Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • danired88

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salutare prieteni, conduc un Opel Vectra C 1.9 CDTI 120cp si ma confront cu o problema de ordin electric presupun, pornesc masina...cat inca ma mai tine bateria...dupa un minut de functionare incepe sa se accelereze singura fara sa actionez nimic (de la 900rpm la 1000rpm) si dupa alt minut mi se aprinde martorii de la ABS si ESP urmat la cateva secunde de cel de airbag, frana de mana, baterie apoi imi apare pe display-ul micut dintre ceasurile de bord un "volan cu semnul exclamarii" la care constat ca nu imi mai merge servodirectia...rotesc volanul extraordinar de greu...intentionez sa o duc pe platforma la service poate ii dau de cap...insa pana una alta poate ma puteti ajuta sau sa imi sugerati o modalitate de determinare a problemei...inclin sa cred ca este defect alternatorul deoarece observ ca imi taie rand pe rand sistemele masinii care sunt actionate electric...
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Masoara incarcarea alternatorului. Cu motor pornit trebuie sa ai 14-14,4 V.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
sigur este dus alternatorul. verifica incararea dar acolo e buba sau la cablul care leaga alternatorul de baterie...
  • danired88

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2012

  • Mesaj Privat
si tot din cauza alternatorului sa se tureze si singura de la 900rpm la 1000rpm? masor astazi si revin cu detalii despre bubele gasite...
  • danired88

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salutare prieteni, am constata azi, in urma masuratorilor, ca alternatorul nu alimenteaza deloc, am masurat voltaju bateriei, apoi alternatorul si am avut aceleasi valori, maine o duc la service sa imi dea jos alternatorul sa imi spuna ce e de facut cu el(diode, releu, stator...perii nu stiu)...totusi nu m-am lamurit care era legatura cu cresterea turatiilor de la 900rpm la 1000rpm, sper sa se resolve odata cu rezolvarea problemei de alternator,

drumuri bune tuturor soferilor
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pai tot de acolo era si cresterea turatiei pentru ca ECU incerca sa creasca turatia ca sa obtina valori de incarcare necesare pentru functionarea normala...
  • danired88

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2012

  • Mesaj Privat
gata prieteni am rezolvat, destul de ieftin cred, puntea de diode era dusa (mobiletron 115 ron), ca sa fie treaba buna l-am cadorisit pe domnu alternator si cu un releu (mobiletron 155 ron), cica sunt made in England...acum la incarcare imi indica 14.4vdc

a durat cam jumatate de zi (montat demontat comandat piese)
asa cum a spus si mikyboy s-a rezolvat si treaba cu turatiile
o zi buna, si drumuri frumoase
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR