreapta la Astra H"...Bafta!
cezar75
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2013
- Mesaj Privat
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
Normal ca va curge chiar daca ai inlocuit filtrul de polen pentru ca nu are nicio treaba el,
Varianta 1 .
Vaporizatorul de la AC are o teava de scurgere sub masina cam in dreptul aerotermei. Cand se infunda condensul curge in masina .
Varianta 2 Orignurile de la aeroterma sau vreo fisura pe undeva asta in cazul in care e antigel.
Varianta 1 .
Vaporizatorul de la AC are o teava de scurgere sub masina cam in dreptul aerotermei. Cand se infunda condensul curge in masina .
Varianta 2 Orignurile de la aeroterma sau vreo fisura pe undeva asta in cazul in care e antigel.
opel_s- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2007 z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2013
- Mesaj Privat
Are treaba si inca cum filtrul de polen in problema colegului, probabil nu ai citit ce au patit altii sau nu ai desfacut/schimbat niciodata in aceea zona la masina ta , deci nu are rost sa discutam la infinit, mai tine cont si de faptul ca, discutam despre Astra H sau eventual Astra G, modele de masina pe care colegul, conform profilului posibil sa le aiba...in rest, pentru alte modele, cum ar fii de exemplu, Corsa C, poate ca ai dreptate, in ceea ce priveste strict filtrul de polen...
Inca un mic amanunt, daca tot discutam de aceea celebra scurgere de la "tavita de condens", ma refer la partea vizibila de sub masina si mai ales, unde se afla ea sau cum poate fii gasita...deci, nu se afla "cam" in dreptul aerotermei ci vreo 30 cm mai spre centrul masinii, practic se afla, privind din masina, exact pe linea marginii din dreapta a consolei centrale cea pe care se afla schimbatorul de viteze sau scrumiera sau cum vrei sa-i zici... cu corespondenta in exterior pe aceasta linie si ea, la exterior este un cot la 90 grade de cauciuc cu latura de aprox 5 cm si oricum nu acel cot se infunda ci scurgerea din interior se infunda, cea din tavita datorita prafului si mizeriei care apar acolo datorita...oare cui?...filtrului de polen montat aiurea si care in loc sa opreasca praful din exterior il lasa sa treaca de el spre vaporizator si in final in acea tavita... de ex. ...
Inca un mic amanunt, daca tot discutam de aceea celebra scurgere de la "tavita de condens", ma refer la partea vizibila de sub masina si mai ales, unde se afla ea sau cum poate fii gasita...deci, nu se afla "cam" in dreptul aerotermei ci vreo 30 cm mai spre centrul masinii, practic se afla, privind din masina, exact pe linea marginii din dreapta a consolei centrale cea pe care se afla schimbatorul de viteze sau scrumiera sau cum vrei sa-i zici... cu corespondenta in exterior pe aceasta linie si ea, la exterior este un cot la 90 grade de cauciuc cu latura de aprox 5 cm si oricum nu acel cot se infunda ci scurgerea din interior se infunda, cea din tavita datorita prafului si mizeriei care apar acolo datorita...oare cui?...filtrului de polen montat aiurea si care in loc sa opreasca praful din exterior il lasa sa treaca de el spre vaporizator si in final in acea tavita... de ex. ...
- blue ray
- **
- 145 mesaje
- din 30 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Dolj
blue ray
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2008
- Mesaj Privat
opel_s- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2007 z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2013
- Mesaj Privat
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
opel_s- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2007 z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2013
- Mesaj Privat
Exact...e mai usor sa verifici un fir, decat sa te "uiti" la filamentul unui bec si sa declari ca-i bun...in plus este si mai corect sa faci cum zic eu...insa, nu despre becuri discutam noi aici, probabil tu ai gresit discutia si din asta nu te-ai putut abtine...
PS...nici despre Loganuri si instalatiile lor...din nou ai gresit, nu numai discutia ci si forumul...si...degeaba ai editat mesajul cu becuri, tot aiurea suna si exemplul asta cu bujiile...
PS...nici despre Loganuri si instalatiile lor...din nou ai gresit, nu numai discutia ci si forumul...si...degeaba ai editat mesajul cu becuri, tot aiurea suna si exemplul asta cu bujiile...
- blue ray
- **
- 145 mesaje
- din 30 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Dolj
blue ray
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2008
- Mesaj Privat
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
opel_s- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2007 z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2013
- Mesaj Privat
@XEP...n-am TIS si habar n-am ce inseamna...
@blue ray...scuzele mele daca raspunsul meu a parut cam repezit, totusi, eu am raspuns in ideea ca...acea scurgere este, nu greu, ci foarte greu accesibila, am probat personal, fara rampa si chiar nu e treaba simpla nici sa gasesti scurgerea si nici sa umbli pe acolo...deci, mi s-a parut logic ca, altii, inainte sa se tarasca pe sub masina, sa dea scutul jos, sa-si julesca apoi mainile incercand intr-un spatiu foarte ingust si deloc vizibil, doar pe pipaite, sa racaie cu o sarma, mai ales ca asta-i o solutie prin care unii colegi nici macar nu au reusit sa desfunde scurgerea ci doar sa se enerveze...sincer, chiar nu mi s-a parut varianta "usoara" de rezolvare. Din punctul meu de vedere, mai bine verific filtrul de polen ca este la locul lui sau chiar sa-l inlocuiesc eu cu mana mea sa fiu sigur 100% ca este intrat la locul lui...eu asa as incepe...
@blue ray...scuzele mele daca raspunsul meu a parut cam repezit, totusi, eu am raspuns in ideea ca...acea scurgere este, nu greu, ci foarte greu accesibila, am probat personal, fara rampa si chiar nu e treaba simpla nici sa gasesti scurgerea si nici sa umbli pe acolo...deci, mi s-a parut logic ca, altii, inainte sa se tarasca pe sub masina, sa dea scutul jos, sa-si julesca apoi mainile incercand intr-un spatiu foarte ingust si deloc vizibil, doar pe pipaite, sa racaie cu o sarma, mai ales ca asta-i o solutie prin care unii colegi nici macar nu au reusit sa desfunde scurgerea ci doar sa se enerveze...sincer, chiar nu mi s-a parut varianta "usoara" de rezolvare. Din punctul meu de vedere, mai bine verific filtrul de polen ca este la locul lui sau chiar sa-l inlocuiesc eu cu mana mea sa fiu sigur 100% ca este intrat la locul lui...eu asa as incepe...
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
Pai si ce rezolvi daca schimbi filtrul daca nu elimini cauza? Condesul nu are cum sa sa curga prin gaura unde vine montat filtrul deoarece contravine legilor gravitatiei . Corect ajunge sa curga pe la clapa dar... doar cand se infunda si nu din cauza filtrului.
Uite asta e vaporizatorul:
Iar filtrul vine aplicat pe o laterala ramanand cam 5 cm in partea de jos pana la tavita.
In tavita intra teava de scurgere... teava care are o cruce in cap .Pe crucea asta se formeaza un fel de "matasea broastei" in timp .. datorita logic... mediului foarte umed.
Uite asta e vaporizatorul:
Iar filtrul vine aplicat pe o laterala ramanand cam 5 cm in partea de jos pana la tavita.
In tavita intra teava de scurgere... teava care are o cruce in cap .Pe crucea asta se formeaza un fel de "matasea broastei" in timp .. datorita logic... mediului foarte umed.
opel_s- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2007 z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2013
- Mesaj Privat
daca mai imi spui si de unde si cum ajunge sa se formeaza "noroiul" din tavita de colectare a condensului si care pur si simplu blocheaza acea scurgere de nici cu furtunul de apa nu se mai desfunda...zic eu ca pe mine unul m-ai lamurit cum este cu legile fizici si a doua oara cand mai am probleme in acea zona ma bag sub masina cu sarma sa desfund scurgerea....
si ca sa nu o mai lungim...uite ca mai sunt ca mine din astia...fara TIS...
Cum sa desfund scurgerea la condens AC
...sa vezi chestii interesante daca citesti tot topicul...
si ca sa nu o mai lungim...uite ca mai sunt ca mine din astia...fara TIS...
Cum sa desfund scurgerea la condens AC
...sa vezi chestii interesante daca citesti tot topicul...